HP דגם DeskJet 3785: חסכונית, אלחוטית, ניידת והכי חשוב - קטנה

HP דגם DeskJet 3785: חסכונית, אלחוטית, ניידת והכי חשוב – קטנה

מדפסת ביתית שימושית למי שמחפש הדפסה פשוטה מרשתות חברתיות 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש מוצרים שבהם הצרכנים רוצים לקנות "כמה שיותר גדול", כמו סמארטפונים וטלוויזיות, ויש מוצרים שלהפך – הממדים הגדולים הם דווקא חיסרון. אחד המוצרים הללו הוא מדפסת.

אין כמעט בית בלי מדפסת, במיוחד לאור העובדה שבבתי הספר דורשים מהתלמידים להגיש את העבודות מודפסות. הצרכנים מחפשים מדפסת שמצד אחד תענה על כל הדרישות, כמו פקס, צילום, סורק וחיבור אלחוטי, ומצד שני תתפוס כמה שפחות מקום. דגם DeskJet 3785 של HP מצליח לראשונה לתת מענה לבעיית המקום שתופסת המדפסת – והופך אותה למוצר נגיש שאפשר גם להעביר בקלות מחדר לחדר.

מדובר בדגם המוגדר AiO – כלומר, All in One – שמציע הדפסה, צילום, סריקה וחיבור אלחוטי, אבל מה שהוא לא מאפשר, בניגוד למדפסות AiO אחרות, הוא לשלוח פקסים. מצד שני, הנחיצות של הפקסים כמעט אפסית, כך שלרוב הצרכנים זה לא יהווה שיקול. 

 את הדרישות האחרות של הצרכנים הדגם הזה מזהה, ומצליח לענות עליהן בצורה מרשימה: 

1. גודל: המדפסת קטנה ב-50% ממתחרותיה לקטגוריה, והיא אף קלת משקל. אורכה של המדפסת 40.3 ס"מ, רוחבה 17.7 ס"מ וגובהה 14.1 ס"מ. יש אפילו מעין ידית אחיזה שמאפשרת לשאת את המדפסת בקלות ולנייד אותה ממקום למקום. הנחתי את המדפסת לצד מדפסת אחרת של HP שמוגדרת AiO (שיש בה גם פקס) וההבדלים עצומים. הזנת הדפים מתבצעת מלמעלה, בשונה מדגמים אחרים.

מדפסת HP קטנה

מדפסת HP קטנה1

2. מיידיות ואלחוטיות: אפשר לשלוח כל תמונה או מסמך להדפסה ישירות מהסלולרי, מהטאבלט, מפייסבוק, וואטס אפ, אינסטגרם וכו' – באמצעות חיבור אלחוטי. הגדרות המדפסת מאפשרות הדפסה ישירה מכל מכשיר נייד באמצעות אפליקציית HP Remote All in One. למעשה, היא מאפשרת גם להעתיק ולסרוק באופן אלחוטי מרוב הטלפונים החכמים והטאבלטים של אפל ואנדרואיד. גם משתמשי Wi-Fi Direct יכולים להדפיס מיידית מהמכשיר הנייד שלהם ללא רשת קווית.

אפליקציה נוספת, HP Social Media Snapshots, מאפשרת לעצב תמונות, להדפיסן ולשתפן בפייסבוק ובאינסטגרם – ישירות ממצלמת הטלפון הנייד. בנוסף, בעזרת אפליקציית HP Printbot משתמשי פייסבוק מסנג'ר יכולים להדפיס תכנים משיחות המסנג'ר. בנוסף להדפסה של תמונות ומסמכים, ה–BOT מאפשר להוסיף מדפסות, להדפיס מהיסטוריית ההדפסות ולהזמין ציוד מתכלה. 

3. עיצוב: בניגוד לרוב הדגמים השגרתיים, שמגיעים בעיצוב סטנדרטי ובצבעים של שחור וכסף, המדפסת הזאת מגיעה במגוון צבעים. נכון לעכשיו היא נמכרת בארץ בצבע טורקיז, אך צבעים נוספים אמורים להגיע לחנויות.

מדפסת HP קטנה 2

4. עלות המדפסת והדיו: מחירה המומלץ של המדפסת כ-330 שקל, והיא שייכת לקטגוריית המדפסות החסכוניות של HP. ההדפסה מתבצעת בשיטת HP Thermal Inkjet עם ראשי דיו Ink Advantage. מחיר הדיו: 2 מחסניות ב-100 שקל.

5. עבודה שקטה: רוב המדפסות רועשות כשהן עובדות, מה שעלול להפרי ע לסביבה. בדגם זה קיימת אפשרות להעביר את המדפסת למצב שקט. 

 

HP19151 v4 FINAL

נתונים נוספים שצריך לדעת:

מהירות: 8 דפים לדקה של דפי A4 בשחור-לבן ו-5 דפים לדקה בצבע. בשחור-לבן, הדף הראשון יוצא מהמדפסת תוך 15 שניות ובצבע תוך 18 שניות.

איכות הדפסה: צבעוני – עד 1200X4800 dpi. שחור-לבן: עד 1200X1200 dpi.

 טווח מחירים בזאפ: 325-400 שקל. 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. לאור זאת אני הולך להחזיר את המדפסת שאכשתי אתמול.מה פואנטה יכולים להוסיף????

נגישות