רכישת ריהוט משרדי חדש - נקודות למחשבה

רכישת ריהוט משרדי חדש – נקודות למחשבה

ריהוט משרדי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

המשרד שלכם כבר לא נראה חדיש ויפה כפי שהוא היה בזמנו, כאשר רק קניתם את כל הריהוט המשרדי? ייתכן שהגיע הזמן לעשות שינוי, להשקיע ולקנות ריהוט משרדי חדש ואחר. המגוון עצום, ואפשר למצור מענה לכל סגנון – מודרני, שמרני, אורבני ואחר. לא תאמינו כמה סגנונות של ריהוט יתאימו למשרד שלכם.

כמובן, בבואכם לבחור ריהוט למשרד, עליכם להשקיע מחשבה לא רק בעיצוב שלו, אלא בשימושיות ובנוחות. הריהוט צריך לענות על כל הדרישות – מעוצב, נוח ואיכותי לאורך זמן.

חשבו מראש על כל מה שהמשרד שלכם צריך, החל מכיסאות משרדיים ו/או כסאות מנהלים, דרך שולחנות משרדיים ושולחנות לישיבות ועד דלפק קבלה או מחיצות אקוסטיות. ייתכן שאתם זקוקים גם לפינת המתנה או ל"תאי טלפון אקוסטיים" (שמאפשרים פרטיות בתוך חללים פתוחים). השקיעו מחשבה גם במטבח המשרדי שלכם.

ריהוט למשרד הוא ריהוט לטווח ארוך, כך שאסור להתפשר על האיכות. חשוב לבדוק בשבע עיניים מה קונים והיכן.

כך בוחרים היום ריהוט משרדי

בתהליך הבחירה של ריהוט משרדי, כדאי שתענו לעצמכם על מספר שאלות:

  • האם הוא עונה על הצורך של כלל העובדים?
  • האם הוא יתאים גם במצב של שינויים בכוח האדם?
  • איזה מסר הוא משדר למי שמבקר במשרד?
  • האם הוא מותאם לישיבה ממושכת?
  • איזו חברה ייצרה את הריהוט?
  • האם מדובר על ריהוט מתוצרת הארץ?
  • האם הריהוט מגיע בכמה צבעים שביניהם תוכלו לבחור?
  • האם הריהוט רק יפה או גם שימושי עבורכם?
  • האם הריהוט מתכתב עם עיצוב המשרד באופן כללי, כולל התמונות ושאר האלמנטים?

ככל שתשימו לב ליותר פרטים, כך בחירת הריהוט המתאים למשרדכם תהיה יותר קלה.

כאמור, רכישת ריהוט משרדי מתרחשת בדרך כלל רק אחת לכמה שנים, ולכן חשובה כמובן איכות ועמידות, לצד סגנון שלא יימאס לכם או לעובדים ממנו.

האם ריהוט חדש חייב להיות יקר?

בין אם אנחנו מדברים על רכישת ריהוט משרדי למשרד הביתי ובין אם למשרד מחוץ לבית, טווח המחירים רחב. יש כאלה שמשלמים הרבה כסף ומוציאים הון עתק על ריהוט איטלקי יוקרתי במיוחד, אבל זה ממש לא הכרחי.

אפשר למצוא ריהוט איכותי ויפה במחירים טובים. כמובן, כדאי לעקוב אחר המבצעים – ויש לא מעט כאלה. אגב, בדרך כלל, כאשר אתם קונים את כל הריהוט בחנות אחת, אתם יכולים לצפות למחיר טוב יותר ולהנחה מסוימת. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק זאת לעומק ולתכנן בקפידה את הקנייה.

שימו לב שהיום, בעידן הקורונה, אתם יכולים לקנות כמעט כל סוג של ריהוט משרדי גם אונליין. הדבר פותר את הבעיה במיוחד בתקופות של סגר ממושך שבהן החנויות הפיזיות סגורות. בסופו של דבר, אנשים קונים ברשת כל מה שהם יכולים,  ואין סיבה לא לקנות כך גם ריהוט משרדי – לאחר שמדדתם את כל המדידות הדרושות. באופן הזה קל להשוות בין דגמים, צבעים, עיצובים ומחירים.

 

1
נגישות