מותג האיפור milucca של סופר פארם הושק. מחירי מילוקה עד 45 שקל

סופר-פארם השיקה את מותג האיפור שלה MILUCCA: עד 45 שקל, מיוצר באירופה ומיועד גם לייצוא

מגוון המוצרים רחב – החל מצלליות ועד מייק-אפ, והצפי הוא גם לחנויות עצמאיות מחוץ לסופר-פארם

מוצרי מותג האיפור MILUCCA של סופר פארם
מוצרי מותג האיפור MILUCCA של סופר פארם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בהשקה נוצצת, שכללה הופעה של נציגת ישראל לאירוויזיון נטע ברזילי, נוכחות של גלית גוטמן, שלי גפני ואורנה דץ, ונטלי דדון בעמדת ה-DJ, השיקה היום רשת סופר-פארם את מותג האיפור שלה MILUCCA.

המותג MILUCCA כולל כ-200 מוצרי איפור המיוצרים על-ידי יצרנים מתמחים שונים בעיקר מאיטליה – החל ממייק-אפ, דרך צלליות וליפסטיקים ועד מברשות. בהמשך הוא יכלול גם מוצרי טיפוח.

מדיניות התמחור של סופר-פארם מאוד ברורה: לא מדובר במותג יקר, כשהמסר שמנסה הרשת לשדר הוא שמותג איכותי לא חייב לעלות הרבה כסף. לכן, המחירים נעים בין כ-15 ל-50 שקל.

מדובר במהלך אסטרטגי של רשת הפארם הגדולה בישראל: המותג MILUCCA לא רק יימכר בסטנדים ייעודיים בכל 240 סניפי סופר-פארם, אלא ישווק אף בחנויות עצמאיות שסופר-פארם תפתח. בנוסף, סופר-פארם מתכוונת לייצא אותו לחו"ל, בין השאר לסניפי הרשת בפולין.


בתקופת ההשקה יהיו חנויות POP UP של MILUCCA בקניונים מובילים, כשהסלוגן של המוצרים הוא my beautiful choice.

דוגמאות למחירי מותג הקוסמטיקה MILUCCA של סופר-פארם

  • עיפרון עיניים ושפתיים כ-15 שקל
  • מסקרה כ-30 שקל
  • ליפסטיק סטיק – כ-25 שקל
  • ליפסטיק דו-צדדי – כ-35 שקל
  • רביעיית צלליות וצללית בסטיק – כ-25 שקל
  • צללית מטאלית – כ-20 שקל
  • מייק אפ מאט – כ-40 שקל
  • ברונזר – כ-25 שקל
  • אייליינר – כ-25 שקל
  • קרם CC – כ-45 שקל

MILUCCA הוא מותג שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות ומשדר אווירה של קלילות. בהתאם, נבחרו למוצרים שמות קליטים עם משחקי מילים, כמו nice to mat you למייק אפ מאט, AHLALALALONG למסקרה מאריכה ועוד.

הבעלים של סופר-פארם, לאון קופלר, לא הסתיר את התרגשותו במהלך אירוע ההשקה. סופר-פארם השקיעה בפיתוח המותג יותר מ-35 מיליון שקל, והפיתוח ארך למעלה משנתיים.

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, אמר באירוע כי אלפי מוצרים כבר נמכרו מרגע הצבת הדוכנים בסניפי הרשת.

נטע ברזילי בהשקת מותג האיפור מילוקה של סופר-פארם
נטע ברזילי בהשקת מילוקה. צילום: דפנה הראל כפיר

נזכיר כי סופר-פארם וניו פארם עמדו בשנה האחרונה במוקד הביקורת של שר הכלכלה ומשרד הכלכלה, כחלק מהקמפיין  שהם מנהלים נגד מחירי הפארם הגבוהים בישראל.

בנוסף, סופר-פארם מתמודדת עם סביבה תחרותית משתנה, כשמצד אחד המתחרה החזקה ביותר שלה נקנה על-ידי רשת השיווק הגדולה בישראל – שופרסל, מצד שני צפויה להיפתח רשת פארם שלישית ומצד שלישי מורגשת פריחה של רשתות פארם ואיפור מוזלות, כמו גוד פארם, סקארה ו-WOW.

לכן, השקת מותג איפור וטיפוח עצמאי הוא מהלך אסטטרגי חשוב של סופר-פארם.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:
– חגיגה לצרכנים: רמי לוי יתחרה בסופר פארם באמצעות גוד פארם 
חדש – כרטיס נטען של דואר ישראל עד 20,000 שקל
– איפה הכי זול לקנות גלקסי S9?
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות