הפתעה: משלוח חינם מאמזון, בתגובה ליום הרווקים הסיני

הפתעה: משלוח חינם מאמזון, בתגובה ליום הרווקים הסיני

אמזון רוצה את הצרכנים הישראלים ומוסיפה תיאור בעברית לאלפי מוצרים. איך מקבלים משלוח חינם מאמזון והאם המבצע יימשך אחרי יום הרווקים הסיניים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

למידע מעודכן היכנסו לכתבה המבצע חוזר לקראת בלאק פריידיי: משלוח חינם מאמזון בקנייה מעל 49 דולר

קרב ענקים מתחולל בין אמזון לעלי אקספרס – כאשר קדחת הקניות של יום הרווקים הסיני, בניצוחו של אתר עלי אקספרס, מביא את הענקית האמריקנית להכריז על משלוח חינם מאמזון לישראל על כ-8,000 מוצרים. ביטול עלות השילוח חוסכת לא מעט לישראלים ויכולה להטות את הכף לטובת קנייה באמזון בהשוואה לקנייה באתרים אחרים, בפרט סיניים. עם זאת, חשוב להדגיש כי לא על כל המוצרים יש משלוח חינם – ולכן יש לבדוק כל מקרה לגופו. בכל מקרה, מדובר במוצרים שמחירם מעל 49 דולר.

ישראלים עירניים שגילו את ההטבה הבוקר, מיהרו לבדוק אם היא רלבנטית למוצרים שהם מעוניינים להזמין – והתשובה לא הייתה חד משמעית. כך למשל, מוצר כבד שהמשלוח שלו עולה יותר מ-90 דולר לא נכנס למבצע השילוח חינם מאמזון, ואילו מוצר ארוך שהשילוח שלו עולה כ-40 שקל – כן נכנס.

אמזון לא רק יוצאת המבצע חסר תקדים מבחינתה, אלא גם משפרת את חוויית הקנייה ומוסיפה תיאור בעברית לאלפי מוצרים – הכול כדי לגרום לישראלים להעדיף אותה על פני המתחרות הסיניות האגרסיביות והזולות.

מועד סיום המבצע לא מוגדר, אבל יש להניח שהוא כבר יימשך עד אחרי המבצעים של הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי.

חשוב גם לדעת שההטבה מתייחסת רק לאמזון ארה"ב, ולא לאמזון בריטניה, אמזון גרמניה, או (כמובן) אמזון ישראל.

איך יודעים אם המוצר כלול במבצע משלוח חינם מאמזון?

  • מחיר המוצר צריך להיות גבוה מ-49 דולר. אפשר לקנות מספר מוצרים שעלותם הכוללות עולה על 49 דולר.
  • יש לחפש את הכיתוב "משולח חינם לישראל" או "משלוח חינם עבור מוצרים מעל 49$".
  • ברגע שהמוצרים בעגלה עונים להגדרת משלוח חינם, מופיעה האפשרות "משלוח חינם" בשלב התשלום.

מה עוד חשוב לדעת על משלוח חינם מאמזון לישראל?

  • שער המרה ומשלוח חינם: כאשר מבצעים את העסקה באמזון ארה"ב בשקלים, הסף המינימלי למשלוח חינם משתנה. ההטבה מוגדרת למשלוח עבור מוצר בעלות מינימלית של 49 דולר. כאשר בוחרים לשלם בשקלים – הסף המינימלי משתנה בהתאם לשער ההמרה. אפשר לראות מהו העשר באזור שבו בוחרים את המטבע או בשלב התשלום.
  • זמני הגעת המשלוח: חלק מהצרכנים תוהים אם משלוח חינם מעכב את הגעת המוצר. לפי אמזון, אין קשר בין הדברים. מועד המשלוח מצוין בשלב הרכישה, והוא משתנה בהתאם לזמינות המוצר ולכתובת הלקוח.
  • תשלום מסים: ההטבה היא על עלות המשלוח בלבד, ואין לה כל קשר לעלויות נלוות אחרות כמו מסים. עלויות נלוות כמו מיסי ייבוא או מע"מ גם לא נכללות במחיר המוצר המינימלי הנדרש לקבלת ההטבה.

פואנטה



 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות