גדרות אלומיניום לגינה: כל היתרונות והסיבות

גדרות אלומיניום לגינה: כל היתרונות והסיבות

גדרות אלומיניום לגינה הופכות לפתרון המועדף בזכות השילוב המנצח בין עלות, עמידות ונראות. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לכתבה

גדרות אלומיניום לגינה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות יותר ישראלים מעדיפים להתרחק מהמרכז ולעבור לבית צמוד קרקע עם גינה, ומורגשת עלייה בביקוש לגדרות לגינה. שוק הגדרות רווי באפשרויות, ביניהן גדרות אלומיניום, גדרות עץ Uגדרות פלסטיק. כדי להקל עליכם את הבחירה בגדר הבאה שלכם החלטנו להעמיק בנושא, כאשר נראה שגדרות אלומיניום הן הפתרון הטוב ביותר עבור צרכנים רבים.

"אלומיניום הוא חומר גלם נהדר, מכיוון שאפשר לעבד ולעצב אותו בכל צורה שרוצים. מה שעוד הופך את האלומיניום לחומר גלם נהדר זו העובדה שהוא נותר חזק ועמיד לאורך זמן רב יותר משאר חומרי הגלם שקיימים בשוק. הוא קל משקל, כך שאפשר להרכיב את גדר אלומיניום בהרכבה עצמית גם מבלי להיעזר באיש מקצוע", מסבירה ריקי סלמה, הבעלים של חברת "אלום עץ", אשר איתה ביקשנו להיוועץ לפני כתיבת המאמר על גדרות אלומיניום לגינה.

למה כדאי לבחור בגדרות אלומיניום לגינה?

כדי להבין מדוע רבים בוחרים בחלופה של גדרות אלומיניום, צריך להגדיר מהם הצרכים שלנו מגדר גינה. מרביתנו נסתפק בגדר שתענה על שתי דרישות עיקריות – תספק לנו פרטיות ואבטחה ושתיראה טוב. אבל מעבר לכך אנחנו גם מעוניינים בפתרון של "שגר ושכח", כי אין לנו באמת את הזמן והאנרגיה לתחזק את הגדר באופן קבוע. לכן אנו מחפשים חומר גלם שעונה על כל הדרישות האלו, ולמעשה רק גדרות האלומיניום פותרות את שלושת הצרכים נללו.

"על אף שכבר בצורתו הטבעית האלומיניום הוא בעל תכונות איכותיות, לפני שצובעים את האלומיניום נהוג להעביר אותו תהליך של פסיבציה וכך גדר האלומיניום יכולה להחזיק לאורך שנים ללא חלודה או פגם כלשהו בגדר וכמעט ללא תחזוקה", מוסיפה סלמה.

תחזוקה קלה ועלות נמוכה הן רק חלק מיתרונות גדרות האלומיניום

"המגוון הגדול של עיצובים שבהם אפשר להזמין גדרות אלומיניום לגינה הוא עצום והוא בהחלט גורם משמעותי בביקוש שיש לגדרות אלו. יותר מכך, העובדה שאין צורך כמעט בתחזוקה של גדר האלומיניום היא אולי מה שמטה את הכף במידה ויש איזושהי התלבטות. כדי שגדרות עץ או גדרות פלדה לא יתבלו צריך לבדוק אותן באופן קבוע ובמידת הצורך לצבוע אותן בצבעים מיוחדים שעולים הרבה כסף. על גדרות פלסטיק אין בכלל מה לדבר כי זהו חומר הגלם ההכי פחות עמיד. לעומת כל אלו, את גדרות האלומיניום רק צריך לשטוף בצינור מים פעם בכמה זמן ויותר מזה לא צריך לתחזק אותן, והן בכל זאת יחזיקו מעמד שנים ארוכות" מוסיפה סלמה.

בנוסף, סלמה מציינת את נושא המחיר: "המחיר הוא שיקול שעומד בראש מעיניהם של רבים. העלות של גדרות אלומיניום זולה משמעותית מהעלויות של גדרות העשויות מחומרים אחרים, ואם מוסיפים גם את החיסכון הכלכלי שיש מכך שאין צורך לצבוע ולתחזק את הגדר אז מתקבל כאן כבר חיסכון משמעותי".

ואם נדבר לרגע על צרכנות ירוקה, אז הנה עוד סיבה שמספקת לנו ריקי סלמה: "חשוב להדגיש שהאלומיניום הוא חומר הגלם ההכי פחות מזהם. את גדרות האלומיניום מעבדים במפעל סגור ומבוקר שעומד בתווי תקן קפדניים, יותר מזה, כ-75% מהאלומיניום שיוצר אי פעם בעולם עדיין בשימוש מה שהופך את האלומיניום לחומר הגלם האקולוגי ביותר והיחידי שלא כרוך בזיהום מסיבי של כדור הארץ".

כפי שאפשר להבין מדבריה של ריקי סלמה, גדרות אלומיניום נותנות מענה על כל הפרמטרים שמרביתנו מחפשים בגדרות גינה, בין שמדובר על האלמנט של הנראות ובין שמדובר על אלמנטים אחרים כמו מחיר ותחזוקה. אנחנו מקווים שהמאמר הזה סיפק לכם את המידע שהייתם צריכים כדי לקבל החלטה מושכלת ונשמח להפנות אתכם לעוד מאמרים וראיונות מרתקים עם מגוון עשיר של מומחים שממתינים לכם באזור המאמרים שלנו.

נשמח לשמוע בתגובות מה השיקולים שעומדים אצלכם בראש סדר העדיפויות כאשר אתם מבקשים להתקין גדר בגינה או בכל פרויקט עשה זאת בעצמך אחר שעליו אתם עובדים.

נגישות