תחנת אוטובוס ממוזגת באילת: לא צריך להיצלות בחום

תחנת אוטובוס ממוזגת באילת: לא צריך להיצלות בחום

לראשונה בעולם ובישראל – תחנת אוטובוס ממוזגת באילת. מדובר בתחנה חכמה עם תהליכים חיטוי אוטומטיים. בקרוב תוצב תחנה נוספת. כל הפרטים – באתר פואנטה

תחנת אוטובוס ממוזגת
תחנת אוטובוס ממוזגת באילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לחכות לאוטובוס בקיץ הישראלי זו חוויה לא נעימה, בטח באילת, כך שהבשורה הבאה תשמח הרבה מאוד אנשים: לראשונה הוצבה תחנת אוטובוס ממוזגת באילת. למעשה, תחנת אוטובוס ממוזגת היא לא רק חידוש בישראל, אלא גם חידוש עולמי.

התחנה הראשונה הוצבה הבוקר בסמוך לכיכר התיירות, שממנה נוסעים לחלקה הדרומי של העיר. כיכר מרכז התיירות ממוקמת מול קניון "מול הים". התחנה נבחרה בשל נפח הפעילות הגדול בה. מדובר בתחנה סגורה במידות 2.5 על 5.20 מטרים, עם דלתות הזזה אוטומטיות מזכוכית. המזגן פועל במהלך רוב שעות היום, למעט שעות מסוימות בלילה, שבהן התחנה סגורה.

בתוך התחנה יש שילוט אינטראקטיבי, מסך מגע ועמדה להטענת כרטיסי "רב קו". הנוסעים מקבלים מידע אלקטרוני על התחבורה הציבורית בעיר ועל הקווים שעוברים בתחנה וכן מידע של תאגיד התיירות העירוני.

התחנה מרושתת במצלמות המשדרות ישירות למוקד העירוני שמאויש 24 שעות ביממה כחלק ממערך המצלמות העירוני. בנוסף, תותקן בתחנה מערכת של נורות אולטרה סגול לחיטוי התחנה מזיהומים ומחיידקים שתשמור על ההיגיינה המיטבית כמתבקש בתקופה זו בצל הקורונה וכן יוצב שילוט ויודבקו מדבקות, שיסמנו את המרחק החברתי הנדרש בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

התחנה נגישה לבעלי מוגבלויות.

בסוף החודש תוצב תחנת אוטובוס ממוזגת באילת במיקום מרכזי נוסף: שדרות התמרים – רחובה המרכזי של העיר.

תחנת אוטובוס ממוזגת באילת – יוזמה משותפת

אילת מארחת מדי שנה 2.8 מיליון נופשים מהארץ ומהעולם. היוזמה להצבת תחנת אוטובוס ממוזגת מגיעה ממשרד התחבורה בשיתוף עיריית אילת וחברת אגד, במימון משרד התחבורה. מדובר בפיילוט מיוחד, כאשר עלות כל תחנה – 180 אלף ₪. התחנה יוצרה ע"י חברת "רוט תעשיות".

"מדובר בשיפור משמעותי בתנאים של הנוסעים בתחבורה הציבורית באילת – כעיר חמה וחכמה", אומר  אלי לנקרי, סגן וממלא מקום ראש עיריית אילת, שקידם את המהלך כחלק מתכנית עיר חכמה אותה הוא מוביל ביחד עם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי. "זו דוגמה מצוינת לחדשנות ולשילוב טכנולוגיות פשוטות עם טכנולוגיות מתקדמות על מנת לשפר את איכות החיים של תושבי העיר ואת איכות חווית הנופש והחופש של הנופשים״.

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות