מהן המתנות הממותגות לעסקים המבוקשות בקיץ 2022?

מהן המתנות הממותגות לעסקים המבוקשות בקיץ 2022?

מתנות ממותגות לעסקים מאפשרות לעסק להעניק לעובדים וללקוחות מתנות שמחברות אותם לאווירה ולערך המוסף של העסק. בקיץ אפשר למצוא מגוון רעיונות שיהיו גם שימושיים וגם מהנים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הקיץ מגיע אלינו בסערה ולצד המתנות הממותגות הקלאסיות שממשיכות להיות מבוקשות, אי אפשר להתעלם מכמה טרנדים עונתיים. אז החל ממגבות הים הנוסטלגיות, דרך הצידניות שנחשבות לסממני העונה ועד למטקות האלמותיות – אלו הן המתנות המבוקשת ביותר לקיץ 2022!

מגבות ים – הבחירה הבטוחה

מגבות חוף נחשבות מהוות את המתנות הממותגות המבוקשות ביותר לעסקים מדי שנה בעונה זהו וגם ב- 2022 הן ערובה לחיוכים של העובדים והלקוחות שלכם שיקבלו אותן. מגבות מאפשרות לכם להגיע לקהל יעד גדול מחד ולהעניק מוצר סופר פונקציונלי מאידך. וכמה הן מבוקשות? פשוט תעשו סיבוב בחופי הרחצה הקרובים למקום מגוריכם ותצפו בכל אותן מגבות שפזורות עם לוגו של חברות אחרות.

צידניות – שימושיות במיוחד

גם הצידניות הוותיקות שומרות על המעמד שלהן בקרב הלקוחות והעובדים כאחד ונחשבות לבחירה מבוקשת למדי. ההבנה שתמיד יש צורך בהן גרמו לכך שבכל בית תמצאו לעיתים שתיים או שלוש צידניות אשר משמשות לשמירה על קירור השתייה בדרך לבריכה ולים. בנוסף, החגים מעבר לפינה ולכן הן סופר שימושיות גם להבאה של ארוחות טריות לחג.

מטקות – המשחק החביב כאן כדי להישאר

אחד המשחקים האוהבים ביותר על הישראלים ממשיך לככב ברשימות המתנות המבוקשות על ידי העובדים גם השנה. העובדה שבשנים האחרונות יש עלייה בחשיבות של הפעילות הגופנית, רק העצימה את העובדה שמדובר במתנה פופולרית במיוחד וחברות ומשרדים אשר רוצים להעניק לעצמכם אופי מעט יותר לוקלי, יבחרו גם השנה במתנה הזו.

ציליות – לפעילויות בחוץ

אם עד עכשיו עסקנו בבחירות המבוקשות אך המסורתיות, אין ספק שהציליות נכנסות לבחירות שהן גם מבוקשות וגם טרנדיות. הציליות של היום מאפשרות להעניק מחסה סופר יעיל מפני קרינת השמש ונראה שככל שהמודעות עולה בעניין זה – כך הביקוש עולה בהתאמה. ובארץ שטופת שמש כמו שלנו, נראה שכל בעל עסק יכול לעשות את הבחירה הזו ולדעת שהוא לקח אופציה בטוחה.

בקבוקי שתייה – סופר טרנדיים

עוד אופציה שהיא גם מבוקשת וגם סופר טרנדית לקיץ 2022 היא של בקבוקי השתייה הרב פעמיים. מאלומיניום או מפלסטיק איכותי שמחזיק שנים, נראה שכיום כולם רוצים להסתובב עם בקבוק שתייה אישי – בוודאי בעידן שבו הקורונה עדיין לא עברה מן העולם. גם העובדה שמדובר במתנה שאפשר להשתמש בה לאורך כל עונות השנה הופכת את הבקבוקים הממותגים לבחירה שווה במיוחד.

רמקולים עם בלוטות' – לפאן אמיתי

רמקולים ניידים ממשיכים להיות טרנדיים גם בקיץ הקרוב ואהובים במיוחד על ידי מגוון של לקוחות ועובדים. העובדה שהם מעניקים חוויה ברמה גבוהה, ווייב של פאן עוד לפני שפותחים את האריזה ורמז לבילוי עתידי – גורמים לכך שהישראלים פשוט מאוהבים בהם. ראוי לציין שהם בהחלט לא הכי זולים ברשימה, אבל יעניקו לכם מקום בלב של כל מי שיקבל אותם.

המאמר נכתב באדיבות חברת פפירוס – מומחים למתנות ממותגות לעסקים

1
נגישות