חנות ישראלית ראשונה באמזון הוקמה עבור המותג Mommy Care. בדקנו - פואנטה

חנות ישראלית ראשונה באמזון הוקמה עבור המותג Mommy Care. בדקנו

מוצרי המותג מאמי קר (Mommy Care) משווקים ברשתות כמו סופר-פארם. בנוסף, הם משווקים בחו"ל – בין היתר באמזון. אז האם לישראלים משתלם לקנות ברשת פארם או באמזון?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק שלשום קיבלו המוכרים הישראלים באמזון הזמנה להתחיל למכור מוצרים מתוך ישראל לקהל הישראלי, והנה כבר יש חנות ראשונה בעברית למותג Mommy Care. מאמי קר היא חברה ישראלית המפתחת ומשווקת מוצרי טיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה, תינוקות וילדים ממרכיבים צמחיים תוך התמקדות בצמחי מרפא.

מוצרי מאמי קר נמכרים באמזון, אך עד עכשיו החברה לא הייתה יכולה לשווק את מוצריה בעברית לצרכנים הישראלים דרך אמזון.קום. כעת, החנות, שהוקמה ע"י חברת eCommunity, מכוונת לקהל הישראלי ובהתאם המוצרים בה מוצגים בעברית. ההבטחה היא למשלוח תוך יומיים.

מוצרי מאמי קר נמכרים גם בארץ בחנויות וברשתות שונות, למשל סופר-פארם. אז איפה משתלם יותר לקנות אותם?

נכון לעכשיו נמכר באמזון מארז של 2 בקבוקי שמן אמבט (200 מ"ל) כל אחד + קרם החתלה קלנדולה לתינוק 80 מ"ל של מאמי קר ב-27.53 דולר, שהם כ-100 שקל. המשלוח חינם.

מי שיזמין מוצרים דומים באתר drugstore.co.il הישראלי (האתר של בית המרקחת התל אביבי שור טרבצ'ניק), ישלם מחיר מעט יותר גבוה: כ-50 שקל על כל בקבוק שמן אמבט וכ-17 שקל של על קרם החתלה שיש לו תכולה גדולה יותר (120 מ"ל). סה"כ 117 שקל.

בסופר פארם, המחיר הוא כבר 126 שקל: בקבוק אחד של שמן אמבט מאמי קר 400 מ"ל נמכר בסופר פארם ב-95 שקל, וקרם ההחתלה 120 מ"ל נמכר בכ-26 שקל (כעת במבצע נקודתי של 17 שקל).

המשמעות היא שקצת יותר זול להזמין את המוצרים של מאמי קר הישראלית מאמזון מאשר לקנות אותם כאן.

נדגיש כי לא מדובר עדיין באתר אמזון מקומי ייעודי לישראל (כלומר, אין לו סיומת של co.il), אלא באתר amazon.com. הדף וממשק המשתמש עדיין באנגלית, אך מי שמחפש את המוצר בעברית – יכול למצוא אותם ואף לקבל תיאור של המוצר בעברית.

צילום מסך מהעמוד של Mommy Care באמזון

עד היום לא הועלו מוצרים בעברית לאמזון, אך כפי שפורסם בפואנטה, השבוע נפל דבר – לאחר שאמזון פנתה במכתב למוכרים הישראלים והציע להם להצטרף לתוכנית Local Delivery.

חברת eCommunity הישראלית, המנוהלת ע"י ניר זיגדון ואודליה אורבך, מתמחה בתחום האיקומרס (המסחר האלקטרוני). החברה הקימה יחד עם חברת UPS מחסן ייעודי, המותאם לסטנדרט המשלוח של אמזון.

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות