לידיעת העצמאים: כרטיס אשראי חדש, "על העסק", יעניק להם הטבות

לידיעת העצמאים: כרטיס אשראי חדש, "על העסק", יעניק להם הטבות

כרטיס אשראי "על העסק" של ישראכרט הוא לראשונה כרטיס ייעודי לעצמאים, בהובלת מועדון אול קלאב וארגון להב. מה קשור ציון ברוך ומה מקנה הכרטיס?

כרטיס אשראי על העסק
מימין לשמאל: רועי להב, אתי רז, ציון ברוך וד"ר רון וקסלר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מהנחות על דירה ועד כרטיסים מוזלים אל מופעי חנוכה, השתייכות למועדון צרכנות מקנה לעמיתים הטבות רבות. בישראל פועלים לא מועט מועדוני צרכנות, אך רובם פתוחים רק עבור שכירים בענפים שונים (כמו "חבר" למשרתי הקבע או "הייטק זון" לאנשי ההייטק). ברוב המכריע של המקרים, מועדון הצרכנות פועל בשיתוף חברת אשראי, וכעת מושק כרטיס אשראי ייעודי גם לעצמאים. מדובר בכרטיס "על העסק", אשר הרוח החיה העומדת מאחוריו היא מועדון הצרכנות לעצמאים, All Club, אשר הוקם לפני כשלוש שנים ע"י אתי רז. חברת האשראי שחברה לאול קלאב היא ישראכרט, שככל הנראה מבינה את הפוטנציאל הטמון במאות אלפי עצמאים. לצדם שותף להקמה גם ארגון העצמאים "להב", שבראשו עו"ד רועי כהן. הדמות המוכרת יותר בין כל אלה הוא ציון ברוך משלישיית "מה קשור", שחבר לאתי רז באול קלאב.

ציון ברוך
ציון ברוך, שותף במועדון הצרכנות לעסקים קטנים אול קלאב. צילום: ליאת מנדל

"כבעל עסק, בחרתי לקחת חלק, להתחבר, לקחת חלק במועדון ולנסות להשפיע על העשייה לטובת העסקים הקטנים ומגזר העצמאיים בישראל", אומר ברוך. "כל אחד מאתנו מכיר עסקים קטנים המתמודדים עם מציאות מורכבת, והכרחי שגורמים בעלי השפעה ייקחו את המושכות לידיים ויסייעו עד כמה שניתן. לכן בחרתי להתחבר, לקחת חלק פעיל במועדון ולנסות להשפיע. השקת כרטיס אשראי היא מהלך מתבקש ואני משוכנע".

מה ייתן כרטיס אשראי "על העסק"

עלות הכרטיס לחברי מועדון אול קלאב היא 12.50 ש"ח בחודש, כלומר 150 שקל בשנה. יש גם אפשרות להיות חבר באול קלאב מבלי להנפיק את הכרטיס, ואז העלות היא 45 שקל בחודש.

חברים באיגוד מקצועי של להב פטורים מתשלום (המחיר כלול בדמי החברות בלהב).

בשנתיים הראשונות ישראכרט לא גובה דמי שימוש.

ההבטחה למי שינפיק את כרטיס "על העסק" היא לקבל הנחות על הוצאות שונות לעסק, כמו ריהוט, הפקת חשבוניות, קורסי העשרה שונים, שליחויות, ייעוץ עסקי/משפטי, חבילות פרסום, אבטחת מידע, מכשירי סלולר, רשתות תקשורת ועוד. הטבות נוספות:

  • כתב שירות אבחון מהיר (תוך שלושה ימים) בשיתוף נותן השירות מדיקל סנטר- 3 שנים ראשונות ללא עלות.
  • bizibox – מערכת חכמה לניהול תזרים מזומנים אוטומטי, בהנחה מסובסדת.
  • 70% הנחה בהקמת חנות אינטרנטית, מבית 'החנות האינטרנטית שלי'.
  • מפגשי העשרה מסובסדים בפריסה ארצית BUSINESS&PLEASURE
  • פרקטי – קום – בית הספר למנהלי עסקים בשיתוף עם רשת HOT CINEMA בעלות מסובסדת.
  • כנס שנתי לעצמאים באילת – השנה יתקיים ב 19-21/12 בעלות מסובסדת.
  • שירות קו חם לעסקים.

זאת, בנוסף להטבות המאפיינות מועדוני צרכנות "רגילים", כמו כרטיסים מוזלים לאטרקציות, תיירות ונופש, ביטוח, רכב, לייף סטייל, תרבות, ביגוד ואלקטרוניקה.

כרטיס אשראי על העסק

בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראי 'על העסק' יקבלו עד-10% הנחה נוספים על מחירי ההטבות באתר המועדון www.allclub.co.il. "בזכות שיתוף הפעולה עם קבוצת ישראכרט ולהב, כוחו של מגזר העסקים יהיה חזק שבעתיים", אומרת אתי רז, מקימת מועדון "אול קלאב".

כאמור, לצורך השקת כרטיס "על העסק", חבר לאתי רז גם עו"ד רועי כהן, נשיא להב – מה שמבטא במידה מסוימת את ההבנה שמחלחלת בקרב ארגוני עצמאים שחשוב לאחד כוחות אל מול האתגרים הלא פשוטים העומדים בפני העצמאים: "בשנים האחרונות ארגון להב פועל לתיקוני חקיקה, ליצירת רשת ביטחון סוציאלית ולשינוי היחס של המדינה עבור העצמאים והעסקים הקטנים בישראל. העבודה עוד רבה לפנינו. אך לצד זאת, הבנו שהכח והעצמה שלנו טמונים באחדות ובשותפות של כלל הארגונים החברים בלהב. על כן, אנו מובילים כעת מהלך חשוב של תרגום הכוח הזה לכוח צרכני ומביאים בשורה אמיתית לעצמאים ולעסקים הקטנים יחד עם ישראכרט ואול קלאב. כציבור הסובל מביורוקרטיה איומה ומחוסר רשת ביטחון סוציאלית, אין ספק כי כוחם של העסקים הקטנים הוא רק בהתאגדותם ורק ביחד יש לנו כוח מיקוח. על כן, מועדון צרכנות לציבור העצמאים והעסקים הקטנים הוא צורך מתבקש".

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

פואנטה




תגובות: 0

נגישות