שיטה חדשה לשיער בריא, חיוני ומלא ברק

שיטה חדשה לשיער בריא, חיוני ומלא ברק

שיער פגום יוצר פעמים רבות תחושת נחיתות וגורם לפגיעה בדימוי העצמי, אבל יש תכשירים שמסייעים למראה בריא, ביניהם שמן קוקוס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שיער ראשנו מעסיק אותנו רבות, בשל ההשפעה הרבה שיש לו על המראה החיצוני שלנו. כאשר אנחנו פוגשים אנשים, אנחנו מתרשמים מהמראה הכללי שלהם, והשיער הוא חלק אינטגרלי ממנו. כך למשל, כאשר קולגה מהעבודה נכנס בבוקר למשרד עם שיער פרוע ולא מסודר, בניגוד למראה מוקפד שמאפיין אותו בדרך כלל, מן הסתם מעורר בנו מחשבות על שינויים כלשהו במצבו.

מראה שיער מרושל נגרם אמנם לעתים מהיעדר זמן, אך לעתים הסיבה היא חוסר טיפוח מתמשך. יש גם מי שמתעייף מ"להילחם" בשיער הסורר ופשוט הפסיק להשקיע שעות רבות בסידורו. רבים אף סובלים משיער שפשוט ניזוק במהלך החיים והוא אינו נראה חיוני ובריא כמו בעבר, בטח בארץ שטופת השמש כמו ישראל.

מהי ההגדרה של שיער פגום

ראשית, חשוב להגדיר מהו שיער פגום, שכן חלקנו נוטים להתבלבל בין שיער פגום לבין שיער יבש בלבד.

שיער פגום הוא שיער שעבר אי אילו טראומות במהלך השנים. טראומת אלה לעתים פגעו רק בשיער עצמו או בקצוות שלו, ולעתים פגעו בקרקפת עצמה, דבר שנחשב חמור יותר וקשה יותר לתיקון.

שלוש הסיבות הנפוצות לשיער פגום

ישנן סיבות רבות שגורמות לשיער פגום. להלן שלוש הסיבות הנפוצות ביותר:

חימום וצביעת השיער

ביקור תכוף במספרות יכול להזיק לשיער לאורך זמן. כאשר אנו מגיעים למספרה, אנו יוצאים ממנה תמיד יפים ומסודרים. התהליך שהשיער עובר כדי להגיע למצב כזה הוא אינו בהכרח בריא, השימוש במחליקי שיער חשמליים גורמים לחימום של השיער וכך לשבירתו.

גם צביעה של השיער בגוונים שונים ויפים מזיק, החמצן שמשתמשים בו לצביעה פוגע בלחות הטבעית של השערה, וכך לאורך זמן השיער מאבד מהלחות הטבעית שלו דבר שגורם לו להיראות יבש, פגום וחסר ברק.

מזג אוויר

מזג האוויר בישראל לרוב חם מאוד והשמש לא מרחמת על השיער שלנו. אפילו בעונת החורף השמש מאירה ימים ארוכים. כתוצאה ממזג האוויר החם, השיער שלנו חשוף יותר לקרינת השמש, וכך לנזקים אפשריים בלחות הטבעית של השיער ולמראה יבש ופגום בעקבות הרוחות היבשות.

מחלות

גם מחלות הן גורם נפוץ מאוד שפוגם בשיער. יובש בקרקפת שנגרם כתוצאה ממחלות עור כגון פסוריאזיס מקשה מאוד עד הגוף לרפא את עצמו ולהצמיח לנו שיער בריא יותר.

השיטה החדשה לשיער בריא ויפה

צילום: בר דרדיק

כדי לשמור על שיער בריא וחיוני לאורך זמן, מומלץ להקפיד על שגרת טיפוח בריאה וקבועה. העדיפו להשתמש במוצרים טבעיים המכילים חומרים מן הטבע, ולא חומרים מעובדים או כימיים היכולים לגרום נזק לשיער לטווח הארוך.

אחד המוצרים הטבעיים שכדאי להביא בחשבון הוא שמן קוקוס. הכוונה אינה לשמן הקוקוס האורגני המיועד לבישול, אלא לשמן הקוקוס של חברת C.O.

שמן זה אמנם קיים בשוק כבר שנתיים, אבל עד עכשיו נמכר בעיקר דרך מספרות. כעת המוצר נמכר בשיווק ישיר לצרכנים ומשלב את היתרונות הגדולים של שמן הקוקוס בשילוב ויטמינים ומרכיבים אשר יוצרים תכשיר פרימיום.

את שמן הקוקוס של C.O ניתן למרוח על השיער לאחר המקלחת או בבוקר לפני שיוצאים מהבית.

מומלץ למרוח כמות קטנה של התכשיר ולפזר בצורה שווה בשיער. השומן הטבעי המצוי בשמן ישמור על שיערכם מפני קרני UV של השמש וגם יעניק לשיער מראה בריא, מבריק וחיוני.

בנוסף, לתכשיר ריח נהדר שלא משאיר איש בסביבה אדיש.

שמן קוקוס לשיער של C.0 ניתן להזמין ישירות מהאתר הרשמי בכתובת https://co-beauty.co.il.





1
נגישות