פרויקט אזורים west גני תקווה: לגור באזור המבוקש ביותר בבקעת אונו - פואנטה

פרויקט אזורים WEST גני תקווה: לגור באזור המבוקש ביותר בבקעת אונו

חברת אזורים החלה לשווק את אחד הפרויקטים המבטיחים בגוש דן: WEST גני תקווה – פרויקט בסטנדרט גבוה הממוקם בחלק המערבי והאטרקטיבי של האזור. החל מהקרבה לעורקי תחבורה ראשיים ועד נוף עוצר נשימה – כל הסיבות לעבור למערב גני תקווה

גני תקווה
הדמיה: 3dvision. ההדמיה להמחשה בלבד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

דירה מרווחת במרכז הארץ, נוף, מערכת חינוך איכותית… זו לא פנטזיה, זה בהישג יד. חברת אזורים החלה לאחרונה לשווק את אחד הפרויקטים המבוקשים במרכז הארץ: הפרויקט במערב גני תקווה.

היישוב גני תקווה הוא אזור צומח ומתפתח, ולא צריך להיות מומחה בנדל"ן כדי לדעת שגני תקווה היא אחת המועצות המקומיות בעלת המיקום הכי אסטרטגי בגוש דן: מצפון לסביון, מדרום לפתח תקווה וממזרח לקריית אונו. בתוך תנופת הבנייה הזאת, המתחם החדש של מערב גני תקווה הוא הדובדבן שבקצפת. התושבים מאזור בקעת אונו מחשיבים את  המערב לאחד האזורים המבוקשים ביותר בבקעת אונו כולה מבחינה נדל”נית.



למעשה, מערב גני תקווה היא פרוור של תל אביב – שמאפשר ליהנות מהקרבה לעיר הגדולה במחירים הרבה יותר נגישים ועם חיי קהילה עשירים.

מדובר באזור מבודל, קרוב לשני מתחמי המסחר המרכזיים – האחד בפסגת אונו והשני בגני תקווה עצמה, ממוקם סמוך לגינות ולפארקים המרכזיים ובעל הגישה הטובה ביותר ליציאה לכביש 471 – עובדה שיכולה לחסוך לא מעט זמן בפקקים. לכן, אין פלא שבחברה מספרים כי כבר בשיווק המוקדם נוצרו ביקושים גבוהים לדירות בפרויקט.

גני תקווה
הדמיה: אנדו סטודיו. ההדמיה להמחשה בלבד

הסיבה היא לא רק המיקום האסטרטגי והנוף הפתוח מערבה וצפונה, אלא אופיו של מתחם WEST גני תקווה: במרכזו של הפרויקט, בין הבניינים, תוקם רצועה ירוקה לרווחת הדיירים.

כאמור, מאחורי הפרויקט עומדת חברת אזורים, שרואה בחזונה בניית קהילה ולא רק בניית בניינים.

"בכל עיר יש את אזור שכולם חושקים בו, פיסת אדמה שכולם מחכים ומצפים שתיבנה כי היא במיקום הטוב ביותר באזור. זה הסיפור של מערב גני תקווה ושל פרויקט אזורים WEST", מספר גיל גורביץ, מנהל השיווק והמכירות בחברת אזורים.

    הכול קורה במערב. בואו גם אתם להתגורר באזורים WEST גני תקווה

    לדבריו, WEST גני תקווה הוא פרויקט דגל באזור בקעת אונו. הפרויקט, הממוקם במערב העיר גני תקווה, ייהנה מנוף מרהיב למערב ולצפון. "יש תושבים שמתקשרים אלינו בשנה האחרונה בציפייה שנפתח את השיווק. ביום שפתחנו, היו מספר זוגות שחיכו ב-09:00 בבוקר שהמשרד ייפתח, כדי להיות הראשונים שבוחרים דירה. אין ספק שהביקושים שאנו חווים בימים הראשונים של המכירה המוקדמת מעידים על אטרקטיביות הפרויקט והמיקום", אומר גורביץ.

    למה מערב גני תקווה?

    בגלל המיקום: הפרויקט הוא מתחם ייחודי של שני בניינים במערב גני תקווה – אזור ייחודי שנהנה משורת יתרונות המבדלים אותו מחלקים אחרים של גני תקווה. המתחם, שיוקם כאמור בחלקה המערבי של גני תקווה, נמצא במרחק רחוב אחד מקריית אונו, מה שמאפשר לתושביו ליהנות מכל יתרונותיה.

    בגלל הנגישות

    אם יש משהו שמרתיע דיירים מקניית דירה חדשה, הרי שזה החשש מהפקקים. אף אחד לא רוצה לצאת מהבית אל פקק ארוך ומתפתל. אחד היתרונות הבולטים של WEST גני תקווה הוא מיקומו של הפרויקט: בסמוך לקריית אונו ולכביש 471, המקשר בין כביש 4 ,כביש 6 וכביש 444. מיקום זה מאפשר נגישות נוחה ביציאה ובכניסה לגני תקווה וקריית אונו.

    בגלל הנוף

    בעידן שבו נוף הוא מצרך נדיר, פרויקט מערב גני תקווה של אזורים מצליח לספק זאת לדיירים. בין אם הם ישקיפו מן החלון לנוף ירוק ובין אם אל תל אביב, הם יוכלו לשטוף את העיניים בנוף מרהיב.

    בגלל הגודל

    מתחם WEST גני תקווה אינו מתחם של מגדלים גורדי שחקים, אלא פרויקט איכותי של שני בניינים בני 14 קומות וכ-115 דירות. תמהיל הדירות מגוון, והוא כולל דירות 4 חדרים ודירות 6 חדרים בשטח של כ-144 מ"ר – מה שנותן מענה גם למשפחות גדולות.

    למעשה, הדירות הגדולות יהוו נתח נכבד מכלל הדירות בפרויקט. תמהיל הרוכשים צפוי להיות ברובו משפרי דיור מהאזור אשר מבקשים לעבור מדירות בנות 4 ו-5 חדרים לדירות מרווחות יותר בפרויקט עם סטנדרט גבוה.

    בגלל האמינות

    רכישת דירה היא לרוב ההחלטה הכלכלית החשובה ביותר בחיים. קשה להפריז בחשיבות ההחלטה הזו, ולכן צריך לדעת לבחור נכון. אזורים מספקת רוכשים את השקט הנפשי הדרוש בעסקה כגון זו. אחרי למעלה מ-54 שנות בנייה, תכנון והקמה של פרויקטים בכל רחבי הארץ וכמיליון דיירים מרוצים, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שכספכם ועתידכם נמצאים בידיים טובות ובחברה בעלת חוסן פיננסי.

      הכול קורה במערב. בואו גם אתם להתגורר באזורים WEST גני תקווה

      קראו עוד כתבות מעניינות באתר חדשות הצרכנות פואנטה:



      תגובות: 0

      נגישות