זהירות, פינוי דירה חינם! האם אתם חושבים שיש פראיירים? - פואנטה

זהירות, פינוי דירה חינם! האם אתם חושבים שיש פראיירים?

פינוי תכולת דירה היא עסק קשה שלוקח זמן, ולכן מי שמציע פינוי דירה חינם, מצפה כנראה לקבל תמורה אחרת. אז מה חשוב לבדוק כשמזמינים חברה כזאת?

פינוי דירת נפטר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

כל מי שרוצה לפנות דירה מכל התכולה שהצטברה בה, נתקל בלא מעט הצעות שמבטיחות לעשות זאת חינם. באופן טבעי כשצצה מולנו המילה "חינם" אנחנו נוטים להתלהב, אבל כדאי לזכור שבסופו של דבר יש מעט מאוד דברים שהם באמת חינם, ומן הסתם אין שום סיבה שעבודה קשה כמו פינוי תכולה של דירה תתומחר בצורה כזו. מה כן? עסקה משתלמת במיוחד שבה אתם מקבלים דירה נקייה מחפצים מיותרים ומפסולת, והחברה שביצעה את העבודה באופן מקצועי זוכה לגמול מתאים. הגמול לא חייב להיות סכום כסף כזה או אחר, אבל בכל מקרה פינוי חינם מחייב זהירות.

איך תוודאו שפינוי הדירה הופקד בידיים טובות?

כשמחפשים שירות פינוי דירות – ברוב המקרים מדובר על נכס שהתקבל בירושה ועכשיו רוצים להשמיש אותו, או על בית שמסיבה כלשהי (אגרנות כפייתית, שריפה וכו') יש בו פסולת רבה שחובה לסלקה. יש מספר דגשים שחשוב מאוד לוודא לגבי החברה שתבחרו לעבוד איתה.


הדבר הראשון הוא אמינות. למשל, במסגרת פינוי דירת נפטר עשויים להתגלות פריטים יקרי ערך שבני המשפחה כלל לא היו מודעים לקיומם. מאחר שלא בכל רגע נתון מישהו מבעלי הנכס נמצא ביחד עם אנשי המקצוע שמפנים את הדירה, חשוב לבחור חברה אמינה.

המרכיב השני הוא רגישות. גם כשחלק גדול מהפריטים בדירה הוא למעשה פסולת, עדיין מדובר בתהליך שלעתים הוא לא קל מבחינה נפשית לבני המשפחה, ועל כן, לצד המקצועיות, יש חשיבות גם לאנושיות.

יעילות ופינוי לאתרים מורשים בלבד

שני דגשים חשובים נוספים במסגרת פינוי תכולת דירה הם יעילות והתנהלות לפי החוק.

היעילות הכרחית כדי שהדירה תושמש בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. אם למשל מדובר על דירה שהתקבלה בירושה, ורוצים להשכיר אותה, כל יום של עיכוב מייצר הפסד כספי מיותר, וחבל. במקביל אסור שהיעילות תבוא על חשבון הזהירות, כדי שלא ייגרמו נזקים לדירה ו/או לבניין.

ההתנהלות על פי החוקים הרלוונטיים מתייחסת למקומות שאליהם מושלכת הפסולת שמפונה מהדירה. שימו לב – אם החברה שמפנה את תכולת הדירה משליכה פסולת מהדירה במקום שלא מיועד לכך, גם אתם עלולים להסתבך. מלבד החשיבות של שמירה על החוק, כמובן שכדאי לזכור שנכון לעכשיו יש רק עולם אחד שאנחנו יכולים לחיות בו ולכן רצוי למחזר את מה שניתן למחזור, ואת כל השאר להעביר לאתרים שזוהי תכליתם.

עוד המלצה היא להעדיף חברות שמוסרות פריטים במצב תקין לנזקקים.

איך מתומחר השירות?

כאמור שירות פינוי דירה לא יכול להיות חינמי – אבל הוא כן יכול לייצר מצב Win-Win. אם בדירה יש פריטים בעלי ערך שבעלי הדירה לא מעוניינים בהם, החברה יכולה לקחת אותם, למכור אותם וזה בעצם יהיה השכר שלה. אם ישנם פריטים רבים כאלה, ייתכן אפילו מצב שבו החברה משלמת לבעלי הבית עבור פינוי התכולה. כשאין פריטים כאלה, עלות הפינוי תהיה בהתאם להיקף העבודה הנדרשת.

על-מנת לקבל הצעת מחיר הוגנת חשוב לפנות לחברות אמינות ומקצועיות באמת, שיודעות לייצר מצבים שבהם כל הצדדים מרוויחים.



תגובות: 0

נגישות