לא רק לוגו חדש: ארקיע תציע יעדים חדשים, מטוסים חדשים ואינטרנט אלחוטי

לא רק לוגו חדש: ארקיע תציע יעדים חדשים, מטוסים חדשים ואינטרנט אלחוטי

חלק מהשינויים יורגשו כבר בקרוב, אחרים בשנה הבאה

לוגו חדש, יעדים חדשים, מטוסים חדשים, אפליקציה חדשה וגלישה אלחוטית – ארקיע הכריזה השבוע על שורת מהלכים שיווקיים וצרכניים.

בין היעדים החדשים: בלגרד, באטומי, בוקרשט, סרדיניה, סלוניקי, מילאנו, קפריסין הצפונית ולונדון.

רוב השינויים יתרחשו בהדרגה. כך למשל, האפליקציה, שתאפשר שתאפשר הושבה וצ'ק אין, תושק בשבועות הקרובים ותאפשר גם התאמה של היעד וסוג החופשה בהתאם לתאריכים המועדפים על הגולש וכן לספק מידע על מלונות.

גם הגדלת צי המטוסים תתבצע בהדרגה – לצי המטוסים הצטרפו 5 מטוסי סילון מסוג אמבראר  (שאליהם יצטרף בתוך מספר חודשים מטוס שישי מסוג אמבראר) ושני מטוסי בואינג 757-300.  

בחודשים הקרובים יתחילו לפעול במטוסי האמבראר מערכות בידור ומדיה עם רשת אלחוטית פנימית, כשהמשמעות היא שהנוסעים יכולים לצפות באמצעות אפליקציה ייעודית בתכני המדיה במטוס, וזאת באמצעות גלישה אלחוטית מהמכשירים שלהם (סמארטפונים וטאבלטים).  

בתוך כשנה, מבטיחים בחברה, ייקלטו גם מטוסי Airbus 321 NEO שבהם יש WiFi ותתאפשר גלישה אלחוטית חינם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות