כצפוי: אפל תכריז על שירות אפל TV פלוס ותתחרה ראש בראש בנטפליקס

כצפוי: אפל תכריז על שירות הטלוויזיה שלה ב-25 במרץ, ותתחרה ראש בראש בנטפליקס

אחרי שהחתימה כוכבים כמו ג'ניפר אניסטון, סטיבן ספילברג ואופרה ווינפרי, אפל צפויה להכריז על שירות הטלוויזיה שלה, שיתחרה בנטפליקס ובשירותים האחרים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נטפליקס, מאחורייך… אחרי שמועות ורמזים, אפל אישרה כי היא תערוך אירוע ב-25 במרץ, ובו היא צפויה להכריז על שירות הטלוויזיה החדש שלה. מדובר על שירות טלוויזיה בסטרימינג, שיכלול תוכן מקורי שאפל תפיק ותוכן קנוי. לאחרונה חתמה אפל על הסכמים עם כמה שמות מעניינים, כמו אופרה ווינפרי, סטיבן ספילברג, ג'ניפר אניסטון, סטיב קארל, ריס ווית'רספון וברי לארסון – לצורך הפקות מקור שונות.

בשלב זה, מדובר בהשקעה של כמיליארד דולר בהפקות מקור, שיכללו סדרות דרמה וסדרות מתח, גרסה מחודשת לרחוב סומסום ועוד. ההערכות הן שאפל תעדיף להימנע מאלימות ומעירום בתוכן שהיא תפיק, ותשים דגש על תוכן איכותי ועל קומדיות.

שירות הטלוויזיה יהיה ככל הנראה מובנה במכשירי אפל, אך ייתכן שלא בכולם.

שירות הטלוויזיה של אפל מצטרף לזירה פעילה ביותר, שבה השחקנית הבולטת היא נטפליקס, הפעילה כבר ב-190 מדינות ובפלטפורמות רבות מאוד ולצדה שחקניות חזקות אחרות כמו אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video). בהמשך השנה צפויות להיכנס לתחום גם דיסני, AT&T ו-NBC.

מבחינה זו, לאפל לא יהיה קל, וזו לא הסיבה היחידה. סיבה נוספת היא שהזירה צפופה גם בחלקים אחרים של הענף, למשל ענף הסטרימרים שבו שולטות אמזון וגוגל. בנוסף, יהיה לה קשה גם בחזית של הטלוויזיות עצמן – שכן מדובר בענף שבו יש שחקניות חזקות המתחרות באפל, כמו סמסונג ו-LG.

כאמור, ההכרזה צפויה כבר ב-25 במארס, ולאירוע הוזמנו כוכבים כמו ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון ועוד. ההזמנה עצמה לא מסגירה יותר מדי פרטים, וכל מה שכתוב בה הוא "It's Show Time".

ההנחה היא שבמועד זה אפל תכריז על שירות נוסף – שירות החדשות למנויים. ייתכן גם שהיא תכריז על מוצרים חדשים, כמו דגם של אוזניות AirPods.

בכל מקרה, תחילת הפעילות לא תהיה מיידית. ומה עם ישראל? ההנחה היא שהשירות יושק ב-100 מדינות, וביניהן ישראל, לאחר ההשקה בארה"ב.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות