משחקים עם דן דיל – מוצרי משחקים לכל הגילאים

משחקים עם דן דיל – מוצרי משחקים לכל הגילאים

משחקים הם לא רק דרך ליהנות, אלא גם כלי התפתחותי חיוני לילדים. החל מחומרי יצירה ועד צעצועים – היכנסו לכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

משחקים, חומרי יצירה, צעצועים למיניהם ושאר מוצרים המיועדים לשעשע, להעסיק וללמד ילדים בכל הגילאים, הם הבסיס לשעות רבות של עיסוק והנאה (כמו גם לחלק בלתי מבוטל מהלמידה). בין אם מדובר בגן ילדים או פעוטון, במשחקים לבית או למסגרת זו או אחרת, באתר "דן דיל" תוכלו למצוא את המגוון הרחב והעשיר ביותר של צעצועים ומשחקי ילדים לכל הגילאים ומכל הסוגים.

אילו צעצועים, משחקים וחומרי יצירה שניתן למצוא בדן דיל כדאי להכיר עבור כל מי שמחפש אחר דרכים טובות להעסיק ילדים בכל הגילאים, למשל כאשר מדובר ברכישת ציוד לגני ילדים או כהכנה לפעילות מסוימת? כל שכבת גיל ומוצרי המשחקים/צעצועים המומלצים עבורה:

משחקים ומוצרי תינוקות

עבור תינוקות קטנים, בחירת צעצועים מתאימים ו"אינטליגנטיים" יכולה לסייע להעסיק ואף ללמד אותם כל מיני דברים על העולם שסביבם, כך שהם גם ייהנו ויהיו מוקסמים מהמשחק/צעצוע וגם ילמדו משהו ויתחילו לפתח כישורים שונים "על הדרך". דוגמה טובה לצעצועים שכאלו היא ספרים מנגנים וספרי "פופ אפ", משחקי צורות המבליטים במיוחד צבעים וטקסטורות, רעשנים, כלי נגינה בסיסיים כמו קסילופון, נשכנים למיניהם וכיוצ"ב.


רוצים לפרסם בפואנטה? צרו קשר >


צעצועים וחומרי יצירה לילדים

עבור ילדים קטנים מומלץ להתחיל ולהכניס גם ערכות וחומרי יצירה שונים, שיאפשרו להם לגלות ולפתח כישורים חדשים ולהתנסות ביצירה מסוגים שונים. למשל – סטים שונים של צבעים, ערכות איפור, קוביות משחק, פאזלים פשוטים יחסית, בובות/ערכות סליים למיניהן, בובות להרכבה ועוד. חשוב שצעצועים אלו ישלבו כמה שיותר מרקמים וצבעים, כמו גם פעולות אותן צריך הילד לבצע על מנת לקבל משהו חדש מהמשחק ולחוות עניין מסוגים שונים.

ציוד לגני ילדים

כאשר מחפשים אחר צעצועים וחומרי יצירה כחלק מרכישת ציוד לגני ילדים, חשוב שבעתיים שהפריטים שקונים יהיו בעלי ערך מוסף משמעותי (למשל, כאלו שמלמדים את הקטנים דברים על העולם ומאפשרים להם התנסויות חדשות ומסקרנות), וגם שיהיו פשוטים ונוחים לשימוש, כמו גם בטיחותיים כמובן. באתר "דן דיל" תוכלו למצוא קטגוריה ייעודית עבור ציוד לגני ילדים, בה כלל המוצרים מותאמים לסביבה זו. החל ממשחקי טריוויה לקטנטנים וכלה בערכות יצירה פשוטות יחסית או מגוון אדיר של בובות מוכרות שילדים אוהבים – כל מה שצריך עבור סביבת גן הילדים האידיאלית…

משחקים לגילאי בית הספר

גם בגילאים מעט מתקדמים יותר, כשהילדים כבר הולכים לבית הספר, כדאי לקנות משחקים וצעצועים המתאימים לגילם ויכולים לסייע ולהשלים עבורם חוויות, כישורים וידע שאולי הם לא מספיקים לקבל בבית הספר. בפרט, מומלץ לבחון באתר את הקטגוריה של משחקים לימודיים/דידקטיים, הכוללת למשל משחקי רביעיות וזיכרון, חוברות צביעה, משחקי קופסה המשלבים גם יצירה אישית, משחקים המלמדים חשבון בסיסי בצורה מהנה (וצבעונית…), שבלונות המאפשרות ללמוד אותיות בעברית, אנגלית וערבית, מניפות כרטיסים, סרגלי אותיות ועוד.

לצפייה בשלל צעצועים , משחקים וערכות יצירה עבור כל הגילאים, היכנסו לאתר "דן דיל".

1
נגישות