תחרות לרמי לוי במגרש הביתי: רשת יוחננוף פתחה סניף ענק בתלפיות - פואנטה

תחרות לרמי לוי במגרש הביתי: רשת יוחננוף פתחה סניף ענק בתלפיות

עוף בשקל? פתיחת סניף יוחננוף במרחק יריקה מסניפי רמי לוי ומחנות שופרסל דיל ברחוב האמן בירושלים, תביא למלחמת מחירים עזה שהצרכנים ייהנו ממנה

יוחננוף בירושלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת יוחננוף ממשיכה להתרחב, וכעת פותחת חנות באחד מהאזורים הכי תחרותיים בארץ – שכונת תלפיות בירושלים. את החנות יוחננוף פתחה ממש במגרש הביתי של רמי לוי ולצד שופרסל דיל, כאשר חנותו של לוי ממוקמת ברחוב האמן 15, שופרסל דיל ממוקמת באמן 17 והסניף של יוחננוף ממוקם ברחוב האמן 10.

המשמעות המיידית תהיה ודאי ירידת מחירים בכל סניפי הרשתות הגדולות באזור – כפי שקורה בדרך כלל עם כניסתה של רשת גדולה למתחם שהוא מלכתחילה תחרותי. נזכיר גם כי רמי לוי נוהג לטעון בכל הזדמנות שבכל אזור שבו הוא נמצא – רשת רמי לוי היא הזולה ביותר, וכעת הוא יצטרך להגן על התואר. בעבר כבר נחשף הציבור הישראלי למהלכים שיווקיים חדשניים של רמי לוי, כמו ה"עוף בשקל" המפורסם, ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יגיב הפעם.

מתחם תלפיות הוא אחד המתחמים הכי צפופים בירושלים מבחינת רשתות המזון, ורמי לוי מחזיק שם שני סניפים גדולים שאינם רחוקים זה מזה. כידוע, רמי לוי החל את דרכו בירושלים – מחנות קטנה של חומרי ניקוי ברחוב השקמה בשוק מחנה יהודה, וכיום הוא מחזיק בבירה שישה סניפים.

יהיה מעניין לראות אם רשת יוחננוף תצליח להביא אליה את הקונים לאורך זמן, ויש להניח שלשם כך היא תציע הן חוויית קנייה (למשל באמצעות החניה הגדולה והנוחה שהיא מציעה) והן מחירים אטרקטיביים.

יוחננוף ירושלים
סניף יוחננוף ברחוב האמן בתלפיות ירושלים. צילום: פביאן קולרדוף

יוחננוף: גם מוצרי צריכה וגם אוכל טרי מבושל

סניף יוחננוף בתלפיות בירושלים הוא הסניף ה-26 של הרשת, אשר נמצאת בתהליך התרחבות. בשנתיים האחרונות הכפילה רשת יוחננוף את גודלה. מדובר ברשת משפחתית שיוסדה על-ידי אילנה ומרדכי יוחננוף בשנות ה-70 כחברה סיטונאית, ובשנת 1992 נכנסה לפעילות קמעונאית מורחבת. כיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף, בראשותו של איתן יוחננוף, ומקפידה לשמור על צביון משפחתי.

סניפי הרשת פרוסים מטבריה ועד נתיבות, וממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר.

אחד הדגשים ברשת הוא על אוכל מוכן טרי, המבושל כל יום במטבחי הסניף.

פואנטה





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות