בכמה מייקרת עסקת התשלומים של סלקום TV את ממיר האפל TV?

בכמה מייקרת עסקת התשלומים של סלקום TV את ממיר האפל TV?

לקוחות שיטלפנו לחברה ישמעו הצעה שעל פניו עשויה להישמע להם מפתה – גם מכשיר אפל TV וגם חבילת טלוויזיה ב-99 שקל בחודש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה יצאה סלקום במהלך חדשני שללא ספק יכול לגרום ללקוחות הוט ו-yes להתנייד אליה – שיתוף פעולה עם אפל כך שאפליקציית סלקום זמינה בסטרימר הפופולרי אפל טיוי (APPLEׂ TV).

לקוחות שיטלפנו לחברה ישמעו הצעה שעל פניו עשויה להישמע להם מפתה – גם מכשיר אפל TV וגם חבילת טלוויזיה ב-99 שקל בחודש. אלא שחשוב להבין: מדובר בעסקה ל-3 שנים שבה עלות המכשיר היא 29 שקל בחודש, שאותם סלקום מקזזת ממחיר החבילה במנגנון הישן והמוכר המכונה "חיוב-זיכוי". במידה שהלקוח מתנתק מסלקום, הוא ישלם את כל התשלומים שייוותרו.

המחיר המלא של המכשיר בעסקת תשלומים זו עומד על 1,044 שקל – בעוד שמחירו המקורי של המכשיר הוא 890 שקל בלבד.

אגב, את המחיר הזה גובה החברה עבור מכשיר בנפח 32 ג'יגה בלבד, בעוד שבמחיר של 1,200 שקל אפשר היום לקנות מכשיר בנפח 64 ג'יגה.

אז האם זה משתלם? ממש לא בטוח. במונחים טכנולוגיים, 3 שנים הן נצח. אין לדעת אילו מכשירים ייצאו לשוק בשנים הללו ואילו שירותי טלוויזיה עוד יוצעו בארץ.

אגב, מסתבר שאפשר גם לרכוש את המכשיר בתשלום אחד של 890 שקל. מי שיעשה זאת יהיה פטור ממחויבות לסלקום, ובמידה שיעזוב את החברה – יישאר עם הסטרימר לשימושו העצמאי. בעיניי, זו עסקה משתלמת יותר. לא בטוח שנציגי המכירות יציעו לכם אותה ביוזמתם, אז זכרו לשאול!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות