וואווי Y9 Prime: זול עם סוללה מצוינת ומצלמה נשלפת

וואווי Y9 Prime: זול עם סוללה מצוינת ומצלמה נשלפת

וואווי y9 Prime הוא סמארטפון שנותן תמורה מעולה לכסף, ומביא תכונות מתקדמות כמו מצלמת סלפי נשלפת וסוללה מעולה למכשיר במחיר נמוך. שווה כל שקל

huawei y9 prime
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עבור מי שמחפש סמארטפון זול וטוב – וואווי Y9 Prime הוא מכשיר אידיאלי בימים אלה. תמורת כ-1,190 שקל בלבד, חברת Huawei הסינית מציעה כאן מצלמת סלפי נשלפת, שלוש מצלמות אחוריות, סוללה חזקה במיוחד ומסך איכותי ומלא (ללא מגרעת). במשך מספר שבועות של שימוש אינטנסיבי, בדקנו את וואווי Y9 Prime בכל ההיבטים החשובים. הנה הסקירה:

וואווי Y9 prime: מסך

המסך ב-Y9 Prime 2019 הוא מסך FULL HD גדול של 6.59 אינץ', ברזולוציית (2340×1080), עם יחס תצוגה של 19.5:9 וצפיפות פיקסלים של 391 PPI. התצוגה יפה, הצבעים מוצלחים, ובזכות הוצאת מצלמת הסלפי אל מנגנון נשלף (Pop Up) – המסך מלא לחלוטין, ללא מגרעת או צורה של טיפה.

מה שאין במסך הוא זיהוי של טביעת האצבע – תכונה שקיימת בדגמים יקרים יותר. פתיחת הנעילה מתבצעת באמצעות זיהוי טביעת אצבע מאחור בגב המכשיר, וזה עובד בצורה מהירה ועקבית, ללא גמגומים.



וואווי Y9 Prime: סוללה

למרות המחיר הנמוך, הסוללה של וואווי Y9 Prime היא סוללה חזקה שמאפיינת בדרך כלל מכשירים יקרים יותר. מדובר בסוללת 4,000mAh שמספקת הרבה יותר מיום שלם של עבודה. במהלך ימי בדיקה, היו ימים רבים שלקראת חצות נותרו עדיין 50% של סוללה. הטעינה היא טעינה מהירה עם מטען TYPE C המגיע בערכה. חצי שעה של טעינה מספקת כ-30% סוללה.

וואווי Y9 Prime: מצלמות

בחלק האחורי של המכשיר יש שלוש מצלמות. העדשה הראשית היא ברזולוציה של 16MP בעלת צמצם בגודל F/1.8. העדשה השנייה היא עדשה רחבה בזווית של 120 מעלות ורזולוציה של 8MP. העדשה השלישית היא עדשת עומק של 2MP, ומספקת את התכונה של תמונות בוקה.

התמונות שמפיק וואווי Y9 Prime הן תמונות מוצלחות, עשירות בפרטים ומדויקות מבחינת צבעים.

וואווי
צילום בעדשה רגילה בוואווי y9 prime. צילום: דפנה הראל כפיר

 

וואווי y9 prime
צילום בעדשה רחבה בוואווי y9 prime. צילום: דפנה הראל כפיר

 

וואווי y9
צילום בוקה בוואווי y9 prime. צילום: דפנה הראל כפיר

בין התכונות שהמצלמות מאפשרות יש גם צילום בסופר הילוך איטי ב-480 פריימים לשנייה.

צילום הלילה הניב תוצאות יפות אך לא משולמות. הצבעים יפים, אך הפרטים אינם חדים ויש מריחה מסוימת.

וואווי
צילום במצב "צילום לילה" בוואווי y9 prime. צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, וואווי שילבה בדגם הזה מצלמת סלפי נשלפת – כפי שעשתה גם שיאומי בדגם Mi 9T, שנסקר כאן במדור סקירת מכשירי סלולר בפואנטה. כזכור, גם חברת OnePlus שילבה מצלמת סלפי נשלפת בדגם OnePlus 7 PRO – אשר מחירו הרבה יותר גבוה (לקריאת הסקירה של OnePlus 7 PRO – לחצו כאן).

וואווי Y9 Prime: חומרה, ממשק ומהירות

למרות החשש שהמחיר הנמוך יבוא לידי ביטוי במהירות המכשיר, לאורך חודשי הבדיקה, לא נתקלנו בשום בעיה מסוג זה. וואווי Y9 Prime 2019 הוא מכשיר שמגיב במהירות, בזכות המעבד מדגם Kirin 710F עם ארכיטקטורת 8 ליבות שפותח על ידי חברת Huawei.

ממשק המשתמש הוא הממשק העדכני של וואווי, EMUI 9.0.

וואווי Y9 Prime: השורה התחתונה

וואווי Y9 Prime הוא סמארטפון טוב מאוד, הרבה יותר טוב מכפי שמצפים ממכשיר שמחירו 1,200 שקל. הסוללה שלו היא אחת הסוללות הטובות שנתקלנו בהן, מערך הצילום מוצלח ומצלמת הסלפי עובדת יפה. בהחלט מכשיר מומלץ – במיוחד לצעירים שלא מעוניינים להשקיע סכומים גבוהים.

וואווי Y9 Prime: מחיר

וואווי Y9 Prime זמין בצבעים כחול, ירוק ושחור במגוון חנויות.

מחיר: כ-1,190 שקל ב-KSP ובחנויות נוספות.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות