עוד צמצום בפעילות הבנקים: איזה בנקים פתוחים? פואנטה עם המידע

עוד צמצום בפעילות הבנקים: איזה בנקים פתוחים? פואנטה עם המידע

לאור החמרת התקנות לשעת חירום, עוד סניפי בנק יהיו סגורים. איזה בנקים פתוחים ואילו פעולות בנקאיות אפשר לבצע בהם? פואנטה עם הפרטים

כספומט בנק הפועלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




כפי שפרסמנו, הממשלה אישרה החמרה בתקנות לשעת חירום, הכוללות הפחתה של מספר העובדים מ-30% ל-15%. בהתאם, פוחת מספר הבנקים שמספקים קבלת קהל. אז איזה בנקים פתוחים, אם בכלל? לפי הודעת בנק ישראל, החל מ-1.4 שיעור הסניפים הפתוחים לקבלת קהל יפחת מ-25% ל-15% מכלל הסניפים. קבלת הקהל תרוכז בסניפים ייעודיים בכל הארץ. רשימת הסניפים מופיעה בהמשך.

איזה בנקים פתוחים ואילו שירותים ניתנים?

כל אחד מהבנקים מפרסם באתר שלו אילו סניפים פתוחים, אך אפשר גם למצוא אותם באופן מרוכז ברשימת הבנקים הפתוחים המופיעה באתר בנק ישראל.

כך למשל, מי שמחפש בירושלים שעות פתיחה של בנק לאומי, ימצא רק שני סניפים פתוחים, ומי שיחפש בירושלים שעות פתיחה של בנק לאומי, ימצא כי רק סניף קינג ג'ורג' עובד. בתל אביב פועלים שלושה סניפי בנק לאומי ושני סניפים של בנק הפועלים.

שירותים בנקאיים מוגבלים

כמובן, מה שחשוב הוא לא רק איזה בנקים פתוחים, אלא אילו שירותים הם נותנים.

לפי הנחיית בנק ישראל, ניתנים רק:

  • שירותי משיכה והפקדת מזומנים
  • שירותי משיכה והפקדת שיקים

שירותים אחרים יינתנו בכפוף לתיאום מראש ולזמינות השירות בסניף או באמצעים הדיגיטליים ובמוקדי השירות הטלפוני.

בפיקוח על הבנקים אומרים כי צעד זה יאפשר המשכיות במתן השירותים הבנקאיים לציבור הרחב, תוך שמירה על בריאות הציבור.

הפיקוח על הבנקים קורא לציבור לבצע את כל הפעולות הבנקאיות באמצעים הישירים: בטלפון, במכשירים האוטומטיים, באפליקציה (יישומן) הבנקאית ובאתר הבנק. עם זאת, יש אוכלוסייה די גדולה שלא יודעת לבצע פעלולות בנקאיות בדיגיטל ואפילו מתקשה למצוא או לשחזר את הסיסמה שלה, כך שנראה שיש לקוחות רבים שלא מצליחים להתמודד עם המצב בדרך זו.

מתי הדואר פתוח?

יש לא מעט ישראלים שזקוקים לשירות בבנק הדואר. כפפי שפרסמנו כאן באתר הצרכנות פואנטה, שעות הפעילות בדואר צומצמו, אך הוא כמובן פועל ואפשר לקבל את שירותי בנק הדואר.

חשוב לדעת שלא חובה להגיע לבנק הדואר כדי לקבל קצבת זקנה. השבוע נשלחו לגמלאים קצבאות הזקנה בכרטיס נטען של הדואר ישירות הביתה.

היכנסו לכתבה המלאה כדי לבדוק מתי הדואר פתוח.

היה לכם מעניין? אנחנו עושים מאמץ גדול לספק מידי שימושי, אתם צריכים רק לעשות לנו לייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד מידע על קורונה בפואנטה

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

 





תגובות: 0

נגישות