זכויות הצרכן - פואנטה

זכויות הצרכן

מהו ביטול טיסה לפי חוק טיבי ואיך הסתיימה תביעה נגד ישראייר בגין ביטול טיסה?

למרות חוק טיבי שמסדיר את הנושא של עיכוב טיסה וביטול טיסה, המחלוקות מגיעות לבתי המשפט. במקרה הזה, הטיסה יצאה באיחור של 10 שעות, והנוסעים תבעו מישראייר פיצוי על ביטול טיסה. מה קבע בית המשפט?

אל תחדשו את הביטוח לפני שתקראו את הכתבה הזאת. בביטוח לא רק המחיר חשוב

מדד שירות חברות הביטוח, שפורסם בפעם הרביעית, מגלה שחברות הביטוח הישירות AIG וביטוח ישיר מטרטרות פחות את המבוטחים ומשלמות יותר תביעות. בין החברות בתחתית מדד השירות של רשות שוק ההון, בולטת חברת איילון

ישראכרט סירבה לזכות לקוח שכרטיסו נגנב על חיובים שבוצעו לאחר הגניבה. כיצד הסתיימה התביעה?

תביעה מעניינת שהוגשה על-ידי לקוח ישראכרט הסתיימה בפסיקה שכדאי לצרכנים להכיר. כרטיס האשראי נגנב, הלקוח הודיע לחברה כחוק, אך ישראכרט טענה שכרטיס האשראי עם השבב החכם אינו ניתן לפיצוח. מה קובע חוק כרטיסי חיוב ולטובת מי פסקה השופטת?

חבילת סלולר מחו”ל במחיר מפתיע, קרם הגנה נגד מדוזות והנחות על הדלק: תזכורת לחדשות הצרכנות

החל מהוט מובייל שמציעה חבילת סלולר משולבת לארץ ולחו”ל, דרך הטריק הישן שעדיין עובד בין מדפי הסופר, ועד התייקרות הדלק עבור חלק מהצרכנים – הרבה כתבות מעניינות פורסמו בימים האחרונים בפואנטה וכדאי להתעדכן בהן

בקרוב: חברה שלא תספק מענה אנושי תוך 6 דקות תיקנס, כולל בנקים וחברות ביטוח

אחת הסיטואציות המתסכלות ביותר מבחינת הצרכנים היא המתנה למוקד שירות לקוחות – וההמתנה הזאת היא מנת חלקם של לקוחות חברות הביטוח, חברות האשראי ועוד. לפני כמה שנים בא לעולם חוק 3 דקות המתנה – אבל הוא לא חל על כל…

חברות התקשורת יספקו מענה אנושי תוך 6 דקות, ללא השמעת פרסומות בעת ההמתנה

חוק 3 דקות לא הצליח לפתור את בעיית ההמתנה למוקד שירות לקוחות, והלקוחות עדיין מגיעים לניווט קולי שמתחיל בהצעות שיווקיות ונמשך בהתייבשות על הקו תוך האזנה כפויה לפרסומות… משרד התקשורת מפרסם הנחיות חדשות לבזק, הוט, חברות הסלולר וחברות האינטרנט

למרות הערעור נגד הרשות להגנת הצרכן: פלאפון תשלם קנס בגין שיווק אגרסיבי

לפי חוק הגנת הצרכן, אסור להתקשר לצרכנים ולהפעיל עליהם לחץ שיווקי – במיוחד לאחר שהם ביקשו מהחברה להפסיק לפנות אליהם. בפלאפון התעלמו ופנו ללקוחות פניות חוזרות ונשנות, בניגוד לבקשתם. איזה קנס הטילה הרשות להגנת הצרכן ואיזו פשרה הושגה?

דוח התקשורת 2017: הכי פחות תלונות נגד בזק, בזק בינ”ל ופלאפון. הכי הרבה תלונות נגד הוט, נטוויז’ן וגולן טלקום. באיזו חברה אתם?

כולנו לקוחות של חברות התקשורת, כולנו נפגעים מהטעיה או מאיכות ירודה לפעמים – אבל יש חברות טובות יותר ופחות. שימו לב נגד מי התלוננו יותר בשנה האחרונה

נגישות