אירועים בסטייל אמריקאי: כיצד החגיגות שלנו מתחילות להזכיר את ארה"ב?

אירועים בסטייל אמריקאי: כיצד החגיגות שלנו מתחילות להזכיר את ארה"ב?

אירועים בסטייל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

אוהבים להרגיש אמריקה? מגוון רחב של אירועים מיום הולדת ועד חתונה מקבלים היום את הניחוח הנפלא של הוליווד. אילו אירועים מתוכננים כיום בסטייל אמריקאי?

מסיבות בר מצווה ובת מצווה

מסיבות בר ובת המצווה הן לא פחות מהפקה הוליוודית כיום. יש הורים ששוכרים חדרים בבית מלון ומארגנים את המסיבה בחדר האוכל (לאור ההגבלות). אחרים בוחרים באולם אירועים ומתכננים מסיבת קונספט מושקעת שיכולה לכלול תקליטן מקצועי, סעודת מלכים, מסכי LCD מרצדים על הקירות ומערכת תאורה והגברה משוכללת. חברת הפקות אירועים יכולה לנצח על האירוע ולהפוך אותו ללא פחות ממושלם, בלי שעול התכנון ייפול על ההורים.

חוגגות גיל 16

חגיגה נוספת ללא כל צידוק אחר מלבד הניסיון להידמות לארה"ב, היא מסיבת ה-SWEET SIXTEEN המוכרת לנו מסדרות אמריקאיות רבות. בדרך כלל מדובר במסיבת יום הולדת מושקעת בגיל שקוסם או ליצן כבר לא ממש מרשימים את החבר'ה. יש הורים ששוכרים מועדון כדי שהנערה תחגוג "כמו גדולה" במסיבת ריקודים או ערב קריוקי מושקע. זו ההזדמנות שלה לצאת מהבית לראשונה עם שמלת מעצבים מושקעת ולהיראות כמו נסיכה.

סיום התיכון

שנייה לפני סיום הלימודים, משפחות רבות חוגגות יחדיו את ה"גרדואיישן" של הילדים. חלק שוכרים אולם ואחרים חוגגים במסיבה גדולה בפארק. המארגנים דואגים למתנות לילדים שנפרדים מהתיכון ועומדים לעזוב את הקן.

יש גם הורים שמנצלים את המאורע כדי לתת לילדיהם מתנה שימושית ופחות שגרתית… רכב יד שנייה או רכב חדש שילווה אותם בחודשים לפני הצבא ובמהלך החופשות. מן הסתם, המחשבה היא בעיקר על כך שאוטוטו הילדם הקטני שלהם הופכים להיות חיילים שיצטרכו להגיע לבסיס ולחזור ממנו.

מתנה כזו, עבור מי שיכול לתת אותה, מעניקה שקט מסיבות נוספות – ההורים אינם צריכים להיפרד מהמפתחות של הרכב המשפחתי בכל סוף שבוע. כפי שהורים רבים מציינים: "החיוך של הילדים שמקבלים את המפתח לרכב הראשון שלהם שווה את ההשקעה".

חתונת השנה

מי לא רוצה להיראות כמו סינדרלה ביום שבו יצאה לנשף הראשון בחייה? כל שנה אנו רואים איך החתונות הופכות למושקעות יותר ולא מביישות סצנה בסרט הוליוודי עתיר תקציב. גם פה חברות ההפקה מביאות את אמריקה לישראל והזוג מגיעה בלימוזינה מפוארת או במסוק המגיע עד לגג האולם. זיקוקי דינור ממלאים את השמיים באורות נוצצים, וכל זוג מנסה לגרום לאורחים שלו להרגיש שאת האירוע הזה הם לא ישכחו. נגני סקסופון או כינור מנעימים את זמנם של האורחים, מכונת עשן הופכת את הריקוד הראשון של הזוג לסצנה של "רוקדים עם כוכבים" והזוג רוקד בתוך אולם עם תאורה מושקעת במיוחד.

לסיכום, מבר מצווה ועד חתונה, כל אירוע יכול לשאול מספר אלמנטים נוצצים מהחיים באמריקה ולהפוך את היום הזה לבלתי נשכח, הן עבור חתן השמחה והן עבור בני המשפחה והחברים המתארחים באירוע.





מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

     

    1
    נגישות