קעקועים כמוצר צריכה – כיצד לצרוך בחכמה?

קעקועים כמוצר צריכה – כיצד לצרוך בחכמה?

קעקועים הפכו למצרך מבוקש. אז מה מתחשק לכם – קעקוע ליד? קעקוע קטן? כיתוב או ציור? היכנסו לכתבה שתסייע לכם לבחור נכון סטודיו לקעקועים

קעקועים בסטודיו טרייבל טאטו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

קעקועים הפכו בשנים האחרונות במובן מסוים למוצר צריכה לכל דבר ועניין. כמות הקעקועים שאנשים עושים, טווח הגילאים של המתקעקעים והמתקעקעות, הקבוצות באוכלוסייה מהן הם מגיעים – כל אלו התרחבו משמעותית. כמעט בכל עיר פועלים מכוני קעקועים, והם מלאים בלקוחות לא פחות מאשר חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. אז איך נצרוך א "מוצר הצריכה" הזה בחוכמה ונבטיח כי אנחנו מקבלים תמורה הולמת עבור הכסף שלנו?

קעקועים קטנים או גדולים, קעקוע לגבר או לאישה ועוד – כיצד להחליט איזה קעקוע לעשות?

אחד האלמנטים הבסיסיים ביותר של צריכה נבונה הוא בחירה נכונה. במקרה שלנו, מדובר בבחירה נבונה של קעקוע – ציור גוף שצפוי ללוות אותנו למשך כל החיים מעתה והלאה.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר >


אחת הדרכים להבטיח כי נבחר קעקוע שלא נתחרט עליו היא להקדיש לתהליך הבחירה מספיק תשומת לב וזמן. כלומר, לא להגיע למכון הקעקועים ואז לבחור במקום קעקוע בלחץ של זמן והתלהבות, אלא לחפש מבעוד מועד, להתעניין בסוגים שונים של קעקועים, לקבל רעיונות והשראות וכו'. לא חסרות באינטרנט תמונות של כל קעקוע שניתן להעלות על הדעת – קעקוע לגבר או לאישה (או קעקועים המתאימים לשני המינים גם יחד), קעקועים ליד, לרגל או לכל מקום ספציפי אחר בגוף, קעקועים קטנים, בינוניים או גדולים וכיוצ"ב. הקדישו זמן ועברו על כמה שיותר תמונות ודוגמאות, עד שתתחילו להיסגר על הז'אנר הכללי של הקעקוע בו אתם מעוניינים, ובסופו של דבר אולי גם על הציור הספציפי עצמו. עדיף להגיע לסטודיו הקעקועים עם מושג מסוים בראש בנוגע לכיוון כללי מאשר להגיע ללא כל כיוון כלל.

בחירה נבונה בסטודיו לקעקועים

קעקועים גדולים לרגל

חלק מרכזי ועיקרי מ"צרכנות נבונה" כשמדובר במוצר כמו קעקוע הוא בחירה מושכלת של המקום בו נתקעקע. החשיבות כאן היא עצומה משתי סיבות: ראשית, ההיבט הבריאותי/בטיחותי. חשוב לבחור במכון קעקועים אשר מקפיד על כל כללי ההיגיינה והבטיחות הרלבנטיים. כדאי לבקר במקום לפני ולראות עד כמה הוא נראה נקי ומסודר, לוודא כי המקעקעים עובדים כולם עם כפפות סטריליות, לוודא כמה פעמים כי משתמשים במחט סטרילית לחלוטין עבור כל מקועקע וכיוצ"ב. קשה להפריז בחשיבותה של נקודה זו – מדובר בבריאות ובבטיחות האישית שלנו, וזה חשוב יותר מכל שיקול אפשרי אחר.

שנית, ההיבט היצירתי/אומנותי. חשוב לבחור מקעקע/ת אשר אנחנו אוהבים את הסגנון והרמה המקצועית שלהם, כמו גם כאלו אשר מתמחים בסוג הקעקוע בו אנו מעוניינים. למשל, מקעקעים מסוימים מתמחים בקעקועים קטנים ואחרים בשרוולים וקעקועי ענק. חלקם מתמחים בקעקועים שבטיים או קעקועים ליד מסוג מסוים בעוד אחרים מתמחים אולי בקעקועים ריאליסטיים וכו'. לאחר שמצאתם את הקעקוע שברצונכם לעשות, או לפחות את הז'אנר והכיוון הכללי, עשו את המחקר הנדרש ומצאו אילו מקעקעים בארץ נחשבים למומחים עבור סוג זה של ציור.

ונקודה אחרונה – השאירו את המחיר בצד. זה לא שיקול כשמדובר בציור גוף לכל החיים. חשוב יותר שזה יהיה הציור הנכון, ברמה גבוהה וללא סכנה בריאותית עבורכם…

1
נגישות