בלונים ויום הולדת

עיצוב בלונים ליום הולדת ולאירועים – מה כדאי לדעת?

עיצוב בלונים זו אמנות לא פחות מיוחדת ומקצועית מעיצוב פרחים. בלונים משדרגים כל אירוע ויכולים להתאים לאירועים משפחתיים, אירועים עסקיים ועוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

לא יאומן עד כמה אפשר להשפיע על המראה ועל העיצוב הן של אולם אירועים והן של הבית, בעזרת סידור בלונים. הבלונים מכניסים אווירה חגיגית עם הצבעוניות שלהם מצד אחד אך הקלילה והספונטנית מצד שני. כי לסידורי בלונים יש אפקט ייחודי שאי אפשר ליצור אותו בשום דבר אחר.

פרחים למשל יוצרים אווירה מאוד אלגנטית ונעימה, אך זוהי אווירה יותר כבדה ומכובדת. אם מדובר במסיבת יום הולדת לילד, ברור שהבלונים יהיו הרבה יותר מתאימים לכל העניין.

בשנים האחרונות הפך התחום הזה של עיצוב בלונים לטרנד חוצה יבשות. בכל העולם התחילו להשקיע בעיצובי הבלונים כאשר עם הזמן נולדו עוד ועוד רעיונות מגוונים לעיצוב.

אנחנו מוצאים היום בובות העשויות  מבלונים, עיצובים גדולים של שערים, עמודים, דמויות וספרות כאשר הכול נעשה על טהרת הבלונים. התוצאה המרשימה בהחלט מצדיקה את ההשקעה.

אין יום הולדת בלי בלונים

האמת היא שהרבה לפני שעיצובי הבלונים פרצו לעולמנו, היו הבלונים חלק טבעי לגמרי מכל מסיבת יום הולדת.

כבר לפני עשרים שנה חגגו הילדים את מסיבת יום ההולדת עם בלונים שקישטו את החדר בו נערכה המסיבה.

אך מה שקורה היום עם הבלונים זה הרבה יותר מ'עד אחד קדימה'. מדובר בתחום שהפך להיות אומנות לכל דבר ועניין. רק מי שלומד את המקצוע ומתרגל סידור בלונים, מסוגל ליצור את העיצובים המיוחדים ומרשימים הללו.

עיצוב בלונים לא רק ליום אחד

התפיסה הרווחת שבלונים אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן אינה מדויקת. זה תלוי באיכות הבלון. רוב הבלונים שהצרכנים רוכשים בחנויות הרגילות הם בהחלט לא משהו שכדאי ליצור מהם או לבנות עליהם שהם יוכיחו את עצמם למשך זמן. לעתים הם כבר יתפוצצו או יאבדו מנפחם לפני שתתחיל המסיבה בכלל.

מעצבי הבלונים לא מתעסקים עם הבלונים הללו. הם בוחרים בלונים איכותיים במיוחד, כאלה שיישארו נפוחים ובוהקים גם זמן רב לאחר האירוע. ברור שהאיכות של הבלונים משפיעה על המחיר הסופי של העיצוב, אך זה בהחלט שווה.

נעיף בלונים כמספר השנים….

מלבד הבלונים המעוצבים שיקשטו את המקום בו עורכים את המסיבה, יש להשאיר גם בלונים לחתן האירוע אותם הוא יוכל להפריח ולהעיף. במיוחד אם מדובר בילד שחוגג יום הולדת והוא רוצה לחוש את הבלונים ולא רק לראותם בלבד…

בסופו של דבר, בלונים הם לא רק פריט עיצובי מקסים שמשדרג את האירוע, אלא גם דרך לבטא שמחה.

 

הכתבה נכתבה בשיתוף אברהם קידום אתרים





1
נגישות