השולחן הכי חגיגי הוא שלכם

השולחן הכי חגיגי הוא שלכם

ארוחה משפחתית יש כמעט כל שבוע, אבל ארוחת חג היא הרבה יותר מזה. אז איך תדאגו לשולחן חג שישדר את החגיגיות והייחוד שאתם רוצים? היכנסו לכתבה

שולחן חגיגי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ראש השנה בפתח ואתם נערכים לארח חברים או בני משפחה. לפתע אתם מגלים שאין לכם מספיק כלים לכמות האורחים הצפויה להגיע, או שיש לכם מיקס כלים שאין ביניהם שום קשר. זהו בדיוק הזמן להתחדש בסט כלים חדש לכבוד החג הבאה עלינו לטובה.

ממה מתחילים?

רגע לפני החג אתם עמוסים בשלל מטלות, הכנות וארגונים. גם הקניונים והחנויות השונות גדושים באנשים רבים דבר שמבטיח עומס ותורים ארוכים בקופות. כדי להימנע מכל זה, הצעד הראשון שלכם יהיה להיכנס לאתר של חנות כלי בית. שם תוכלו למצוא שלל סטים נפלאים של צלחות בגדלים שונים, קערות מעוצבות, כוסות מעניינות, כלי הגשה, סכו"ם, מפות, פלייסמנטים והיד עוד נטויה. כול שעליכם לעשות הא לשוטט באתר, ולבחור את סט הכלים האהוב עליכם.

שולחן החג

בבואכם לערוך את שולחן החג הקפידו על סדר מסוים. הניחו את צלחת המנה העיקרית, מעליה את צלחת המנה הראשונה ומעליה צלחת מרק (אם הכנתם כזה).

הניחו את הסכין מצד ימין של הצלחת לידה הניחו את הכפית ולידה את הכף למרק. את המזלג הניחו מצד שמאל ולצידו את המפית.

כוסות יין יונחו מעל הכף וכוסות של מים יונחו מעל הסכין. כעת השולחן שלכם ערוך בצורה מפוארת ומהודרת.

נגיעות של עיצוב

תמיד כיף לשדרג את השולחן החג עם אלמנטים עיצוביים מעניינים. לצורך כך תוכלו לבחור במפה עם מרקם מעניין או בגוון ייחודי. אם חשקה נפשכם במראה הלבן הקלסי, תוכלו לשדרגה עם ראנר או עם פלייסמנטים מעניינים שימשכו את העין. את האווירה הייחודית בשולחן תוכלו להשלים עם נרות שיוצרים אינטימיות נעימה או עיצובי פרחים מקסימים.

סט מושלם

יש משהו מאוד נעים בישיבה בשולחן שהוא ערוך למשעי. כדי להגיע לרמה זו יש לוודא שסט הכלים שאתם קונים יתאים על כול חלקיו, הכוונה היא שלא רק הצלחות של האוכל הן מאותו סוג, אלא גם ספלי הקפה והצלוחיות שתחתם, קעריות המאזטים, קערות המרק, קערות הסלט בין אם אישיות ובין אם גדולות ומרכזיות ואפילו כלי למרקייה אם רכשתם כזה.

כלים שמושכים את העין

אם יש ברשותכם סט כלים יפה שאתם מרוצים ממנו, תוכלו לשדרג את נראות השולחן עם כלים שמושכים את העין. למשל, כלי הגשה צבעוניים או מעניינים בצורתם החיצונית שבהם תוכלו להגיש את ברכות החג, סכום ייחודי בעל אופן גימור שונה, ואזות זכוכית דקורטיביות שניתן לשלב בהן זרי פרחים שובבים א נרות צפים ולהניחן על השולחן ליצירת אווירה או זריקה של צבע ועוד.

לסיכום, השנה הזו תוכלו להציג בפני המשפחה והחברים את השולחן הכי חגיגי. השילוב של סט הכלים המושלם שלכם לצד עריכת הסכו"ם המהודרת בשילוב העיצוב יגרוף מחמאות רבות ובהחלט ייזכר גם בשנה הבאה.

1
נגישות