האם אפשר למצוא מגף נוח לאישה שיהיה גם אופנתי?

איך תבחרי מגף אופנתי לחורף?

יש אינספור מגפיים, אבל לא כולם נוחים. נשים רבות מחפשות מגף נוח שיהיה גם אופנתי, ולעתים מתפשרות. כך תבחרו מגפיים לחורף

מגף נוח לאישה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

החורף כבר איתנו וזה הזמן לחדש את המלתחה שלנו לחורף, בין היתר נעליים, או יותר נכון, מגפיים.

כדי לבחור מגף אופנתי עליכן לדעת להתאים את גודל המגף ואת אורך המגף אליכן, ולחשוב על עוד פרמטרים שעלולים להשפיע על ההחלטה שלך, כמו לדוגמה, המקום בו אתן מתכוונות להיות עם המגף.

הנה כל השיקולים שאתן צריכות לקחת בחשבון בבחירת מגף אופנתי לחורף.

בחירת מידה והתאמה לגרב

כאשר אתן מודדות את המגף עליכן לוודא שהוא לא צמוד מדי. זכרו שכאשר נועלים מגפיים, בדרך כלל גם גורבים גרביים עבות. יש לקחת בחשבון את השיקול הזה. חשוב גם להרגיש שיש מקום לבהונות שלכן להתאוורר. נכון, המגפיים מסגלים את עצמם לכף הרגל שלנו אחרי זמן מה, אבל בכל הנוגע למידות, אסור להתפשר.

נוחות המגף

אם אתן שוקלות לקנות מגפיים עם קשירה, כדאי שתשאלו את עצמכן עד כמה יהיה לכן נוח לפרום ולקשור את המגף כמה פעמים ביום. מגף גבוה יכול להיות מאוד לא נוח לקשירה פעם אחר פעם. שימו לב, כאשר המגף מאובזר בסקוץ' או פתח כלשהו שלא כמו שרוכים, זה הופך את החוויה להרבה יותר נעימה.

פה זה ישראל

יש היום המון סוגים שונים של מגפים, אבל אנחנו צריכים לזכור איפה אנחנו נמצאים.

את ימי החורף הקשים אפשר לספור על יד אחת, בדרך כלל די נוח בחורף בישראל, לכן, עליכן לבחור מגף לאישה נוח לנעילה גם כאשר לא מדובר על ימי חורף קפואים, אלא ימים קרירים.

יש מגפיים שיכולים להיות מאוד חמים. כאלה לא כדאי לקנות.

תנאי הסביבה

עוד פרמטר חשוב הוא לקחת בחשבון את תנאי הסביבה במקום בו אתן מתכוונות לדרוך. אם מדובר על מקום מלא במים, שלוליות וכן הלאה, עליכן יהיה לבחור במגפיים מחומר גלם שעמיד בפני מים או באופן חלקי.

יש אפשרות לבחור מגף עשוי עור או דמוי עור, יש מגפיים פרוותיים וכן הלאה.

יש היום הרבה חומרים אשר מציעים לנו עמידות בפני מים, אפשרויות הבחירה הן מאוד רחבות.

מה יש לקחת בחשבון?

בעת בחירת מגף לאישה עליכן לקחת דבר אחד בחשבון: מגף אופנתי לא צריך לבוא על חשבון הנוחות שלכן. יש היום מגוון רחב של אפשרויות בחירה אשר גם נוח וגם אופנתי.

האפשרות בין בחירה למגף גבוה לבין מגף נמוך יכולה תמיד לבלבל, יש שיקולים שונים אשר יכולים לסייע לנו לעשות את הבחירה הנכונה.

מגפיים גבוהים יותר מתאימים למקומות רטובים, יש יותר הגנה מפני הגשם.

עם זאת, מגפיים גבוהים מאוד יכולים להיות מסרבלים עבור נשים שונות.

לכן, גם בעידן האונליין, עדיף למדוד בחנות את המגף שאתן רוצות לנסות, ללכת איתו כמה שאפשר, לשבת איתו ולראות שהוא באמת מתאים לכן.

1
נגישות