ברוקס DASH 1/2 ZIP: חולצת אימון בעיצוב מיוחד שמתאים למזג האוויר הישראלי - פואנטה

ברוקס DASH 1/2 ZIP: חולצת אימון בעיצוב מיוחד שמתאים למזג האוויר הישראלי

גם קלילה וגם מחממת… חולצת האימון של ברוקס, DASH 1/2 ZIP, פותרת את הדילמה מה ללבוש לאימון במזג אוויר קריר

ברוקס - חולצת אימון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, מאמנת כושר

החורף הישראלי אמנם לא ממש קר, במיוחד בהשוואה לחורף באירופה למשל, אבל עדיין צריך לבוש מתאים כדי לרוץ מוקדם בבוקר או אחרי שהשמש שוקעת.

גם השנה מציעה קולקציית החורף של BROOKS (ברוקס) פתרון שהוא גם יפה וגם נוח: חולצת גולף ארוכה עם רוכסן בצוואר.

מדובר בחולצת אימון של ברוקס דגם DASH 1/2 ZIP, שאגב מיועדת גם לנשים וגם לגברים.

כדי לבדוק את החולצה, לבשתי אותה מספר פעמים במשך כמה שבועות בכמה סוגי אימונים ואף כיבסתי אותה.
לאחר אימונים שכללו צעידה וכן אימונים פונקציונליים שכרוכים בהזעה מרובה, הפכתי אותה לחולצת האימון המועדפת עליי. לטעמי, מדובר בחולצה מאוד שימושית, במיוחד משום שהעובי שלה מתאים בדיוק למי שלא אוהב סירבול ויוצא להתאמן בחוץ.
מחיר: 250 שקל.



החולצה דקה וקלילה, אך עם זאת, מאפשרת נידוף זיעה מהיר ואוורור. בזמן ריצה, ניתן לסגור את הצווארון לגולף וכך לשמור על חימום הצוואר ולא להתקרר (בעיה שקיימת לטעמי בחולצות ריצה עם צווארון v בימי החורף).

למרות שהחולצה קלה מאוד, היא מחממת במידה הרצויה, ולכן אידאלית לכל פעילות ספורטיבית – outdoor או indoor. בחברה מציינים שהם שילבו בה את טכנולוגיית DriLayer המוכרת שלהם, שאותה הם משלבים בפריטים נוספים.

ומה לגבי העיצוב? צווארון הגולף, הבד הרך והעובדה שזו אינה חולצה צמודה אלא אוורירית, משווה לחולצת DASH 1/2 ZIP מראה אופנתי שגורף מחמאות. הגזרה מחמיאה והחולצה יכולה לשמש לא רק לפעילות, כי אם גם כלבוש יומיומי אחר הצהריים כשיוצאים לגיחה בפארק עם הילדים.

לסיכום, מוצר איכותי, נעים ושימושי, במיוחד למי שאוהב להתאמן בחוץ בחורף.
הכותבת היא מאמנת כושר ובעלת סטודיו שייפ-איט.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות