טיסות להונג קונג: האם קתאי פסיפיק להונג קונג זולה יותר מאל על בקיץ 2019?

טיסות להונג קונג: האם קתאי פסיפיק להונג קונג זולה יותר מאל על בקיץ 2019?

קתאי פסיפיק (cathay pacific) רוצה להפוך את הונג קונג ויעדי המזרח ליעדים משפחתיים, ומכריזה על תעריפים שמחוללים תחרות בריאה. אל על מגיבה. הצצה למחירים

טיסות להונג קונג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תכננתם לטוס להונג קונג או למזרח הרחוק – שווה לבצע השוואת מחירים בין קתאי פסיפיק (cathay pacific) לאל על. בשנתיים האחרונות הצרכנים הישראלים נהנים מתחרות הולכת וגדלה בטיסות למזרח הרחוק, בזכות כניסתן של כמה חברות לתחרות מול אל על, החל מהטיסות הישירות לסין של היינאן איירליינס ושל סיצ'ואן איירליינס, דרך הטיסות הישירות לתאילנד של ארקיע, הטיסות של ANA לטוקיו והטיסות של אייר אינדיה להודו ועד הטיסות הישירות להונג קונג של קתאי פסיפיק. השבוע פרסמה חברת התעופה קתאי פסיפיק את מחירי הקיץ, כשהמטרה היא להפוך את הונג קונג ויעדים במזרח הרחוק לאטרקטיביים לחופשות משפחתיות. אל על לא נותרת חייבת ומתאימה את המחירים.

קתאי פסיפיק מוציאה טיסה יומית בקו תל אביב-הונג קונג, עם חיבורי המשך ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק. החל ב-9 באפריל ועד 10 במאי, תצא קתאי פסיפיק במבצעים שיהיו תקפים לטיסותיה מתל אביב ביולי-אוגוסט:

  • טיסות להונג קונג – החל מ-676 דולר
  • טיסות לפיליפינים/ ויאטנם / תאילנד – החל מ-777 דולר
  • טיסות לסינגפור / טאיוואן – החל מ-888 דולר
  • טיסות ליפן – החל מ-1000 דולר
  • טיסות לאוסטרליה – החל מ-1,300 דולר

בינתיים, בדקנו באופן אקראי את המחירים באל על ובקתאי פסיפיק בשני מועדים בקיץ, וגילינו שאל על דווקא מעט זולה יותר. לכן, כדאי לבדוק היטב את המבצעים במועדים הספציפיים שבהם מבטיחה קתאי פסיפיק הנחות.

אל על קתאי פסיפיק
15-22 ביולי 2019 1,039 דולר 1,123 דולר
15-22 באוגוסט 2019 1,114 דולר 1,123 דולר
הערות *כרטיס קלאסיק

כמובן, חשוב לבצע בדיקה בכל תאריך לגופו, ולזכור באל על יש כיום מודל תמחור לואו קוסט גם למזרח הרחוק. כלומר, אם אתם רואים מחיר נמוך באל על, בדקו שאתם לא קונים את הכרטיס שלא כולל מזוודה או בחירת מושב, משום שטיסות להונג קונג הן לא טיסות לאירופה – ויש להניח שתצאו עם מזוודה גדולה.

קתאי פסיפיק: מטוס איירבוס A350 משדרג את חוויית הטיסה

"קתאי פסיפיק מבטיחה חוויית טיסה משודרגת עם המטוס החדש ביותר", אומר ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק בישראל. מדובר בטיסה יומית מישראל להונג קונג, המתבצעת במטוס איירבוס A350 החדש. טיסות המשך יוצאות מהונג קונג, בין היתר, ל-25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו-6 יעדים ביפן.

כפי שפורסם כאן, במדור התיירות של אתר חדשות הצרכנות פואנטה, באוקטובר 2018 הכריזה קתאי פסיפיק כי ישראל תהיה היעד השני בעולם שבו היא משיקה טיסות במטוס איירבוס A350 (היעד הראשון היה וושינגטון). בביקור שלנו באחד המטוסים הללו לרגל טיסתו הראשונה, אפשר היה להתרשם מהמטוס, שבו כל הנוסעים נהנים מסך HD אישי, מיציאת USB לטעינת הסמארטפון, מפחות צפיפות ומיותר מרווח בין המושבים. בנוסף, במטוסים מותקן מנגנון מתקדם של סירקולציית האוויר כך שיש יותר חמצן ופחות יעפת (ג’ט לג). בנוסף, הם מייצרים רעש מופחת בגלל דגש על בידוד רעשים.

קתאי פסיפיק הונג קונג
מחלקת תיירים במטוס איירבוס A350. צילום: דפנה הראל כפיר

במחלקת פרימיום אקונומי אפשר למתוח את הכיסא בצורה נוחה, כולל תמיכה לרגליים ומשענת ראש עם 6 מצבים. במחלקה זו, הנוסעים יכולים גם לחבר את הלפטופ לשקע חשמלי, ובמחלקת עסקים המושבים הופכים למיטה ויש מערכת מולטימדיה אישית, מזון משודרג, אוזניות איכותיות של BOSE ואפילו שליטה ברמת הלחות. נוסעי מחלקת עסקים בקתאי פסיפיק רשאים לטוס עם מזוודה במשקל 40 ק”ג.

קתאי פסיפיק טיסות להונג קונג
קתאי פסיפיק: מחלקת עסקים במטוס איירבוס A350. צילום: דפנה הראל כפיר

בשורה התחתונה, המשמעות מבחינת הנוסעים היא תחרות על כל הטיסות למזרח הרחוק, הן ברמת המחירים והן מבחינת נוחות הטיסה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות