ניתוח הקטנת חזה - מידע על התהליך, ההחלמה והחזרה לשגרה

ניתוח הקטנת חזה – מידע על התהליך, ההחלמה והחזרה לשגרה

יש לא מעט נשים שבוחרות לבצע ניתוח הקטנת חזה מסיבה רפואית או מסיבה אסתטית. יש גם גברים שמבצעים את הניתוח. הנה מידע על הניתוח וההחלמה

ניתוח הקטנת חזה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

התמודדות של נשים עם חזה גדול וכבד איננה פשוטה, לא במובן הפיזי ולא במובן הנפשי: החזה הגדול עלול להפוך למעמסה של ממש, כאשר הוא מכביד על פעולות יום יומיות ונראה לא אסתטי ונפול. במקרים חמורים, העומס המוטל על הגב בשל משקל החזה מייצר עם הזמן כאבים קשים ואפילו נזקים לעמוד השדרה. ניתוח הקטנת חזה מעניק למטופלת רווח כפול, כיוון שהוא מאפשר לה לשפר באופן ניכר את המראה החיצוני שלה ולהשיג פרופורציות "נכונות" יותר של הגוף וכן מסייע לשיפור דימוי הגוף.

ד"ר אבנר בן שושן, שהינו מומחה לרפואה פלסטית, מבצע מזה שנים פרוצדורות אסתטיות מגוונות, כאשר ניתוחים להקטנת חזה בטכניקות חדשניות הינם חלק בלתי נפרד מהמומחיות שלו.

ניתוח הקטנת חזה – למי הוא מומלץ?

ניתוח הקטנת חזה הוא הליך שיכול להתאים לנשים שאינן בהיריון ואינן מיניקות, כיוון שבתקופת ההיריון וההנקה השדיים משנים את הצורה שלהם באופן ניכר. מסיבה דומה, הניתוח איננו מומלץ גם עבור נשים שנמצאות בתהליכים של ירידה משמעותית במשקל, כיוון שרק בסיום התהליך, כאשר המשקל מתייצב – כדאי לעשות את השינויים הפלסטיים בגוף, במקרה שנותרת הצטברות ספציפית של שומן במקומות מסוימים. לאחר ההגעה למשקל היעד, כאשר מבנה הגוף מקבל את צורתו החדשה ולא צפויות תנודות רבות במשקל, אפשר לשקול לעבור ניתוח הקטנת חזה, כמו גם טיפולים אסתטיים אחרים בחלקים נוספים בגוף.

ניתוח הקטנת חזה

 

הניתוח מתאים למי שסובלת מאוד מהחזה הגדול שלה ומתמודדת עם כאבי גב, או עם פטרת וגרד, העלולים להיווצר כאשר השדיים אינם זקופים אלא צמודים לעור ונפולים, מה שמייצר לחות קבועה תחת קפל השד ועלול לגרום לזיהומים. התהליך, במקרה כזה, יסייע להרמת החזה ולמניעת הצטברות הלחות מתחתיו, דבר שעשוי לסייע לאיש להיפטר סופסוף מהמכאובים וגירויי העור – וכן יאפשר השגת מראה חיצוני משופר.

ניתוח הקטנה של החזה אצל גברים

ישנם לא מעט גברים שעוברים גם הם ניתוח להקטנת החזה, מטעמים אסתטיים. חזה נשי אצל גברים הינו תופעה ידועה ושכיחה יחסית הנקראת גניקומסטיה, שמאופיינת במעין שדיים קטנים בקרב גברים, גם אצל מי שאין לו עודף משקל משמעותי ולפעמים גם בקרב גברים רזים למדי. הסיבות לתופעה יכולות להיות גנטיות או אחרות, אך בשורה התחתונה המראה נחשב ללא גברי ועלול להפריע מאוד למי שמתמודד עמו וליצירת דימוי עצמי ירוד.
מטרת הניתוח להקטנת החזה אצל גברים, היא לייצר מראה שטוח של החזה ולהסיר את רקמות השומן המיותרות, על מנת להשיג חזה שמבחינה ויזואלית מתאים יותר לגבר.

מהלך הניתוח להקטנת החזה, ההחלמה והחזרה לשגרה

בהתאם למבנה הגוף של המנותחים, כך ייקבע מהלך הניתוח אצלם, זאת כיוון שלכל אדם ישנם מצבורי שומן באזורים אחרים בגוף.

בדרך כלל, דיאטה יכולה לעזור בצמצום ההיקפים בכל הגוף, אך לא תמיד הדבר מתבטא דווקא בשדיים. בנוסף, לאחר ירידה במשקל, הם עשויים אמנם להיות פחות כבדים, אך גם נפולים.

מטרת ניתוח הקטנת חזה להוריד מהעומס שהחזה מייצר על הגב והגוף בכלל, אך היא כוללת גם הסרה של עודפי עור ולא רק שומן, זאת כדי להשיג מראה זקוף ומורם – אצל נשים, או שטוח וגברי – אם הניתוח מבוצע אצל גברים המתמודדים עם גניקומסטיה.

לעבור ניתוח להקטנה של החזה אצל רופא שהוא מומחה לפלסטיקה

ד"ר אבנר בן שושן הינו רופא מומחה בענף הפלסטיקה, אשר צבר שנות ניסיון רבות במגוון ניתוחים פלסטיים מורכבים וטיפולים אסתטיים, ביניהם ניתוח הקטנת חזה לנשים ולגברים. רוצים לקבל ייעוץ מקצועי? התקשרו לקליניקה בטלפון 072-3304932.

1
נגישות