יום הרווקים הסיני 2022: הצצה למבצעי הסינגלס דיי

יום הרווקים הסיני 2022: הצצה למבצעי הסינגלס דיי

מה בא לכם? אוזניות אלחוטיות, מצלמת אבטחה לבית או רמקול בלוטות'? יום הרווקים הסיני למעשה כבר התחיל – היכנסו לפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מה בא לכם? מטען לסלולרי, סמארטפון או אולי תחפושת לילדים? אמנם עלי אקספרס ואתרים סיניים אחרים מציעים מחירים זולים כל השנה, אבל המחירים האלה יורדים עוד יותר לרגל יום הרווקים הסיני. הסינגלס דיי חל בכל שנה ב-11.11, בכל שנה נשברים שיאי המכירות ובכל שנה המבצעים נמתחים עוד קצת. ואם אתם מחפשים על אוטומט את המבצעים בעלי אקספרס או באתרים סיניים אחרים, כדאי שתבדקו גם בחנויות ובאתרים הישראלים – כי יום הרווקים הסיני הוא גם יום השופינג הישראלי. יש המון הנחות שנשארו משני ימי המבצע של שופינגIL וכנראה יישארו לכל אורך נובמבר.

יום הרווקים הסיני 2022 – איזה מבצעים תמצאו?

כדאי לזכור שהיסטריית הקניות עלולה לגרום לעיכובים בזמני המשלוח, אז אם אתם צריכים משהו דחוף – חשבו על זה פעמיים.

מבצעי יום הרווקים הסיני באתר עלי אקספרס

יש אלפי מוצרים במבצע, ומדובר בהנחות שמגיעות כאמור עד 90%. בנוסף, מקבלים הנחה של 5$ על כל קנייה ב-30$, עד 15$.

אגב, השנה לא חיכו עם מבצעי יום הרווקים עד 11 בנובמבר. אפשר היה לבחור את הפריטים במבצע מ-29.10 עד 31.11, ולהזמין אותם כבר ב-1.11. המבצעים האחרונים עולים בתאריכים 10-12.11.22. בקיצור, מי שחיכה כל השנה – כדאי לו להיות עם אצבע על הדופק.

בין המוצרים אפשר למצוא גם כאלה של המותגים המובילים והמבוקשים, כמו שיאומי, ANKER, לנובו, ג'ילט ועוד רבים.

צמיד כושר שיאומי Mi Band 7: כ-40% הנחה

MI BAND 6

 

צמיד כושר חכם שיאומי MI Band 7 עם מסך אמולד ו-30 תוכניות כושר.

מחיר בעלי אקספרס ביום הרווקים הסיני: 144 ש"ח במקום 232 ש"ח (38%).


כבל הטענה לאייפון

כבל הטענה לאייפון

חברת ANKER היא אחת החברות הצומחות בתחום האלקטרוניקה, והיא מייצרת בין היתר מוצרים איכותיים התואמים את מוצרי אפל, במחיר משתלם. במסגרת מבצעי יום הרווקים הסיני 2022 אפשר לקנות בעלי אקספרס כבל טעינה לאייפון במחיר מעולה של כ-42 ש"ח בלבד.


רמקול של ANKER

יום הרווקים הסיני

הרמקול האלחוטי המצוין של ANKER נמכר ב-50% הנחה בעלי אקספרס ביום הרווקים הסיני. זהו רמקול בלוטות' שתוכלו לרכוש בצבע שחור או בצבע הכחול המיוחד שבתמונה. המחיר הוא כ-122 ש"ח במקום ב-183 ש"ח.


טאבלט שיאומי Mi Pad 5

אחד המוצרים המשתלמי ביום הרווקים הסיני 2022 הוא הטאבלט החדש של שיאומי – Mi Pad 5. יש לו מעבד חזק (Snapdragon 860), סוללה חזקה מאוד ומסך מצוין – ואפשר לקנות אותו בהנחה של 600-700 ש"ח – בהתאם לנפח האחסון שתבחרו.


מצלמת אבטחה Yi

 

מצלמת האבטחה האלחוטית המפורסמת של חברת Yi, דגם YI Dome Camera FULL HD Camera, נמכרת במבצעי יום הרווקים הסיני 2022 באתר עלי אקספרס במחיר מעולה של כ-. תוכלו להזמין כמה מצלמות ולהניח במקומות החשובים בבית – וכל זה בלי לפשוט רגל.

המצלמה היא מצלמה חכמה שמתחברת בוויי פי, נשלטת ע"י אפליקציה ויש לה יכולת לזהות תנועה של בני אדם וחיות מחמד.


 

אוזניות in ear של JBL

אוזניות JBL בהנחה ביום הרווקים הסיני

 

עבור מי שמחפש אוזניות בלוטות' טובות של מותג אמין, JBL הוא כבר מזמן מותג מנצח. כעת אפשר להשיג את האוזניות האלחוטיות של JBL, דגם JBL T280TWS Pro Bluetooth, בהנחה של 20%. מדובר במחיר של כ-360 ש"ח.


מבצעי יום הרווקים הסיני ב-KSP

מבצעי יום הרווקים הסיני ב-KSP הם המשך של מבצעי ShoppingIL ויימשכו בחלקם גם בשאר חודש נובמבר. תמצאו שם מוצרים ממש שווים במבצעים גדולים, כמו למשל:


י

לקנות רק מה שצריך ומשתלם

יום הרווקים הסיני 2022 מביא איתו שפע מבצעים, כמו בכל שנה. הצרכנים צריכים לשאול את עצמם מה הם באמת צריכים והאם הם יכולים לקנות מוצרים דומים בארץ במחירים סבירים. בסופו של דבר, רצוי להימנע מצרכנות יתר, ובמקביל לנצל את המבצעים המשתלמים – במיוחד על מוצרי אלקטרוניקה שאתם יודעים בוודאות שעולים הרבה יותר.

יש לזכור כי כל מוצר שנשלח מסין או ממדינה אחרת לישראל מייצר לא מעט פסולת וזיהום – החל מחומרי אריזה ועד זיהום כתוצאה מהשינוע, ולעתים קרובות הוא שימושי לזמן קצר. חשבו גם על ההיבט הזה, ואל תשכחו לכלכל את צעדיכם בתבונה גם בהיבט של תמיכה בעסקים מקומיים במקום בעסקים במדינות אחרות.

בכל מקרה, בבואכם להחליט לאיזה כיס ייכנס הכסף שלכם, שאלו את עצמכם אם אתם רוצים לפרנס מוכר סיני אלמוני או אולי לשלם אולי קצת יותר ולספק פרנסה לעצמאי ישראלי… בנוסף, זכרו שלעתים ההנחות על מוצרים באתרים הסיניים מסתכמות בדולרים בודדים, כך שכדאי לבדוק היטב לפני שמתפעלים מכל גומייה לשיער או בובת פרווה שבארץ אולי כלל לא הייתם קונים אותה.

יום הרווקים הסיני 2022

גילוי נאות

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות