סוכנות מורשית טויוטה בכלל, וטויוטה חיפה בפרט, הופכות את הקנייה והטיפול ברכב לחוויה של מקצוענות

הבית החדש של הטויוטה שלכם

רכישה וטיפול בטויוטה נעשית רק בסוכנות מורשית. טויוטה חיפה מציעה לא רק תיקון וטיפול ברכבי טויוטה, אלא גם במכירה של רכבים יד שניה וליסינג של טויוטה פריוס, קורולה ודגמים רבים אחרים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טויוטה קורולה, טויוטה פריוס – אם השמות האלו לא נשמעים לכם כמו חידה מסובכת ביפנית, סימן שהתעניינתם בזמן האחרון ברכישה של רכב טויוטה ואולי אפילו גם רכשתם כבר רכב כזה, מיד ראשונה או שניה.

האמת היא שאנחנו לא מתפלאים. טויוטה נחשבת כיום לאחד המותגים המוצלחים והמובילים ביותר בענף הרכב, ויעידו על כך המבקרים הרבים בסוכנות טויוטה וכמובן גם נתוני המכירות המרשימים מרחבי העולם.

אם עוד לא קניתם את הרכב ואתם עוד בשלב ההתעניינות, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לטויוטה חיפה – סוכנות מורשית טויוטה.

לרכישה וטיפול בסוכנות יש יתרונות רבים וטויוטה חיפה היא סוכנות מרשימה וגדולה במיוחד, שיכולה לענות על כל הצרכים שלכם בתחום הרכב באופן מדויק.

טויוטה חיפה עוסקת לא רק בתיקון ובטיפול ברכבי טויוטה, אלא גם במכירה של רכבים יד שניה וליסינג של טויוטה פריוס, קורולה ודגמים רבים אחרים.

היתרון של קניה בסוכנות מורשית כמו טויוטה חיפה, היא שהצוות במקום חי ונושם את המותג הזה ויכול להעניק לכם שירות מעל ומעבר למצופה, שיסייע לכם למצוא את הרכב שבאמת מתאים לכם, במחיר המשתלם ביותר.

שירותים נוספים של סוכנות מורשית טויוטה

השקעתם הרבה ברכב טויוטה ולכן אתם מעוניינים להעניק לו את הטיפול המסור והמוצלח ביותר שקיים בשוק. סוכנות מורשית היא בדיוק המקום לעשות זאת, משום שכפי שכבר ציינו, הצוות מכיר בצורה מושלמת את הצרכים של כל רכב כזה ואת הצרכים של הלקוחות.

לכן, אם מתגלית תקלה ברכב טויוטה שברשותכם, צוות הסוכנות יעמוד לרשותכם במגוון נושאים: דיאגנוסטיקה משוכללת לאיתור תקלות, בדיקה ממוחשבת לרכב כולל בדיקות תקופתיות, החלפת גז במיזוג והרחבת השירות למצבר היברידי, מילוי חנקן בצמיגים להארכת אורך החיים שלהם, תיקוני פחחות וצבע ועוד.

כמו כן, בניגוד למוסכים רבים אחרים, בהם לפעמים נאלצים להמתין שעות לסיום הטיפול, סוכנות טויוטה בחיפה מציעה לכם שירות אקספרס המאפשר לכם לקבל את הרכב כעבור 60 דקות מתחילת הטיפול.

מתי צריך להגיע לסוכנות טויוטה?

בהנחה שהרכב שלכם תקין, מומלץ להגיע למוסך פעמיים בשנה (מעבר לטסט לאוטו): לפני תחילת החורף ולפני תחילת הקיץ. זאת משום שלכל אקלים יש את המאפיינים הייחודיים לו, ובישראל בפרט העונות הראשיות באות לידי ביטוי בקיצוניות – או גשמים חזקים מאוד, ברד ושיטפונות או שרב כבד הכולל כבישים לוהטים ומצב רוח דרוך על הכביש.

כדי שתנהגו ברכב שהוא בטיחותי באופן מלא ודואג בצורה מושלמת לכם ולנוסעים, חשוב להכין אותו מראש לקראת כל עונה ולוודא שהוא עומד בסטנדרטים של מזג האוויר העתידי. למשל, לקראת החורף חייבים לבדוק את תקינות הצמיגים ולקראת הקיץ מומלץ לבדוק את מיזוג האוויר.

הכתבה באדיבות סוכנות טויוטה בחיפה – www.toyota-mtm.co.il



תגובות: 0

נגישות