אחרי רונאלדו, גל גדות היא הפרזנטורית החדשה של הוט - פואנטה

אחרי רונאלדו, גל גדות היא הפרזנטורית החדשה של הוט

גל גדות תוביל קמפיינים עם כוכבי הוט, ביניהם שלום מיכאלשווילי מ"מה קשור", ויש גם סלוגן חדש עם קריצה

ניתוק מהוט
הפרזנטורית גל גדות וטל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אף פעם לא נמאס להביט בגל גדות – את זה יודעים מפיקי האירוויזיון, שהכריזו על הופעתה הצפויה של השחקנית הבינלאומית האהובה באירוויזיון (בהתנדבות!), ואת זה יודעים גם בהוט. היום פרסמה חברת HOT כי גל גדות היא הפרזנטורית החדשה שלה, ובקרוב נראה את הסרטון הראשון שלה, שבו משתתף גם שלום מיכאלשווילי בתפקיד אורח, בדמות האהובה "זינה"

גיוסה של גל גדות הוא חלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת הוט בחצי השנה האחרונה, שמסגרתו כזכור גם הוחלף הלוגו של הוט, אשר שנים בלט בצבעו האדום, בלוגו חדש בצבע אחר ובנראות אחרת.

גדות תוביל שורת קמפיינים שיצולמו בישראל, ולצדה יופיעו כוכבי הסדרות של yes. אגב, הקמפיינים לא כוללים קמפיין להוט מובייל (שם הפרזנטור הוא עמוס תמם).

לדברי טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, גדות היא חלק מהמעבר של הוט לשלב הבא של השקת שפה פרסומית חדשה: "החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש. גל מהווה עבורנו דוגמה ומופת של ישראליות, והיא תוביל את השקת השפה החדשה תחת המסר "גאווה ישראלית"".

הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה There’s No Place Like HOT.



הוט: עם הפנים לחו"ל

הוט היא חברת תקשורת שמציעה לצרכנים הישראלים שירות סלולר (הוט מובייל), טלפון ביתי, אינטרנט וטלוויזיה, ובכל אחד מהתחומים הללו היא נמצאת בתחרות עזה. כך למשל, בתחום הסלולר, הוט מובייל מנסה כל העת להציע חבילות חדשות שיתחרו בתמחור האגרסיבי של מתחרות כמו We4G או רמי לוי, אשר השיקו לאחרונה חבילות 80 ג'יגה ב-33 שקל.

אחד המוצרים הבולטים של הוט הוא חבילת טריפל, אשר לאחרונה זוכה לתחרות מצד הטריפל של בזק (אשר משווק על-ידי חברת בזק בינלאומי בשילוב שירת הטלוויזיה סטינג TV מבית yes).

יש להניח שלפחות אחד מהקמפייינים החדשים של גדות יקדם את הטריפל של הוט, כפי שעשתה הוט עם הפרזנטור הבינלאומי הקודם שלה – רונאלדו.

פרסומת לטריפל של הוט עם רונאלדו ושלישיית מה קשור
פרסומת לטריפל של הוט עם רונאלדו ושלישיית מה קשור

לאחרונה יצאה HOT בכמה בשורות שמעידות על השאיפות הבינלאומיות שלה. כפי שפורסם במדור הסלולר והמדיה של פואנטה, הוט חתמה על מספר הסכמים בינלאומיים שיביאו את הסדרות הישראליות לצופים במדינות שונות ואף יאפשרו לה ליזום הפקות משותפות לקבל ישראלי ובינ”ל. מדובר בהסכמי שיתוף פעולה של הוט עם ענקיות מדיה בינלאומיות, כמו ויאקום, ערוץ 5 הבריטי, ITV ו-Fremantle, אשר באמצעותם בקרוב יצפו מיליוני אנשים בעולם בסדרות כמו “בתולות”, JUDA ו”הבוגד” של הוט.

צעד מעניין נוסף שעשתה הוט לאחרונה פונה לישראלים בארה"ב. בנובמבר 2018 היא הכריזה כי התוכן של הוט יהיה זמין לצופים בארה”ב באמצעות אפליקציית NEXT תמורת 10 דולר בחודש.

גל גדות מצדה נמצאת כבר כמה שנים בשיאה של קריירה משגשגת. בקיץ 2020 היא תככב שוב כוונדר וומן בסרט WONDER WOMAN 1984, וכן בסרט Red notice. בנוסף לזה, בסתיו, היא תתחיל להפיק את הרימייק של "מוות בנילוס" מבית FOX, לצד קנת בראנה שיביים. גדות פועלת במסגרת חברת "Pilot Wave Motion Pictures", אשר בבעלותה בבעלות בעלה ירון ורסנו. החברה עומדת, בין היתר, מאחורי Hedy Lamar, ו-My Dearest Fidel.

גל גדות היא גם הפרזנטורית של חברת Huawei, אשר השיקה לאחרונה את סדרת וואווי P30 ו-P30 PRO – סמארטפון הדגל של וואווי, אשר שמה דגש על חוויית צילום משודרגת.

כאמור, בקרוב נזכה כאן בארץ להופעת אורח שלה באירוויזיון.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות