אחרי אורבן אאוטפיטרס - המותג אנתרופולוג'י מתחיל להימכר בארץ, רק בטרמינל X - פואנטה

אחרי אורבן אאוטפיטרס – המותג אנתרופולוג'י מתחיל להימכר בארץ, רק בטרמינל X

עוד מותג בינלאומי מתחיל להימכר בארץ – אבל האם הצרכנים ימהרו לשלוף את הארנק? הצצה למחירים של אנתרופולוג'י בטרמינל X

אנתרופולוג'י בטרמינל X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קבוצת פוקס ממשיכה לחזק את האתר שפתחה לפני כשנה, טרמינל X, שבו היא משווקת מגוון רחב של מותגים – חלקם כלל לא נמכרים בארץ מחוץ לאתר (כמו יוניקלו – UNICLO). השבוע היא החלה למכור באתר טרמינל X את המותג אנתרופולוג'י (Anthropology), ובשלב הזה הוא יימכר רק באתר, עד לחודש מרץ 2019.

תחילת השיווק של אנתרופולוג'י אמורה לשמח את הצרכנים הישראלים, אלא שהמחירים גבוהים ולא בטוח שתהיה התנפלות על נמותג (ראו דוגמאות בהמשך).



כזכור, קבוצת פוקס זכתה בזיכיון לשווק בישראל את המותג האמריקני אורבן אאוטפיטרס לפני מספר חודשים, וכעת יש לו שלושה סניפים פיזיים ונוכחות באתר טרמינל X. עם ההכרזה, הבטיחה קבוצת פוקס כי גם שני המותגים האחרים של הקבוצה – אנתרופולוג'י (Anthropology) ו-Free People – יחלו להימכר בארץ.
כאמור, בתחילה אפשר יהיה לרכוש את המותג Anthropologie רק באתר טרמינל X, ובמהלך מרץ 2019 תיפתח חנות ראשונה בקניון האופנה TLV FASHION MALL.

בניגוד לאורבן אאוטפיטרס, אנתרופולג'י הוא מותג שכולל גם אופנה וגם מוצרים לעיצוב הבית, והאתר יציע למעלה מ-500 מוצרים של המותג.

הנה כמה דוגמאות למוצרים ומחירים:

כרעת של ANTHROPOLOGY – כ-130 שקל באתר טרמינל X
צלחות חרסינה של ANTHROPOLOGY באתר TERMINAL X. כ-60 שקל לצלחת
חולצת קימונו של אנתרופולוג'י באתר טרמינל X – כ-320 שקל

טרמינל X: משלוח חינם מהיום למחר

לקח לא מעט זמן עד שקבוצת פוקס השיקה את האתר שלה, ולכן ההשקה הייתה צריכה להיות מלווה בהבטחות ייחודיות שיצדיקו את ההמתנה הממושכת. הבידול של טרמינל X בא לידי ביטוי במשלוח חינמי ומהיר – מהיום למחר, ובמכירתם של 70 מותגים שונים, מקומיים ובינלאומיים. כך, לצד פוקס וללין, נמכרים שם פריטים של מנגו, נייקי, יוניקלו ועוד ועוד.

לדברי ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, הכניסה של אנתרופולוג'י מאפשרת התרחבות של האתר לעולמות של עיצוב הבית.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות