מותג אביזרי הגיימינג SteelSeries מתחיל להימכר בארץ - פואנטה

מותג אביזרי הגיימינג SteelSeries מתחיל להימכר בארץ

המותג הדני steelseries, שמיובא ע"י בי קונקט, מציע אוזניות, עכברים, מקלדות ועוד מוצרים לגיימינג, כשההבטחה היא למחירים דומים לחו"ל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גיימינג הוא ענף צומח, צומח עד כדי כך שאפילו נטפליקס מאוימת במידה מסוימת מפורטנייט – ולא בגלל תחרות על תוכן אלא בגלל תחרות על זמן מסך. בארץ נמכרים אביזרים של חברות רבות, ביניהן razer הסינית, אבל עד כה לא נמכר המותג הדני steelseries. כעת מתחילה חברת בי קונקט לשווק את מוצרי steelseries ומבטיחה מחירים זהים לחו"ל ואפילו במקרים מסוימים מעט נמוכים יותר.

גיימינג SteelSeries
עמדת גיימינג עם מוצרי SteelSeries. צילום: דפנה הראל כפיר

קו המוצרים של החברה כולל אוזניות, עכברים, פדים לעכבר, ג'ויסטיק ומקלדות, המתאימים לקונסולות שונת, כולל נינטנדו שהחלה לפעול בארץ ממש לאחרונה. החברה מתגאה במקלדת מכנית, בעכברים מדויקים במיוחד ובאוזניות רב-שימושיות שמספקות סאונד איכותי.



ב-steelseries נוהגים לעבוד בשיתוף עם גיימרים מובילים בעולם כדי לדייק ולכוונן את המוצרים ולהבטיח שכל מה שהם מייצרים עונה על הצרכים של גיימרים בכל הרמות. לטענתה, שחקנים מקצוענים זכו ביותר כסף בשימוש במוצרי החברה מכל מותג אחר בעולם.

עכבר SteelSeries
עכבר SteelSeries. צילום: יח"צ

ההשקה בישראל כוללת כ- 36 מהמוצרים החדשים של החברה.

"בגיימינג, יש חשיבות עצומה לאיכות הצליל, כמו בסרט קולנוע. לכן פיתחנו מוצר שמעשיר את הסאונד. בנוסף, מאחר שאוזניות מונחות על האוזניים לפעמים גם 8 ו-10 שעות, דאגנו לעצב אותן כך שגם לאחר זמן כה ממושך, הן לא ילחצו על האוזניים", מסביר מנהל המכירות של steelseries."העכבר שומר על מעקב מדויק גם אם מרימים אותו מעט מעל המשטח. בנוסף, אנחנו מספקים באריזת העכבר אפשרות לשנות את משקל העכבר, משום שיש שחקנים שמעדיפים עכבר יותר כבד. מבחינת משטחי העכבר, יש משטח עם מסגרת בעלת אורות צבעוניים, עבור כאלה שרוצים זאת כפריט עיצובי.
המקלדת ניתנת לכיוונון – כלומר, השחקן יכול לבחור את עוצמת הלחיצה על המקשים. מדובר במקלדת מכנית הניתנת לחלוטין להתאמה אישית. המקלדת מיוצרת מאלומיניום ואמורה להיות עמידה גם למכות שלעתים היא סופגת משחקנים מתוסכלים שמפסידים".

אוזניות של SteelSeries לגיימרים
אוזניות של SteelSeries -טווח מחירים רחב. צילום: יח"צ

בי קונקט: צופים מכירות ב-10 מיליון שקל בשנה הראשונה

המותג steelseries הוא המותג הדני השלישי של ביקונקט הנמכר בארץ, והוא מצטרף למותגי הסאונד, ג'אברה ו-B&O. בבי-קונקט מצפים למכירות של מוצרי steelseries   של בהיקף של 10 מיליון שקל בשנה הראשונה, מבקשים להגיע לנתח שוק של 10%, שלהערכתם ינגוס מנתח השוק של חברות קטנות ולא ממותגות, ולא מנתח השוק של החברות הגדולות.

לדברי רונן ברקוביץ, מנכ"ל ביקונקט, שוק הגיימינג העולמי מגלגל למעלה מ-130 מיליארד דולר בשנה ובישראל השוק מגלגל כ-70 מיליון שקלים עם צמיחה דו ספרתית משנה לשנה. זו הסיבה שלאחר בדיקה מעמיקה החלטנו לחדור לשוק זה אשר צפוי לצמוח בקצבים גבוהים".

אז כמה עולים המוצרים של steelseries בישראל?

  •  אוזניות: כ-370-1900 שקל
  • עכברים: מ-200 עד 630 שקל
  • מקלדות: כ-370-790 שקל
  • משטחי עכבר – 70-300 שקל
פואנטה
https://www.facebook.com/poenta.il/



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות