סקירת סוגי מסכי טלוויזיה שאתם חייבים להכיר

סקירת סוגי מסכי טלוויזיה שאתם חייבים להכיר

החל מ-8K ועד QLED – מגוון המושגים בעולם מסכי הטלוויזיה רחב. צריכים תרגום שיעזור לכם להתמצא במגוון הטלוויזיות של סמסונג?

מדור טלוויזיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כאשר מסתכלים על ענף הטלוויזיות, מדהים לראות עד כמה הטלוויזיות התפתחו והשתכללו בשנים האחרונות. מסכי הטלוויזיה כיום מגיעים לגדלים עצומים ומציעים רזולוציות ענקיות, איכויות תמונה שכל הזמן משתפרות ויכולות מדיה מטריפות. החידושים והפיתוחים האלו מעמידים את הצרכן מול שפע מבלבל של איכויות ושל טכנולוגיות. צרכן שעומד לפני קניית טלוויזיה חדשה, מחפש טלוויזיה שתעניק לו את החוויה הטובה ביותר שהתקציב שלו מאפשר מבחינת איכות תמונה, רזולוציה, איכות הצבעים השחורים, עומק ומגוון הצבעים, מידת הבהירות, ממשק, אינטרנט, אפליקציות וכו'. בסקירה זו נתמקד בסמסונג – יצרנית הטלוויזיות הגדולה בעולם, אשר מציגה טכנולוגיות מתקדמות ומשוכללות שחלקן בלעדיות רק לה.

הטלוויזיות והמסכים של סמסונג נחשבים למובילים מכל הבחינות, עם זכיות בפרסים חשובים, הצטיינות במבדקים המקצועיים המובילים וגם מבחינת דעת הקהל וכמות המכירות.  הטלוויזיות של הענקית הקוריאנית מציעות רזולוציית 8K ומסכים בטכנולוגיית QLED הייחודית לחברה, ולסמסונג אין כל כוונה לעצור עם השקת טלוויזיות חדשות.

טלוויזיית סמסונג בהשוואה ל-LG, סוני ומותגים אחרים

כאמור, הטלוויזיות של סמסונג זוכות לשבחים, וזאת בשל איכות התמונה, הצבעים העשירים והרבים, הצגת הפרטים, ניגודיות טבעית ובהירות משמעותית גבוהה יותר לעומת המתחרים, בייחוד בסדרות מסכי ה-QLED החדשים.

אם אתם קוראים את המאמר הזה, אנחנו מניחים שבכל מקרה חשבתם לקנות טלוויזיה של סמסונג ואתם רוצים להחליט איזה דגם או באיזו טכנולוגיה. עבור מי שעדיין נמצא בשלב המחקר ורוצה ללמוד קצת יותר על מה שגורם לטלוויזיות של סמסונג לגרוף מחמאות מצרכנים, מקצוענים ויוצרי תוכן, הנה עוד כמה פרטים.

פרמטרים חשובים המאפיינים את מסכי SAMSUNG:

  • שדרוג תכני וידאו: טלוויזיות סמסונג מספקות תכונה שימושית במיוחד של שדרוג תוכן HD לתוכן באיכות 4K.
  • תמונה ללא מריחות: טלוויזיות מבית סמסונג מתפקדות היטב בסצנות מהירות במיוחד, ללא מריחות תמונה.
  • זמן תגובה: בחלק מהדגמים יש מצב גיימינג המפחית אפילו יותר את זמן התגובה של הטלוויזיה, מה שמאפשר לשחק ללא "לאגים" בהצגת המשחק.
  • יתרונות נוספים לגיימרים: טלוויזיות ייעודיות לגיימינג כוללות גם מצב איקוולייזר חכם לגוונים השחורים, קישוריות קלה ויעילה לקונסולות ולמובייל, אופטימיזציית תמונה וקול למצב משחקים, וכמובן מסך גדול המשדרג כל משחק, לבד או עם חברים.
  • צבעים עשירים: בזכות פאנלים סופר מתקדמים ואיכותיים וטכנולוגיות כמו HDR10+, הצבעים בטלוויזיות סמסונג נראים חיים, עמוקים ועשירים יותר.

טלוויזיות QLED

טכנולוגיית QLED של סמסונג היא טכנולוגיה חדשנית שהביאה בשורה לעולם מסכי הטלוויזיה. אם חשבתם שכבר לא יכולה להיות איכות טובה יותר ממסכי UHD ב-4K שהחברה השיקה בכמה שנים האחרונות, נראה שנכונה לכם הפתעה, ומדובר פה בליגה אחרת של מסכי טלוויזיה. טכנולוגיית QLED של סמסונג נקראת גם Quantum Dot (נקודה קוונטית), משום שהפאנלים המהפכניים של סדרות אלו עשויים מנקודות קוונטיות, שהן בפועל מוליכים למחצה ננומטריים המשנים את גודלם ומייצרים צבעים שונים בספקטרום האור. טכנולוגיה זו מאפשרת להשיג איכויות תמונה מדהימות, עם עומק צבעים חסר תקדים, בהירות גבוהה מאוד ואיכות מיטבית של הצבע השחור.

טלוויזיות QLED הן פיתוח בלעדי של סמסונג, והן מגיעות עם מסכים המספקים רזולוציות של 4K או 8K, החל מגודל של 49 אינץ' ועד לגודל עצום של 90 אינץ'.

טלוויזיות QLED שונות מטלוויזיות OLED המוצעות ע"י יצרניות אחרות. השמות עצמם דומים, אך הטכנולוגיה שונה לגמרי. הביקורות מהללות את איכות התמונה בטלוויזיות QLED, לצד שפע היכולות הטכניות והוויזואליות של המסכים האלו.

פאר היצירה בסדרת ה-QLED ובתחום הטלוויזיות בכלל מתבטא בסדרת ה-8K של סמסונג – טלוויזיות היוצרות סטנדרט חדש של איכות תמונה ואשר זכו בשלל פרסים מובילים. הרזולוציה של טלוויזיית 8K QLED היא פי 4 גדולה יותר לעומת טלוויזיית 4K ופי 16 גדולה יותר ממסכי HD. טלוויזיות איכותיות ופורצות דרך אלו כוללות מערכת ממוחשבת חכמה ומשוכללת של שדרוג תכני וידאו מ-HD או 4K לאיכות 8K, עם תוצאות מפעימות.

בנוסף, טלוויזיות ה QLED של סמסונג מציעות תאורה אחורית מלאה וסופר איכותית, זוויות צפייה רחבות ללא עיוות, זמני תגובה מהירים במיוחד, אפשרויות תלייה צמודה ואסתטית על הקיר, חיבורים נסתרים ועוד שפע יכולות ותכונות.

טלוויזיות UHD / HDR

אף שמדובר בדגמים פחות מהפכניים ופורצי דרך לעומת טלוויזיות QLED של סמסונג, טלוויזיות UHD ו-HDR של סמסונג עדיין מציעות ביצועים מובילים בקטגוריה.

טלוויזיות ה-UHD של סמסונג מציעות רזולוציה של 4K, עם טכנולוגיית ה-HDR10+ של סמסונג ויכולות מיטוב תמונה מתקדמות המספקות תוכן באיכות אולטרא-HD עם צבעים טבעיים ועשירים, בהירות מעולה ושחורים עמוקים ואיכותיים. בטלוויזיות אלו מעבד UHD עוצמתי ואתם זוכים לראות יותר פרטים, יותר חדות ותמונה יותר טבעית ואיכותית לעומת טלוויזיות FHD בסיסיות וישנות או אפילו טלוויזיות 4K ללא שימוש במעבד חזק ותקן HDR10+. חלק מדגמי טלוויזיות אלו של סמסונג מתממשקים בקלות לסייען הקולי של גוגל ולאלקסה של אמזון וכן תומכות בתוכנת AirPlay2 של אפל.

טלוויזיית The Frame – טלוויזיה שהיא יצירת אמנות

סוג טלוויזיה נוסף שסמסונג מציעה ואשר זוכה לקטגוריה משל עצמו בזכות היותו חדשני הוא טלוויזיית QLED מדגם The Frame, "המסגרת" בתרגום לעברית. זוהי טלוויזיה חכמה, בטכנולוגיית QLED האיכותית ביותר, בגודל 65”, אשר מאפשרת לכם להפוך אותה לתמונת אמנות מתחלפת התלויה על הקיר בדיוק כמו כל מסגרת תמונה אחרת.

לטלוויזיה מגנטים מיוחדים בכמה צבעים, אלו מתחברים בקלות למסגרת הטלוויזיה ומאפשרים לכם לשנות אווירה וליצור מסגרת תמונה בגוונים שונים. היא נתלית על הקיר בצורה צמודה ואסתטית, עם כבל אחד המתחבר לקופסת חיבורים ייעודית ונסתרת וכך אתם מקבלים טלוויזיה סופר איכותית וחכמה, הנראית כמו תמונה וללא בלאגן של כבלים.

לדגם The Frame מצב אמנות ייחודי וקישור ישיר לאוסף אמנות עצום, כמו גם היכולת להציג תמונות שאתם בוחרים ומעלים. כך המסך שלכם יכול להציג יצירות אמנות ותמונות ולהיראות ממש כמו תמונה "רגילה" התלויה על הקיר. כאשר אתם רוצים לצפות בטלוויזיה בתכני וידאו, פשוט מדליקים למצב רגיל וזוכים ליהנות מאיכות צפייה מהממת של QLED, עם נפח צבע של 100%, טכנולוגיית HDR10+ לפרטים מדהימים ויוצאים מהכלל בכל תמונה או וידאו, תכונות מתקדמות של Smart TV, חיבור ישיר לסייען הקולי ביקסבי מבית סמסונג ולתוכנות חיצוניות נוספות.

יש לה חיישן תנועה אשר מזהה כשאתם בסביבה ומדליק את מצב האומנות להצגת תמונה יפה שבחרתם. חידוש מהמם ופורץ דרך של סמסונג ותוספת מעוצבת מפתיעה לבית או למשרד.

אז איך בוחרים טלוויזיית סמסונג? אם התקציב שלכם מאפשר זאת, טלוויזיית QLED גדולה תהיה בחירה טובה שתספק חוויה עוצמתית ומקיפה. אם התקציב שלכם מוגבל או המקום למסך קצת קטן, גם טלוויזיות UHD שאינן QLED יספקו ביצועים מעולים ואיכות תמונה גבוהה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה





טלוויזיה סמסונג

1
נגישות