ירח דבש ב-2021 – היעדים המומלצים

ירח דבש ב-2021 – היעדים המומלצים

גם בעידן הקורונה – אל תוותרו על ירח דבש בחו"ל. הנה מספר יעדים שיהפכו את חופשת הכלולות שלכם למיוחדת ולתי נשכחת

ירח דבש בדובאי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תקופת הקורונה חירבה לנו לא מעט תוכניות, אך דבר אחד לפחות היא לא מסוגלת להרוס: את חגיגת האהבה! אם אתם תרים אחר יעדים לירח דבש, המתאימים גם לתקופת הקורונה, הגעתם למקום הנכון. מיד נפרט בפניכם את היעדים המתאימים ביותר לבילוי, מדוע הם נהדרים לתקופת הקורונה והכי חשוב – מה הופך אותם למושלמים לירח הדבש שבפתח.

גן עדן במרחק נגיעה: איי סיישל

שש שעות טיסה בלבד, זה כל מה שמפריד ביניכם לבין איי סיישל, גן עדן חלומי הממוקם בלב האוקיינוס ההודי, שבו תוכלו לבלות בטבע מבלי לדאוג להתקהלות יתרה בתקופת הקורונה. היעד הססגוני הזה מציע הרבה יותר מאשר חופים מרהיבים (וסמכו עלינו – הם מדהימים ביופיים) ובילוי בטן־גב מפנק.

תוכלו לתבל את החופשה הרומנטית שלכם בצלילה אל מעמקי האוקיינוס ובמפגש עם שלל בעלי־חיים ימיים צבעוניים, ליהנות מבילוי נעים בשמורות הטבע העשירות (מקומות נפלאים לפרוש שמיכה, לפתוח בקבוק יין ופשוט להתמכר לשקט הירוק) או פשוט לשכור מקום בכל אחד מהריזורטים המפנקים הפזורים ברחבי האי, הנחשבים לטובים בעולם ומציעים מסאז'ים בנוף הכי יפה שיש, ארוחות רומנטיות על החוף ובריכות מנצנצות בלב הטבע הפראי.

הנופים היפים ביותר בכדור הארץ: האיים המלדיביים

גם האיים המלדיביים הם יעד מושלם לחופשת ירח דבש אקזוטית חלומית בתקופת הקורונה, פשוט כי הם מציעים מרחבים אדירים, נופים פתוחים וכל מה שטוב בטבע – אך גם בפינוק מעשי ידי אדם. באיים המלדיביים, הממוקמים גם הם באוקיינוס ההודי, מציעים נופים שנראים כאילו נלקחו מגלויה המתארת את החופשה המושלמת: שילוב בין ים טורקיז וחול רך העומדים כולם לרשותכם, אטרקציות מים מהנות דוגמת צלילה וגלישה, נופים אקזוטיים מדהימים וגם כאן – ריזורטים מגוונים המשלבים בין פרטיות מוחלטת לפינוקים של פעם בחיים.

אין עוד עיר כזאת: דובאי

אם אתם אוהבים את הניחוח המיוחד השמור לערים גדולות, אם מתחשק לכם לקחת את ירח הדבש שלכם לאקסטרים ואם אתם רוצים לחוות את ההגדרה המילונית של יוקרה אמיתית – דובאי היא היעד המושלם עבורכם לירח דבש. אחד היתרונות הגדולים הטמונים בבחירה בדובאי דווקא בתקופת הקורונה היא מרחק הטיסה הקצר – רק שלוש וחצי שעות, בסופן תיפגשו מקרוב אין־ספור ריגושים, חלקם רומנטיים במיוחד. בדובאי, כפי שתגלו, יש את הכול ובגדול – הכי מפנק, הכי מפואר והכי יפהפה. מתחמי ספא עצומים, חופי ים פרטיים, מסעדות המעוטרות בכוכבי מישלן וגם אין־ספור אטרקציות השמורות לאמיצים בלבד.

אירופה הקלסית: וילת יוקרה פרטית ומבודדת

יוון הקרובה, צרפת הרומנטית, מרוקו האוריינטלית או איטליה הפסטורלית – כמעט לא משנה באיזה יעד אירופאי תבחרו לבלות את ירח הדבש שלכם, כל עוד זה יהיה בתוך וילות יוקרה פרטיות ויפהפיות, היו בטוחים שההנאה שלכם מובטחת. בייחוד בתקופת הקורונה, מדובר בפתרון המושלם – לא בבית מלון שאותו יש לחלוק עם מטיילים נוספים והרחק מהמולת התיירות, רק אתם, בבועה המושלמת, עם ארוחות שף פרטיות, סיורים באזור ואטרקציות השמורות רק לאלו שמעיזים להתבודד, בחוויה היוקרתית ביותר שיש.

1
נגישות