עצות לחגיגת בת מצווה מוצלחת

עצות לחגיגת בת מצווה מוצלחת

ככל שהבת שלכם הולכת וקרבה לגיל 12, כך הולכת וגדלה ההתלבטות איך ואיפה לחגוג בת מצווה. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן את המחשבות

צילום: עמית אורנשטיין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש נקודות בחיים שבהן כל אחד עוצר לרגע ולא יכול שלא לשאול את עצמו איך הזמן עבר כל כך מהר. אצל הורים לבת, למשל, זה קורה בדרך כלל כשמתקרב מועד בת המצווה. לפתע צצים הזכרונות מהיום שבו היא נולדה ויצאה אל העולם הזה, הרגע שהוצאנו אותה בסל קל מבית החולים, החיוך הראשון, כאבי השיניים, ההרדמות על הידיים, הסיפורים לפני השינה, הצעד הראשון… החוויות המשפחתיות ביחד. והנה מגיע הרגע שבו אנחנו ההורים צריכיםלחפש מקום לבת מצווה. אם אתם מזדהים עם מה שכתוב, אם גם התינוקת שלכם הפכה לנערה מתבגרת, אם גם אתם מחפשים מקום ליום הולדת, הפוסט הבא נכתב בדיוק בשבילכם והוא אמור לעשות לכם קצת סדר בבלגן.

איך חוגגים? מפרידים או מאחדים?

השאלה הראשונה ואולי הכי חשובה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה גודל והרכב האירוע. האם אתם רוצים להפיק אירוע משפחתי בנפרד ואירוע אחר לחברים, כלומר להזמין לאירוע אחר לגמרי את החברים ובני הכתה שלה, או שתקיימו אירוע מאוחד לכולם. הסיבה לכך שזו צריכה להיות ההחלטה הראשונה שלכם, קשורה ישירות למיקום שבו תבחרו. בעוד יש מקומות שיתאימו יותר לאירועים גדולים, מקומות המספקים חלל נפרד שמאפשר אירוע מאוחד, אחרים נחשבים לקטנים ואינטימיים יותר, ואף מגבילים לעתים את כמות המוזמנים. כמובן שכדאי להתייעץ לגבי החלטה זו עם נסיכת בת המצווה, מה גם שיש כאן עניין של שיקולים תקציביים.

קונספט לבת מצווה – האם זה הכרחי?

כשאנחנו מחליטים להפיק אירוע כמו בת מצווה, במיוחד לחברי הכתה, אנחנו רוצים שהוא יהיה מאוד מיוחד ולייצר עניין סביב זה. לכן, אחד הדברים שיכולים לעזור לנו בלייחד את האירוע וליצור סביבו סוג של באז הוא הקונספט (רעיון מרכזי שמלווה את האירוע). הקונספט יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב של המקום, בבגדים של ילדת בת המצווה, באוכל שיוגש, בפעילויות לאורחים, בהופעה או הפעלה מיוחדת ועוד… אפשר גם לקחת תכונה מאוד בולטת אצלה ולהפוך את זה לקונספט שלם, או תחביב שהיא מאוד אוהבת לעשות…

אפשר אם רוצים להיעזר בצוות הפקה מיוחד או חברת הפקות המתמחה באירועי בת מצווה.

צילום: עמית אורנשטיין

מה לגבי האוכל?

גם החלטה זו מושפעת מאותה החלטה. כי הרי אם החלטנו לאחד את האירוע, האוכל צריך להיות מותאם לכולם – צעירים ומבוגרים גם יחד, ואם יש שני אירועים – נצטרך להזמין שני שירותי קייטרינג. ילדים כמו ילדים, אוהבים אוכל בסגנון מסוים, ואפשר לקחת את זה למקום של דוכנים או לסגור את הפינה עם המבורגר וצ‘יפס. לעומת זאת, אם אנחנו רוצים להשקיע קצת יותר, שווה לברר על חברת קייטרינג המתמחה באירוע בת מצווה ייחודיים. תוכלו למשל להציע דוכני מזון או בופה עם אוכל עשיר, מגוון וטעים. בהיבט של בת מצווה, יותר יתאים תפריט חלבי – צמחוני, על פני תפריט בשרי.

צילום: עמית אורנשטיין

ועוד כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בהפקת בת מצווה מוצלחת מאוד

  •  פתחו את הראש והכניסו יצירתיות אל תוך התהליך.
  • שתפו את בתכם בכל מה שקורה ותנו לקחת את ההחלטות ביחד אתכם.
  • תכננו את לוח הזמנים של האירוע, כמה שיותר בקפידה.
  • סגרו ספקים כמה שיותר זמן מראש כמו צלם, צלם מגנטים, הפעלות, אולם וכדומה..
  • חשבו על הפרדה בין יום הצילומים לבין הצילומים באירוע עצמו, זה יכול להוריד הרבה מהעומס.
  • תורידו מעצמכם כמה שיותר, היעזרו בשירותים חיצוניים ואנשי מקצועי והגיעו לבת המצווה של הבת שלכם כמו מלכים! בכל זאת מדובר באירוע של פעם בחיים!

מחפשים מקום לבר מצווה? מקום לבת מצווה? מקום ליום הולדת? היכנסו ל- NOAM, בית לאירועי בוטיק בנס ציונה.

 

תגובות: 0

נגישות