חדרי שינה מעוצבים בהרכבה אישית VS חדרי שינה מעוצבים קומפלט

חדרי שינה מעוצבים בהרכבה אישית VS חדרי שינה מעוצבים קומפלט

אם אתם מרעננין את הריהוט בבית ומחפשים למשל חדרי שינה מעוצבים או סלון, תגלו שהמבחר גדול ומבלבל. איך בוחרים? קבלו טיפים שווים

חדרי שינה מעוצבים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עיצוב הופך להיות שיקול יותר ויותר מרכזי כאשר מרהטים את הבית. אם עד לפני מספר שנים רוב הלקוחות שרצו להתחדש בפרטי ריהוט חדשים לדירתם התייחסו בעיקר לרמת הנוחות והפרקטיקה, כיום המצב שונה לגמרי. מה שעומד לנגד עיניהם של רבים הוא המראה, הסגנון העיצובי והצבע של פריט הריהוט החדש, והם מוכנים אף לוותר על נוחות ופרקטיקה לטובת התאמה והמשך רצף עיצובי אחיד.

התוצאה היא עלייה בביקוש למגוון פרטי ריהוט שונים בכל הסגנונות, העיצובים והצבעים, כך שכל אחד מצליח להתאים את הרהיטים בדירה לטעמו האישי ולקו שבו הוא בוחר לעצב את הדירה כולה.

המבחר הגדול מהווה אמנם יתרון, אך מי שלא מגיע מוכן וממוקד למעמד הבחירה, מגלה שהיתרון עלול להפוך לחיסרון. רבים מהאנשים שמחפשים חדרי שינה מעוצבים או רוצים להתחדש ברהיטים שונים, סלונים, פינות אוכל,  מוצאים את עצמם מבולבלים נוכח המגוון העצום של הדגמים והסגנונות.

בלבול זה לרוב יגרור בחירות שאינן מיטביות הן מבחינת הטעם האישי והן מבחינת הקו העיצובי האחיד. לכן, אם גם אתם מתלבטים בין חדרי שינה מעוצבים או רהיטים לדירה, כדאי שתאמצו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם למקד את טעמכם האישי, להתאימו לקו העיצובי בכל הדירה, לבחור נכון את כל פרטי הריהוט מבחינת גודלם הפיזי וכמובן לא לחרוג מהתקציב העומד לרשותכם.

אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של חדרי שינה מעוצבים, חדר שינה קומפלט, סלונים, פינות ישיבה ועוד.

טיפים לבחירה נכונה של ריהוט

נמאס לכם מהרהיטים המיושנים? מחדרי השינה המשעממים בדירתכם? אנשים רבים כיום בוחרים לשנות את הנראות בכל הדירה ולהתאימה לסגנונות עיצוב חדשניים ואחידים. אם גם לכם נמאס מחדר השינה המיושן, מפינת האוכל המאסיבית או ממערכת הישיבה שכבר מזמן עשתה את שלה, הליך עיצוב פנים הדירה יחולל שינוי מבורך בדירתכם.

אריק דיזיין מציע את כל פרטי הריהוט הנדרשים על מנת להשלים עיצוב פנים בכל סגנון, עם מבחר עיצובים וצבעים. לפני שאתם מגיעים לאולם התצוגה, חשוב שתקדימו לבצע מספר פעולות פשוטות שיסייעו לכם בדרך לבחירה בין חדרי שינה מעוצבים או ריהוט לחלל אחר של הדירה.

חדרי שינה מעוצבים

רבים מתחילים דווקא מחדרי השינה, בשל העובדה שהם נסתרים מהעין ומאפשרים לאזור אומץ ולהתחיל בשינוי. כיום יש לא מעט חדרי שינה מעוצבים בשלל סגנונות לבחירה. חשוב להדגיש כי חדרי שינה מעוצבים ומרשימים כוללים התאמה מלאה בין כלל פרטי הריהוט המשולבים בהם.

בעיצוב חדר שינה יש שתי אפשרויות: הראשונה היא הרכבת חדרי שינה מעוצבים משלל פריטי ריהוט שתבחרו שיצרו רצף עיצובי המתאים לטעמכם האישי, והשנייה היא בחירת חדר שינה קומפלט.

חדרי שינה קומפלט מגיעים כסט הכולל מיטה, ארון, שידות ופינת עבודה תואמים בשלל עיצובים. אפשרות זו של חדר שינה קומפלט הפכה שכיחה ומבוקשת במיוחד בשנים האחרונות, בשל העובדה הפשוטה כי היא מגיעה כסט שלם ומעוצב בהתאמה השלל סגנונות לבחירה.

אפשרות זו חוסכת לכם את המאמץ להתאים את כל פרטי הריהוט השונים בחדר לקו העיצובי בו בחרתם.

אריק דיזיין מציע ללקוחותיו את כלל האפשרויות, לרבות חדרי שינה מעוצבים בעיצוב אישי ובחלקים נפרדים, וכן לא מעט סגנונות של חדר שינה קומפלט, הכולל על פי רוב מיטה, שתי שידות, ארון ופינת עבודה.

רגע לפני שאתם בוחרים

אז איך בוחרים נכון? לא מגיעים למעמד הבחירה לפני השלמת מספר שלבי הכנה!

מיקוד הטעם האישי

הטיפ הראשון והחשוב מכולם הוא מיקוד הטעם האישי שלכם. אנשים רבים בוחרים לדלג על שלב זה בטענה כי הם מכירים היטב את טעמם האישי בדיוק רב, אך כאשר הם מגיעים למעמד הבחירה הם מופתעים לגלות שהם מתחילים להתבלבל בין לא מעט דגמים, סגנונות וצבעים שונים. כל שאתם נדרשים לעשות על מנת למקד היטב את טעמכם זה לפעול בשני צעדים פשוטים.

הצעד הראשון הוא שלילת כל הדגמים, הסגנונות והצבעים הפחות מתאימים לטעמכם האישי ולקו העיצובי בו בחרתם לעצב חדרי שינה מעוצבים. ככל שתשללו יותר דגמים, צבעים וסגנונות בשלב זה, השלב הבא יהיה פשוט יותר וכל הליך המיקוד יהיה מדויק הרבה יותר.

בשלב השני, אתם נדרשים לבחור מבין האפשרויות המצומצמות שכבר עברו את שלב המיקוד הראשוני, את הדגמים, הסגנונות והצבעים האהובים עליכם.

שני שלבי סינון אלה יצליחו למקד את טעמכם האישי למספר מצומצם של אפשרויות, מה שימנע מכם התפזרות ובלבול בין כמות אדירה של דגמים וסגנונות. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של חדרי שינה מעוצבים, סלונים, פינות ישיבה וכל פרטי הריהוט הנדרשים לבית, ולכן חשוב שתגיעו למעמד הבחירה ממוקדים ככל הניתן.

טיפים למדידה מדויקת – כך תימנעו מיצירת עומס בחלל

הטיפ השני הוא מדידות נכונות של החלל ופרטי הריהוט שתרצו לשלב בו. לא מעט אנשים הבוחרים בעיצוב חדרי שינה מעוצבים לא יודעים למדוד נכון את החלל או את פרטי הריהוט, מה שגורם לאחת משתי האפשרויות הבאות. הראשונה היא בחירת רהיטים קטנים מדי שאינן מתאימים לגודל החלל ולא מכילים את כל מה שיש להכיל, והשנייה היא בחירת רהיטים גדולים מידי שיוצרים תחושת עומס ומחנק או אף לא נכנסים כלל לחלל החדר.

הדגש הראשון למדידות נכונות הוא הקפדה על קווים ישרים ומקבילים לקרקע. מדידות בקווים אלכסוניים ושאינם מקבילים לקרקע יגרמו לכם לחשוב שהחלל גדול יותר מגודלו האמיתי.

הדגש השני הוא מדידת כלל פרטי הריהוט במעמד הבחירה, לרבות את גודל הידיות והתוספות שלא תמיד בולטות לעין. אך גם לאחר השלמת כלל שלבי המדידות הללו במסגרת עיצוב חדרי שינה מעוצבים, לא תמיד תצליחו לדמיין נכון את פריט הריהוט בחלל החדר שלכם. לכן, מומלץ לסמן בחדר את הגדלים האידיאלים של הארון, המיטה, השידות ופינת העבודה, כך שתדעו בדיוק עד היכן הם יגיעו בפנים החלל ולא תופתעו לגלות מחנק ועומס יתר.

סקר שוק והיכרות עם ההיצע

הטיפ השלישי הוא להכיר כמה שיותר דגמים טרם הגיעכם למעמד הבחירה. חשוב לערוך סקר שוק מקיף ככל הניתן אודות כלל האפשרויות של חדרי שינה מעוצבים.

עד לפני מספר שנים שלב זה הצריך מכם לעבור מחנות לחנות ולבזבז לא מעט זמן יקר. כיום, בעידן האינטרנטי, ניתן להשלים את הליך זה בקלות רבה על ידי סקירה מהירה ברשת. שלב זה יאפשר לכם לבחור נכון חדרי שינה מעוצבים ומותאמים לטעמכם האישי ללא התפשרות על רהיטים שונים עקב מחסור במלאי.

אריק דיזיין – חנות רהיטים, דוד סחרוב 3, ראשון לציון, טלפון: 050-522-2806, arikdesign.co.il

1
נגישות