אפל פיי - איך זה עובד?

אפל פיי – איך זה עובד?

אם כולם מדברים סביבכם על אפל פיי ורק לכם אין מושג על מה הם מדברים, היכנסו לכתבה שתעשה לכם סדר

לשלם באפל פיי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בטח יצא לכם לשמוע הרבה אנשים סביבכם מדברים על Apple Pay. תשלומים ללא מגע החלו להיכנס לשימוש בארץ כבר לפני כמה חודשים, אך אין ספק שמהרגע שבו Apple Pay הפכה להיות חלק מהחיים שלנו, גרף ההתעניינות בנושא הזה זינק. הרעיון פשוט: מי שיש לו אייפון או שעון חכם של אפל פשוט יכול לשלם כמעט בכל מקום בצורה פשוטה וקלה, ללא מגע. אין צורך להזין קוד ואפשר גם לבחור מאיזה כרטיס אשראי הסכום יימשך. כדי לעודד את הצרכנים להתרגל להשתמש באפל פיי, יש גם הטבות שונות.

הפשטות הזאת, לצד הדומיננטיות והפופולריות של אפל,  מסבירות מדוע אופציית התשלום הזה הפכה להיות המועדפת על רבים ברחבי העולם, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

Apple Pay – בגלל הנוחות

כאמור, היתרון הגדול ביותר שיש לתשלום ב-Apple Pay הוא המהירות והקלות. יותר ויותר חנויות מכל הסוגים והענפים כבר מאפשרות תשלום ב-Apple Pay, וכאמור – לא רק אם יש לכם אייפון, אלא גם אם יש לכם אייפד או שעון חכם של אפל (APPLE WATCH). מאז ומעולם, אפל שמה דגש על ממשק משתמש נוח ועל פשטות, וגם כאן – הכול נגיש, מהיר וחוסך זמן.

כדי להתחיל להשתמש בשירות, עליכם קודם כל להזין את פרטי האשראי שלכם באפליקציית WALLET שמותקנת באופן מובנה במכשיר שלכם. כאמור, תוכלו להזין יותר מפרטי כרטיס אשראי אחד – ובעת התשלום תוכלו לבחור באיזה מהם לשלם (הכרטיס הראשון שהזנתם הוא כרטיס ברירת המחדל).

אם אתם חוששים לגבי אבטחת המידע, הסירו דאגה מלבכם. השירות אמנם חדש בארץ, אך בחו"ל הוא פעיל כבר כמה שנים ומאות מיליוני צרכנים כבר משתמשים בו ללא חשש. כשמדובר באפל, אפשר להיות רגועים שטובי המומחים תכננו ובדקו כל פרט – גם בתחום האבטחה וההגנה מפני דליפת מידע.

האם כדאי לעבור למכשירי אפל כדי ליהנות מהתשלום הזה?

אם אתם שייכים לאותם האנשים שתמיד יש להם דילמה בין המכשירים השונים של אפל ובין אופציות אחרות, ייתכן שעכשיו, עם פונקציה כמו Apple Pay, הדילמה שלכם מתחדדת.

עבור מי שבדיוק שוקל לשדרג את המכשיר (במקרה שהוא אבד, נגנב או התקלקל), ייתכו שזו הזדמנות נפלאה לנסות את מה שיש לחברת אפל להציע לכם. אמנם, רכישת אייפון, מק או כל מכשיר אחר של החברה זה לא עניין זול, אך קשה להתחרות באפל בכל הנוגע לחוויית השימוש. כאשר לכל החגיגה הזאת מוסיפים גם את האופציה של התשלום הנוח, החוויה אפילו טובה יותר.

נגישות