מראה שמתאימה את האיפור וחריטה אישית על הבושם... ביקרנו בחנות ארמני ביוטי - פואנטה

מראה שמתאימה את האיפור וחריטה אישית על הבושם… ביקרנו בחנות ארמני ביוטי

השילוב בין ביוטי לדיגיטל מתחזק: בחנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב, הראי מתאים את האיפור ללקוחה ושולח לה את הסרטון במייל – כדי שתדע מה לעשות גם בבית

ארמני ביוטי ברמת אביב
איפור בהתאמה אישית בחנות ארמני ביוטי ברמת אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

"ראי ראי שעל הקיר, איזה שפתון מתאים לי – כהה או בהיר…"? בחנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב הראי אמנם עדיין לא מדבר, אבל הוא מאפשר ללקוחה להתנסות באופן וירטואלי בשפתונים, בצלליות ובמסקרות הנמכרים שם, ואף שולח לה את המסקנות למייל. באזור אחר בחנות, המראה מצלמת את כל תהליך האיפור שעוברת הלקוחה על-ידי המאפר המקצועי של ארמני, ושולחת הסרטון למייל של הלקוחה, כדי שתוכל לשחזר את זה גם בבית.

הטכנולוגיה הזאת נקראת Connected Mirror, והיא מצטרפת לחוויה דיגיטלית נוספת בארמני ביוטי, כמו ה-Screen Test (מבחן בד). כאן קהל היעד הוא כל מי שאוהבת להצטלם, כאשר בעידן הסלפי והאינסטגרם, מן הסתם מדובר ברוב הלקוחות. הצילום מתבצע בעמדה מעוצבת שבה הלקוחה עומדת מול מצלמה ובוחרת אם לצלם את עצמה בסטילס או בווידאו כאשר היא מקבלת הנחיה שרירותית איזה מצב רוח לשדר (שמחה, הפתעה, כעס, תשוקה…). את התמונה או הסרטון היא מקבלת לסמארטפון בצורת לינק.

בעמדה אחרת בחנות אפשר לחרוט על הפריט את שם הלקוחה או כל שם אחר, ולבחור אם להוסיף לידו ציור של לב, שפתיים וכו'. השירות ניתן ללא תשלום.

הרעיון, מן הסתם הוא לייצר חוויית קנייה ומעורבות של הלקוחות, בדגש על חוויית קנייה כמעט עתידנית. עם זאת, למרות הדיגיטליות והקדמה, פתיחת החנות לא לוותה בהקמת אתר ארמני ביוטי בעברית – לא אתר סחר ולא אתר תדמיתי. הלקוחות הישראליות מופנות לאתר הבינלאומי.

אדום עולה ובשמים בלעדיים

המבקרים בקניון רמת אביב לא יכולים שלא לשים לב לחנות החדשה GIORGIO ARMANI BEAUTY, שמעוצבת בצבעי אדום עז וממוקמת בקומת הכניסה – ממש מול החנות של רשת אפריל וקרוב לבוטיק האיפור של שאנל. החנות, שהיא חנות הקונספט של ארמני ביוטי השנייה בעולם (אחרי דרום קוריאה), אינה חנות גדולה, אבל היא מביאה איתה נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. זאת, בשל השילוב בין הצבע הדומיננטי והעיצוב המיוחד – הפתוח מכל הצדדים (אפילו מהתקרה), לבין החוויה הדיגיטלית.

חנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב
חנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב. צילום דפנה הראל כפיר

בחנות, שהוקמה בפורמט Free Standing Store (כלומר, כמו דוכן גדול ולא כמו חנות בשדרת החנויות) בקניון, נמכרים כל מוצרי הטיפוח של ארמני ביוטי – החל משפתונים וצלליות, דרך מייק-אפ ועד בשמים, כולל בשמים במהדורות מיוחדות שלא נמכרים בחנויות האחרות בארץ. עד כה, את המוצרים של ארמני ביוטי אפשר היה להשיג רק בדיוטי פרי (למעט בשמים, שנמכרים בחנויות רבות).

בשמים של ארמני הנמכרים בבלעדיות בחנות ARMANY BEAUTY, עד 1,150 שקל. צילום: דפנה הראל כפיר

איך המחירים בחנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב?

השוואה בין המוצרים בחנות ארמני ביוטי בקניון רמת אביב לבין מחירי מוצרים אלה במקומות אחרים, מראה שהמחירים די דומים למחירי אירופה, לעתים גבוהים יתר ולעתים נמוכים יותר. הפערים מגיעים עד 20 ש"ח לכאן או לכאן.

הנה כמה דוגמאות:

שפתון נוזלי LIP MAGNET

  • ארמני ביוטי ישראל: 155 שקל
  • SEPHORA צרפת: 154 שקל (38 אירו)

שפתון ECSTASY BALM

ארמני ביוטי armany beauty

  • ארמני ביוטי ישראל: 140 שקל
  • SEPHORA צרפת: 150 שקל (37 אירו)

צלליות Eyes to Kill Stellar

ארמני ביוטי armany beauty

  • ארמני ביוטי ישראל: 180 שקל
  • SEPHORA צרפת: 158 שקל (39 אירו)

תחום הביוטי טק תופס תאוצה

תחום הטיפוח חווה כמה מגמות שמתרחשות במקביל, אחת מהן היא מגמת הביוטי טק (Beauty Tech). המותג ARMANI BEAUTY GIORGIO מיוצג על-ידי קונצרן לוריאל, אשר רכשה לאחרונה את חברת מודי-פייס (ModiFace). מודי פייס היא שפיתחה את הטכנולוגיה שמאפשרת התאמת מוצרי איפור באמצעות מציאות רבודה, וחנות כמו ארמני ביוטי היא הדרך ליישם את הטכנולוגיות שמפותחות עבור תעשיית הטיפוח והביוטי. תחום טכנולוגיות היופי (ביוטי-טק) מרכז עניין רב בעולם, והפיתוחים בתחום הוצגו בסוף השבוע האחרון בפריז בתערוכת הטכנולוגיה העולמית VIVA TECH בפני למעלה מ-100,000 מבקרים.

קצת על לוריאל וארמני ביוטי

קבוצת לוריאל, המחזיקה במותג הביוטי של ארמני, היא תאגיד הביוטי הגדול בעולם. הקבוצה פועלת בכ-150 מדינות ומעסיקה כ-83,000 עובדים במעל 150 מדינות. לוריאל ישראל, חברת בת של קונצרן לוריאל העולמי, משווקת בישראל 19 מותגים בינלאומיים, כולל מותגי Mass Market (לוריאל פריז, מייבלין, גרנייה, אסי) מותגים מקצועיים (לוריאל פרופסיונל, קראסטס, מטריקס), מוצרי דרמו-קוסמטיקה (וישי, לה רוש פוזה, סרווה) וכן מותגי יוקרה מובילים כמו לנקום, איב סאן לורן, קיל'ס – וכעת גם מותג היוקרה Giorgio Armani Beauty, מבית האופנה האיטלקי ג'ורג'יו ארמני.

במקום שבו הוקמה החנות של ארמני ביוטי בקניון רמת אביב, עמדה בעבר חנות פופ-אפ של קילס וחנות פופ-אפ של לנקום – כך שזה למעשה מעבר ממותג למותג בתוך התאגיד.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות