עכשיו בישראל - גלקסי נוט 10 לייט. מה ההבדל בינו לבין גלקסי נוט 10?

עכשיו בישראל – גלקסי נוט 10 לייט. מה ההבדל בינו לבין גלקסי נוט 10?

אם ממש רציתם גלקסי נוט 10 – אבל המחיר היה גבוה מדי, כעת מושק בישראל גלקסי נוט 10 לייט. פואנטה בודקת מה ההבדלים

גלקסי נוט 10 לייט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




כמעט כמו לכל סמארטפון עם חומרה מתקדמת נולד אח קטן כעבור כמה חודשים – וכך זה גם עם גלקסי נוט 10. וכמו אצל בני אדם, האח הקטן שונה מאחיו הגדול. יש לו תכונות אחרות, לעתים משופרות ולעתים פחות טובות… כעת סמסונג משיקה בישראל את גלקסי נוט 10 לייט, שהושק ממש לאחרונה בעולם. מחירו נוח יותר משל אחיו הבכור והמפרט שלו שונה. הרעיון, כפי שאומר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל, "הוא להציע סמארטפון עם עט מגע במחיר שהוא מחיר ביניים", מה שעד היום לא היה בנמצא, משום שגלקסי נוט הוגדר כמכשיר דגל יוקרתי.

נזכיר כי כאן במדור שווה להכיר בפואנטה פרסמנו סקירה על גלקסי נוט 10 פלוס – מומלץ לקרוא.

מה מציע גלקסי נוט 10 לייט?

מסך נוט 10 לייט

המסך של גלקסי NOTE 10 LITE הוא מגיע מסך SuperAMOLED בגודל 6.7 אינץ׳ ברזולוציית +FHD. המשמעות היא שיש לו מסך גדול יותר משל גלקסי NOTE 10, אשר יש לו מסך 6.3 אינץ', באיכות קצת פחות טובה.

קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

זהו לאו דווקא יתרון – משום שמדובר במכשיר גדול יותר וכבד יותר, כך שיש משתמשים שעבורם הוא כבר פחות נוח.

מעבד ונפח אחסון

המעבד הוא מעבד Snapdragon 855, עם זיכרון הפעלה של 8GB או 6GB ונפח אחסון של 128GB. בגלקסי נוט 10 מדובר בנפח אחסון של 256 ג'יגה.

נוט 10 לייט

סוללה

הסוללה של גלקסי נוט 10 לייט חזקה יותר – 4,500 מיליאמפר/שעה עם טעינה מהירה של 25W. בגלקסי נוט 10 הסוללה היא של 3,500 מיליאמפר/שעה.

עט מגע

המכשיר מצויד כמובן בעט המגע המבדל את סדרת הנוט מכל סדרות סמסונג האחרות. העט תומך בטכנולוגיית Bluetooth Low-Energy ‏(BLE) המאפשרת ניווט במצגות, שליטה בתוכן הווידאו או צילום של תמונה – באמצעות לחיצה. פונקציית Air Command המאפשרת לגשת במהירות ובקלות לתכונות הנדרשות של ה S Pen.

מצלמות נוט 10 לייט

מבחינת המצלמות, יש כאן 3 מצלמות אחוריות – כל אחת עם 12 MP: חיישן עדשה רחבה, חיישן עדשה סופר רחבה ועדשת טלה. זאת, בהשוואה לגלקסי נוט 10 – שיש לו אמנםגם שלוש מצלמות, אך אחת מהן היא של 16 MP. המצלמות עצמן פחות מתקדמות מאלה של נוט 10 .

מצלמת הסלפי של גלקסי נוט 10 לייט איכותית יותר מזו של גלקסי נוט 10 – ויש לה חיישן 32 MP.

בחברה מתגאים בטכנולוגיית הווידאו המתקדמות של ה-Galaxy Note10 Lite, המאפשרות למשתמשים לצלם סרטונים ברמת pro-grade מבלי שייאלצו לשאת איתם ציוד נוסף.

תכונת ה-Live Focus Video מוסיפה התאמות של עומק שדה כדי לאפשר טשטוש של הרקע והתמקדות באובייקט. כדי לסלק קפיצות ורעידות, שלרוב הן הסיבה לכך שצילומי אקשן נראים מטושטשים, תכונת Super steady חדשה ומשופרת מייצבת את הצילומים, וכעת היא זמינה במצב Hyperlapse, לקבלת סרטונים יציבים של קיטועי זמן.

עמידות למים ואבק

לדגם גלקסי נוט 10 לייט אין עמידות למים ואבק בתקן IP68, בניגוד לגלקסי נוט 10.

שקע אוזניות

 יתרון של גלקסי נוט לייט הוא שקיים בו שקע סטנדרטי לאוזניות (3.5 מ"מ), בניגוד לגלקסי נוט 10.

מחיר גלקסי נוט 10 לייט

כ-2,250 שקל (לעומת 3,700 שקל לגלקסי נוט 10).

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות