עכשיו - שירות אפל TV פלוס ואפל TV בטלוויזות LG

עכשיו – שירות אפל TV פלוס ואפל TV בטלוויזות LG

אפל TV בטלוויזיות LG נשמע כמו שילוב מובן מאליו, אבל הוא קורה רק עכשיו. פואנטה בודקת אילו טלוויזיות חכמות של LG יתמכו באפל TV

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם רכשתם טלוויזיית LG מאז שנת 2018 או שאתם מתכננים לקנות טלוויזיה חכמה של LG השנה, הנה פרט שתשמחו כנראה לדעת – טלוויזיות LG יתמכו באפליקציית הסטרימינג של אפל, Apple TV, ובאפליקציית הטלוויזיה בסטרימינג של אפל – Apple TV פלוס. מדובר בדגמים שהושקו בשנת 2019 ובאלו שיושקו בשנת 2020 ביותר מ-80 מדינות, כולל ישראל.

בהמשך השנה, אפל TV ואפל TV פלוס יהיו זמינות גם בטלוויזיות החכמות של LG שהושקו בשנת 2018.

אפל TV בטלוויזיות LG

העדכון הזה מצטרף להודעה שהוציאה החברה במהלך תערוכת CES האחרונה, על כך שכל הטלוויזיות שיושקו בשנת 2020 יתמכו אוטומטית באפליקציות של החברה.

נציין  כי אפליקציית Apple TV זמינה כבר בדגמי טלוויזיות LG OLED ו-NanoCell שהושקו בשנת 2019 באמצעות ה-LG Home launcher ביותר מ-80 מדינות (כולל ישראל).

פרסום בפואנטה

כפי שפורסם כאן באתר פואנטה, בנובמבר 2019 אפל השיקה את שירות הטלוויזיה Apple TV פלוס, והוא זמין גם כאן בישראל. אפל TV פלוס הוא שירות טלוויזיה בסטרימינג (בדומה לנטפליקס), שבו משודר תוכן מקורי של אפל, כמו התוכנית The Morning Show (בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון), SEE ועוד. מחיר מנוי חודשי לאפל TV פלוס עומד על כ-18 ש"ח בחודש, ויש הטבה של שנה חינם למי שרכש לאחרונה מוצר של אפל. מדובר אמנם במנוי הרבה יותר זול ממינוי לנטפליקס, אבל בשלב זה גם היצע התוכן הרבה יותר מצומצם.

טלוויזיה LG

התמיכה ב-Apple TV מצטרפת גם לתמיכה שיש לטלוויזיות החכמות של LG באפליקציות אחרות של אפל:

  •  Apple AirPlay 2 – אפליקציה המאפשרת לייצר או להעתיק תוכן ישירות לטלוויזיה של LG מכל מכשיר אחר של אפל – אייפון, אייפד ומחשבי מק. הצרכנים גם יכולים להשמיע מוזיקה בטלוויזיה ולשמוע אותה באמצעות רמקולים ברחבי הבית התומכים ב-AirPlay 2.
  • Apple HomeKit – מאפשרת לצרכנים לשלוט בטלוויזיה בקלות באמצעות האייפון או האייפד שלהם, או באמצעות העוזרת הקולית של אפל, Siri. כך ניתן לכבות ולהדליק את הטלוויזיה, לשנות את עוצמת השמע, לשחק עם ההגדרות ועוד.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות