סניף שני לרשת הפארם הזולה גוד פארם: ממוצרי אורל בי, קולגייט, AXE וקרמה ועד בדיקות הריון - בעשרה שקלים בלבד - פואנטה

סניף שני לרשת הפארם הזולה גוד פארם: ממוצרי אורל בי, קולגייט, AXE וקרמה ועד בדיקות הריון – בעשרה שקלים בלבד

המותגים המוכרים במחירי לואו קוסט – שווה להכיר את הרשת שעושה בית ספר לסופר-פארם, ניו פארם ולרשתות המזון

נוזל כביסה של ARIEL, תוספי תזונה של חברת NutriCare, שטיפת פה של ליסטרין, דאודורנט של AXE, תחליב רחצה של קרמה או DOVE, בדיקת הריון… כל מוצר כזה נמכר ב-10 שקלים בלבד ברשת גוד פארם – והיום נפתח סניף שני של הרשת ברחוב שטמפפר בפתח תקווה, לאחר הצלחת הסניף הראשון שנפתח לפני כמה חודשים ברחוב קינג ג’ורג’ בתל אביב (מוזמנים לקרוא כאן).

בחודש הבא ייפתח סניף ברחובות, ובהמשך בחולון, בראשון לציון ובחדרה, כאשר בשנה הקרובה הרשת צפויה לפתוח סניף חדש בכל חודש. 

ביקור בחנות יסיר את הספקות מכל אלה שאוהבים לתהות אם מדובר במוצרים שפג תוקפם, במחסן עודפים וכולי – מדובר בחנות יפה, מרווחת, מזמינה ומסודרת שמציעה כמעט כל מותג שהישראלים אוהבים ורוצים, בכל תחום שנכנס תחת קטגוריית הפארם – החל ממגבונים, דרך חומרי ניקוי ועד מוצרי היגיינה אישית, בריאות הפה ועד פלסטרים, ויטמינים ותוספי תזונה. 

ונחשו מה? היזמים לא מפסידים על אף מוצר. הם מוכרים רק מוצרים שמרוויחים עליהם. איך עושים את זה? כששואלים את שני הצעירים שהקימו את הרשת, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, הם מציעים לשאול את השאלה ההפוכה: מדוע רשתות הפארם ורשתות השיווק מוכרות את המוצרים האלה בסכומים גבוהים יותר, לעתים גם פי 2? כך למשל, דאודורנט AXE לגברים, שנמכר היום באתר של מגה במבצע ב-14.90 במקום במחיר מלא של 19.90, נמכר בגוד פארם ב-10 שקלים.

אדם ואוהד 2מימין: אוהד סנדלר, משמאל: אדם פרידלר – יזמי רשת גוד פארם. צילום: דפנה הראל כפיר

 הנה כמה דוגמאות להפרשי המחירים:

* חוט דנטלי של אורל בי, שנמכר ברשתות הפארם במזון במחיר שמגיע עד כמעט 20 שקל, נמכר בגוד פארם ב-10 שקלים.

אורל בי גוד פארםמוצרי אורל בי בגוד פארם. צילום: דפנה הראל כפיר

* תחליב רחצה של קרמה, שנמכר ברשת ויקטורי ב-14.90 שקל, נמכר בגוד פארם ב-10 שקלים.

קרמה גוד פארם

*נוזל כביסה שמכיל 1.8 ליטר נמכר ב-10 שקלים בעוד ש-2.47 ליטר נמכר בשופרסל אונליין ב-32 שקל.

 כביסה אריאל גוד פארם

והרשימה עוד ארוכה.

לדברי סנדלר ופרידלר, המודל העסקי מתבסס על כמה עוגנים – החל מהמיקום של החנויות, כך שדמי השכירות אינם רצחניים – ועד יבוא מקביל של חלק מהמותגים:

אז אתם קונים רק מיבואנים מקבילים?

סנדלר: “לא רק, אבל בהחלט מתבססים על יבוא מקביל וגם מייבאים בעצמנו. אנחנו כמובן מעודדים כל אחד שרוצה לעבוד איתנו ויש ספקים שאנחנו עובדים איתם מההתחלה”.

ומה לגבי מיקום הסניפים? בקניונים יש סיכוי שנראה אתכם?

פרידלר: “לא, אלא אם כן יבוא קניון שירצה בנו ויוריד את דמי השכירות. אנחנו בוחרים מיקומים שבהם דמי השכירות סבירים, משום שבסופו של דבר מדובר בהוצאה שמגולגלת לצרכן”.

בסופר-קופיקס התחילו למכור מוצרים ביותר מ-5 שקלים, אתם בטוחים שתצליחו להישאר עם סכום של 10 שקלים לפריט?

-5 שקלים זה באמת מעט. יש הבדל גדול בין 10 שקלים ל-5 שקלים, זה שונה מאוד. אנחנו גם עובדים כמעט ורק עם מותגים שהצרכן הישראלי מכיר, בניגוד לסופר קופיקס שבו לא כל המותגים מוכרים לצרכן הישראלי.

 

 

תגובות: 0
נגישות