עכשיו נוכל לשלם באמצעות ביט לעסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים

עכשיו נוכל לשלם באמצעות ביט לעסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים

תשלום באפליקציות תשלום הוא לא רק נוח, אלא גם מתבקש בעידן הקורונה. עד כה הוא היה רלבנטי בעיקר בין אנשים פרטיים. עכשיו תשלום בביט לעסקים מתרחב משמעותית

ביט לעסקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הקורונה נתנה זריקת מרץ לצורך של עסקים לאמץ תשלומים ללא מגע ותשלומים באפליקציות, וזה היה רק עיין של זמן עד שנשמע על הרחבת אפליקציית ביט לעסקים. כידוע, ביט (bit) היא אחת משלוש אפליקציות התשלומים העיקריות בישראל (לצד פייסבוקס ו-PAY). עבור עסקים שמאפשרים תשלום בביט, הייתה עד כה תקרה של 50,000 שקל בשנה.

בנוסף, כפי שפרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, כבר לפני כמה חודשים הושקה אפשרות תשלום בביט ברמי לוי והתאפשר גם תשלום בביט בדומינוס פיצה. לאחרונה גם אתר וואלה שופס איפשר תשלום בביט. אלו היו סנוניות ראשונות, ועכשיו נפתח השער לתשלומים באמצעות bit לעסקים קטנים ללא תקרת תשלומים שנתית.

תשלום באמצעות ביט לעסקים קטנים

אפליקציית ביט שייכת לבנק הפועלים, ובעבר הלא רחוק ניתן היה להעביר באמצעותה בעיקר תשלומים בין אנשים פרטיים. בשנה האחרונה ראינו את השינוי מתחיל. אמנם, עוד לפני משבר הקורונה החל להתרחב התשלום באמצעות ביט לעסקים, אבל מרגע שהקורונה כאן – נושא התשלומים ללא מגע קיבל תנופה. כעת אנחנו לפני השינוי האמיתי, או כפי שאוהבים לומר בפרסומת – "מהפכת התשלומים ב bit לעסקים קטנים".

כעת, לראשונה בישראל, עסקים קטנים ועצמאים, לקוחות כל הבנקים, יוכלו לקבל תשלום ללא תקרה שנתית באפליקציית bit באמצעות שיתוף פעולה חדש עם חברת פתרונות התשלום "משולם". העסקים הללו צריכים להיות לקוחות של "משולם" וישלמו עמלה על כל עסקה שתתבצע בביט. העמלה אמורה להיות שקופה מבחינת הלקוח, בדיוק כמו שעמלה שהעסק משלם לחברת סליקה אחרת אמורה להיות שקופה מבחינתו.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הטכנולוגיה של פואנטה בפייסבוק >

מבחינת הצרכנים, מדובר בפתרון הכי נוח ומיידי שיש להעברת תשלום. הוא פוטר אותם מהצורך להעביר כרטיס אשראי או לחפש מזומן.

מבחינת העסקים, מדובר בדרך הרבה יותר נוחה לקבל את התשלום, במיוחד בעידן שבו נאסר לעמוד בתורים צפופים בקופה, בעידן שמעדיפים לצמצם מגע ובעידן שתשלומים רבים נעשים מרחוק.

כמה עולה לעסקים לקבל תשלום בביט?

כאמור, השירות של ביט לעסקים באמצעות חברת משולם אינו חינמי. העסקים יקנו מחברת "משולם" חבילת תשלום ייעודית, ועבור כל עסקה תיגבה מהם עמלה בגובה 1.2%. בשלושת החודשים הראשונים, החבילה ללא תשלום.

כדי להשתמש בשירות, העסקים יצטרכו להוריד את אפליקציית משולם. החבילה שירכשו תאפשר להם לקבל תשלום מלקוחות באמצעות אפליקציית BIT. התשלום יוכל להתבצע במגוון סיטואציות ופלטפורמות: באתר, באפליקציה או במסרון.

התשלום מתאפשר גם מרחוק וגם בבית העסק עצמו.

כאמור, היתרון הוא נוחות, היעדר מגע, אפשרות לשלם במדויק כל סכום וגם מתן פתרון לבתי עסק שאין להם בהכרח אתר או אפליקציה.

חברת משולם פתרונות תשלום: רקע

משולם פתרונות תשלום היא חברת סליקה לעסקים קטנים, עצמאים ונותני שירות.

כיום, החברה מספקת שירותי סליקה דיגיטליים לעסקים ממגוון תחומים: קוסמטיקה, מאמני כושר, מטפלים, רואי חשבון, רופאים, עורכי דין ובעצם כל בית עסק שאינו נדרש לקופה פיזית. בנוסף החברה מתעסקת בנושא של תשלומי ועד בית ומספקת שירותים משלימים לשירותי הסליקה: חשבוניות דיגיטליות, מערכת לניהול הוראות קבע לעסקים, עמודי תשלום, אתרי וורדפרס ועוד.

לדברי חגי אלתרסקו, מייסד ומנכ"ל משותף במשולם פתרונות תשלום, חברת משולם שמה לעצמה כבר לפני שנים להוביל את תחום הסליקה לעסקים קטנים ועצמאים: "החיבור של משולם לאפליקציית bit ייתן מענה למאות אלפי בתי עסק" מבחינת הלקוחות תשלום בביט לעסקים יכול לשפר מאוד חוויית השירות.

אפליקציית ביט – רקע

לאפליקציית bit יש כ-3.5 מיליון הורדות והיקף פעילות יומי גבוה. מדובר באפליקציה של בנק הפועלים, אך אין צורך להיות לקוח של הבנק כדי להשתמש בה. בבנק הפועלים רואים באפליקציה מנוע צמיחה חשוב, במיוחד לאחר שהבנק נאלץ להיפרד מחברת האשראי ישראכרט.

היה לכם מעניין? איזה יופי, אז פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות מעניינות בפואנטה





תגובות: 0

נגישות