Greenlight Capri של ברוקס: טייץ מאוורר ומחטב, לריצה בכל מזג אוויר

Greenlight Capri של ברוקס: טייץ מאוורר ומחטב, לריצה בכל מזג אוויר

אם אתן רצות בחום ואם אתן רצות בקור, וגם אם אתן בכלל בעניין של TRX – כדאי שתקראו את חוות הדעת על הטייץ החדש של Brooks

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, סטודיו Shape-It

מכנסי Greenlight Capri של מותג הספורט BROOKS (ברוקס) נתפרו בטכנולוגיית DriLayer HorsePower, שבה הצד הפנימי חלק יותר ומקרר את הגוף כשהוא צמוד לעור, ואילו הצד השני מחוספס במטרה לשפר את הבידוד. המטרה – הרחבת השימוש של הבגד, כך שיתאים לריצות בסוגי מזג אוויר שונים, גם בחום וגם בערבים קרירים יותר.

בנוסף, הסדרה מצוידת בטכנולוגיית התפירה המוכרת של BROOKS למניעת שפשופים.

הטיץ כמובן מתאים לכל סוג של פעילות, גם לאימוני סטודיו במרחב ממוזג, אבל גם לריצה מתישה בחום הטיפוסי לארצנו החמימה.

כמאמנת כושר, שבגדי ספורט הם בגדי העבודה שלה, אני זקוקה לבגדים נוחים, מנדפים ועמידים.

כדי לבחון את ההבטחות למוצר נוח ומתקדם במיוחד, ביצעתי עם הטייץ לא רק ריצות כי אם אימוני כוח, TRX, מתיחות ועוד.

שיטת התפירה אכן מייצרת מכנסי טייץ מאוד נוחים, גם בהשוואה למספר טייצים של חברות מתחרות שרכשתי ממש לאחרונה. מדובר בטייץ מאוד נעים ואכן לא מרגישים את התפרים.

בנוסף, העובדה שיש שוני במרקם הבד בין שני צדי הטייץ מייצרת הבדל משמעותי בתחושה: הטייץ עשוי מבד שמצד אחד אינו עבה, כבד או חם מדי, ומצד שני, הוא גם מחטב מאוד, הרבה בזכות הגזרה הגבוהה במותן.

הגזרה הגבוהה היא פרמטר חשוב להרבה מאוד נשים נערות בעת בחירת פריט ספורט, שגם כך מבליט את הירכיים, ולכן הבחירה של ברוקס להציע את הדגם הזה בגזרה גבוהה היא בחירה נכונה.

ומה לגבי העמידות בכביסה? בגדי הספורט שלנו מכובסים לעתים קרובות, והרי אין דבר מתסכל יותר מלהוציא את מיטב כספנו על פריט שמתבלה מהר. ייאמר לזכות ברוקס שגם הפעם, כמו תמיד בפריטי הלבוש שלה, האיכות גבוהה מאוד. הטייץ כובס לפחות 5 פעמים ושמר היטב על הגזרה. הוא לא התבלה, התרחב או דהה.

בשורה התחתונה, מדובר בטייץ מעולה ומפנק. הוא אינו זול – אך מחירו דומה למחירים של מוצרים מקבלים בקטגוריה הנמכרים על-ידי המותגים המתחרים, ובמקרים מסוימים אפילו זול יותר. מומלץ!

מחיר: 300 שקל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות