תשכחו מה-B הכחולה המיתולוגית של בזק.
בקרוב תראו אותה בכל מיני צבעים, בעיצוב מעוגל יותר ועם סיסמה שונה.
זאת, לאור רענון המיתוג של החברה, שמגיע במקביל למהלך נוסף שהיא עושה בתחום השירותים החכמים.
כאמור, שינוי הלוגו מתבטא בכמה דברים – ראשית, האות B עגולה יותר. שנית, היא כבר לא רק כחולה – אלא מגיעה בצבעים שונים. שלישית, בתוך האות B יופיע הסמל של השירות הרלנטי (בזק-ענן, בזק בית חכם, Bfree wifi, Bhome ועוד). רביעית, הסלוגן ישתנה מ”הכי טוב בבית” ל”להרגיש בבית”.
השינוי יבוא לידי ביטוי גם באפליקציה, במסך הפתיחה, באריזות של המוצרים.
האתגר של בזק היה לשמר את ה-B, שאותה היא מגדירה כנכס, ומצד שני להפוך אותה לחדשנית ומעודכנת יותר. את האות B היא אימצה כלוגו כבר בשנת 2001, ושינתה אותה בפעם הראשונה ב-2008.
שירותים לעסקים חכמים
כאמור, אחרי שהשיקה את הבית החכם ואת העיר החכמה, נכנסת בזק היום גם לקטגוריית העסקים החכמים.
החברה מספקת חיישנים שמאפשרים לכל סוג של עסק ניטור ובקרה, החל מבתי קפה שזקוקים לניטור הטמפרטורה במקרר העוגות ועד צימרים שצריכים בקרה על מזגנים או על תנועה בחדר.
מגוון החיישנים רחב מאוד, והמחירים של כל חיישן בנפרד עומדים על שקלים בודדים.
השירות כולו כרוך בתשלום חד פעמי של 540 שקל על התקנה, ותשלום חודשי של החל מ-99 שקל.
עלות ההתקנה כוללת אפיון של צרכי העסק ומאפשרת בסכום זה התקנה של עד 10 חיישנים.
העלות החודשית כוללת דמי שירות ו-4 חיישנים. התשלום עבור החיישנים נפרס למעשה על פני 36 חודשים, ולקוח שבוחר להתנתק קודם לכן, יצטרך לשלם על המוצרים.