אפל משיקה את AirPods Max - אוזניות ב-550 דולר(!)

אפל משיקה את AirPods Max – אוזניות ב-550 דולר(!)

אוזניות AirPods Max של אפל מגיעות עם הבטחה לביטול רעשים, איכות שמע גבוהה ו.. עם מחיר שעלול לגרור עליית מחירים. כל הפרטים – בפואנטה

אוזניות AIRPODS MAX של אפל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי שאפל שינתה את שוק האוזניות האלחוטיות הנכנסות לאוזן (in ear) עם השקת ה-airpods בשנת 2017, היא משיקה את AirPods Max – אוזניות מעל האוזן (over ear). בלי להתבלבל, כמו שאפל אוהבת, היא מתמחרת את האוזניות החדשות במחיר גבוה מאוד ביחס לשוק: 550 דולר! כמובן, מתוקף היותה מותג כל כך חזק, כעת ייתכן שגם חברות אחרות יילכו בעקבותיה ויעלו את מחירי האוזניות – שכידוע גם היום אינן מוצר זול.

אוזניות AirPods Max של אפל

אוזניות AirPods Max של אפל הן אוזניות אלחוטיות שכוללת מיקרופון ומנגנון ביטול רעשים אקטיבי בשם H1. בכך הן מציבות תחרות ישירה לאוזניות הפופולריות של סוני, דגם WH-1000XM4, ולאוזניות של BOSE דגם Bose 700.

אפל מבטיחה שאוזניות Airpods Max מציעות בסים עמוקים וצלילי אמצע מדויקים.

כמו באיירפודס פרו, האוזניות כוללות תכונה ששמה Adaptive EQ, שמאפשר להתאים את הצליל באוזניות בהתאם למיקום הסמארטפון או הטאבלט ביחס אלינו. בכל אוזנייה יש 3 מיקרופונים הפונים כלפי חוץ שמזהים רעשים מהסביבה, בעוד שמיקרופון בתוך האוזניה מגיע אל אוזנו של המאזין. כך מובטחת התאמה של הצלילים וביטול רעשים תוך כדי תנועה.

איירפודס מקס – מזהות אוטומטית את המשתמש

כמו אוזניות איירפודס ואיירפודס פרו, גם איירפודס מקס יוצרות צימוד ישיר למכשירי אפל שמוגדרים בחשבון אפל.

אוהבים מבצעים? הצטרפו לקבוצה הכי שווה בפייסבוק >

לחצו כאן כדי לקבל העדכונים החמים שלנו בטלגרם >

בנוסף, AirPods Max מזהות באופן אוטומטי מתי הן מונחות על ראשו של המאזין באמצעות חיישנים. ברגע שהן ממוקמות על הראש, הן יכולות להתחיל לעבוד, והרגע שהן מוסרות הן עוצרות. גם כאשר המשתמש מרים לרגע את אחת האוזניות – השמע נעצר אוטומטית. שיחות טלפון ופקודות לסירי אמורות להיות צלולות וברורות בזכות המיקוד המוחלט בקולו של המשתמש.

אפל מפציצה עם מחיר גבוה

כאמור, אפל משווקת את האוזניות החדשות של עם תג מחיר גבוה במיוחד ביחס למתחרות. התוצאה עלולה להיות נזק לצרכנים, מפני שבדרך כלל כשאפל נוקטת צעד כלשהו, שאר היצרניות הולכות בעקבותיה. כך קרה כשאפל התחילה להכניס מגרעת למסכי האייפון, כך היה כשאפל ביטלה את כפתור הבית וכך היה כשאפל ביטלה את שקע האוזניות הסטנדרטי.

כעת, כאשר איירפודס מקס עולות כ-550 דולר, יש להניח שנמצא דגמים נוספים של אוזניות במחיר הזה.

שוק האוזניות רותח

אי אפשר שלא להבחין בכך ששוק האוזניות רותח והתחרות הולכת ומתחממת. בכל יום כמעט משיקה יצרנית גדולה או קטנה עוד דגם של אוזניות – בין אם אוזניות in ear ובין אם אוזניות מעל האוזן.
כפי שפרסמנו כאן, רק לאחרונה השיקה ג'אברה את דגם 85T שלה, שמגיע לא הרבה זמן אחרי השקת אוזניות ג'אברה 75T. מדובר באוזניות in ear שמבטיחות ביטול רעשים מתקדם.
מספר חודשים לפני כן השיקה סמסונג את האוזניות החדשניות שלה – BUDS LIVE, אשר סקרנו כאן בפואנטה.
איך בוחרים מבין כל האוזניות? היכנסו לפרק 7 בפודקאסט טריפל – המשותף לאתר פואנטה אתר החיבור ואתר The Gadget Reviews, וקבלו סקירה שתעזור לכם לקנות את האוזניות שמתאימות לכם.

 

 

שתפו את הכתבה עם חברים, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות