טיסות לווייטנאם: ארקיע מציעה טיסות המשך מבנגקוק - פואנטה

טיסות לווייטנאם: ארקיע מציעה טיסות המשך מבנגקוק באמצעות וייטנאם איירליינס

טיסות לווייטנאם הולכות ונעשות פופולריות, וארקיע מנצלת את הטיסות הישירות לתאילנד שהשיקה לאחרונה כדי להציע לישראלים טיסות לווייטנאם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות על הטיסות למזרח הרחוק בעיצומה. רק לאחרונה החלה ארקיע לטוס לבנגקוק, וכעת היא מציעה גם טיסות לווייטנאם.

זאת, לאחר שארקיע חתמה על הסכם עם חברת התעופה וייטנאם איירליינס, שמאפשר לה להציע כרטיסים בקו ת"א-האנוי/סייגון במחיר של החל מכ-500 דולר לכיוון. המזוודות מועברות ישירות ליעד הסופי.

כזכור, בחודש יולי האחרון חנכה ארקיע טיסות ישירות לתאילנד, ובכך הכניסה תחרות לאל על. ארקיע לא רק יצרה תחרות בעצם כניסתה לקו, אלא גם בגזרת המחיר, כאשר הכרטיסים מתחילים בכ-350 דולר לכיוון. הטיסות פועלות פעמיים-שלוש בשבוע, בהתאם לעונה.



לאחרונה, אל על הגיבה לתחרות והודיעה כי היא מוסיפה עוד טיסה לתאילנד. טיסות אל על לתאילנד נוחתות בבנגקוק, והטיסה שאל על מוסיפה תתווסף ללוח הטיסות שלה החל מ-7.12.2018. כך יגיע מניין הטיסות של אל על לתאילנד לשבע טיסות שבועיות.

לדברי עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינרטנשיונל, בחודשים הקרובים עתידה ארקיע לחתום על הסכמי אינטרליין נוספים במזרח: "לאחר שנוכחנו בביקושים הגבוהים לטיסות ארקיע לבנגקוק היה זה אך טבעי להגדיל את הטווח ולאפשר לקהל הישראלי טיסות המשך ליעדים שונים במחירים אטרקטיביים ובתנאים נוחים. אני מקווה שכבר בחודשים הקרובים נפרסם הסכמים נוספים".

סכסוך עבודה בין הטייסים להנהלה

ההכרזה מגיעה בצל מצב מתוח בין טייסי ארקיע לבין הנהלת ארקיע. היום הכריזו הטייסים על סכסוך עבודה, בטענה שהחברה לא נערכה כראוי לתקנות החדשות שצפויות להיכנס לתוקפן מחר, בתחילת נובמבר – תקנות הנוגעות לענף התעופה בכל העולם. זאת, בניגוד לחברת אחרות, כמו אל על, אשר חתמה בשבוע שעבר על הסכם חדש עם הטייסים.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות