מקררי 4 דלתות של סמסונג: גמישות מירבית של קירור והקפאה - פואנטה

מקררי 4 דלתות של סמסונג: גמישות מירבית של קירור והקפאה

מי שהתרגל כבר לנוחות שבמקררי 4 דלתות, יתקשה לחזור אחורה. סמסונג ממשיכה לשדרג את הקונספט ומציעה מגוון מקררי 4 דלתות שיש בהם תא גמיש שאפשר להחליט מה תהיה רמת הקירור או ההקפאה בו

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מה בסך הכול אנחנו דורשים ממקרר? שיקרר…

אה, וגם שיהיה שקט, שיהיה מעוצב, שיהיה נוח, שיהיה בו מספיק מקום, שהחלוקה הפנימית שלו תהיה מוצלחת, שיהיה לו מקפיא גדול, שיהיה חסכוני בחשמל… בקיצור, בעצם, יש לנו לא מעט דרישות ממקרר – ויש גם לא מעט תכונות שאפילו לא ידענו שמקרר יכול להציע לנו, כמו למשל הארכת חייהם של הירקות בזכות טכנולוגיות מתקדמות.

במשך הרבה מאוד שנים, המקררים נראו אותו דבר והציעו כמעט את אותן תכונות, כאשר בדרך כלל רק הגודל השתנה. הצרכנים התרגלו למקרר שחלקו התחתון נועד לקירור, חלקו העליון להקפאה, מספר מדפים בכל אחד מהחלקים, מגירות לירקות ופירות – וזהו בערך.

עם הזמן התפיסה השתנתה וחלחלה ההבנה שהמקרר הוא אחד המכשירים הכי שימושיים בבית, ושהעיצוב שלו צריך לתת מענה גם בהיבט החזותי וגם בהיבט השימושי.

מי שמובילה את תפיסת העולם הזאת היא סמסונג, שמציעה מגוון מקררים עם טכנולוגיות מתקדמות ובעיצובים שמתאימים לצרכים שונים. לא במקרה מככבים המקררים של סמסונג ברשימת החיפושים של זאפ כל כך הרבה זמן.

בין הדגמים המובילים של סמסונג נמצאים מקררי הארבע דלתות. לא מדובר בגימיק ולא מדובר רק בשדרוג חזותי. מדובר במקררים עם טכנולוגיית קירור ייחודית – Triple Fresh Cooling.

טכנולוגיית הקירור במקררי סמסונג 4 דלתות מתבססת על מאיידים נפרדים בכל תא במקרר (מקרר עילי, מקפיא ימין, מקפיא שמאל) – כך לכל תא יש מערכת קירור נפרדת, וכן נמנעת ירידת טמפרטורה בעקבות פתיחת הדלתות ובריחת אוויר קר.

יתרון אחר של ההפרדה הזאת הוא שאין מעבר של ריחות. מערכת האוויר עבור כל תא מנוהלת בנפרד, וכך אם בתא אחד מאוחסן דג ובתא השני עוגת גבינה, אין חשש שתגישו עוגת גבינה בארומה של דג.

ניצול מירבי של המקום

אין כמעט משפחה בישראל שלא מוצאת את עצמה מדי פעם במצב של עודף מזון מול חוסר מקום במקרר. לא תמיד הסיבה היא שלמקרר אין מספיק נפח, לעתים קרובות מדובר פשוט בארגון פנימי שגוי שלא מאפשר להכניס את הסירים, המזון, הבקבוקים וכו'.

אם נדמה היה לנו שמדובר בבעיה ישראלית האופיינית בעיקר לסופי שבוע שבהם המקרר מלא מאכלים לשבת, מסתבר שגם בדרום קוריאה מודעים לבעיה, וכנראה גם בעוד מקומות רבים בעולם…

בסמסונג הבינו שצריך לתת מענה למיליוני צרכנים שעומדים מיואשים מול המקרר הפתוח, ושילבו במקררי 4 דלתות את ה-SpaceMax – טכנולוגיה המאפשרת לנצל יותר משטח המקרר לאיחסון נטו. איך זה עובד? קירות המקרר פשוט דקים יותר, מה שמותיר שטח פנים גדול יותר מבלי להגדיל את המידות החיצוניות של המקרר.

הארגון הפנימי של המקרר נוח, והלקוחות מציינים לטובה גם את האפשרות לאחסון גם בדלתות המקפיא – מה שממקסם את הקיבולת וגם יוצר סדר פנימי. מה שעוד מקל על החיים הוא היכולת לקפל את המדף כאשר מכניסים כלי גבוה, או לכוון אותו בהתאם לצורך.

גמישות – פעם מקרר ופעם מקפיא

אחת התכונות הכי שימושיות במקררי 4 דלתות של סמסונג – כך לפחות לפי לקוחות שכבר רכשו את המקרר ומספקים חוות דעת – היא ה-CoolSelect Zone.

קורה לא פעם שמשפחה נערכת לאירוח מיוחד, מכינה אוכל מראש וצריכה לאחסן אותו בהקפאה או בקירור – אך אין מספיק מקום במקרר. במקום ללכת ולבקש טובה מהשכנים – נמצא במקררי ארבע דלתות פתרון שלא ברור איך לא חשבו עליו קודם: תא גמיש. הרעיון הוא שאפשר להפוך את התא למקרר או למקפיא בהתאם לצורך.

איך זה עובד? בלחיצת כפתור משנים את הטמפרטורה בהתאם לסוג הקירור שדרוש, כאשר יש בחירה בין 4 סוגי קירור: הקפאה חזקה, הקפאה קלה, צינון וקירור רגיל כמו מקרר.
כך אפשר להרחיב את שטח המקרר הבסיסי ולהתאים את הקירור למאכלים המאוחסנים לפני אירוח מיוחד או תקופה ספציפית.

רהיט מעוצב

בישראל מקובל מאוד שהמטבח והסלון נמצאים בחלל אחד, מה שיוצר צורך במוצרי חשמל מעוצבים שיתרמו לנראות הכללית ולא ייראו כמו נטע זר בין הספות לשיש.



מבחינה זו, מקררי 4 דלתות הם סוג של רהיט מודרני ומשתלבים באופן טבעי בין יתר הפריטים. הם מגיעים במספר גדלים, כך שמי שמתכנן דירה וצריך להשאיר מקום למקרר – רצוי שיתעדכן ויידע מהו הנפח הדרוש לו. המבחר כולל נפח 931 ליטר, של 700 ליטר ושל 564 ליטר.

מקררים מדגם RF60 מתוכננים מראש כך שלא יפגעו באחידות של קו החזית של המטבח, כי הם מגיעים בעומק של 61 ס"מ – בדומה לעומק השיש.

תפעול אינטואיטיבי באמצעות מסך מגע

מאחר שבניגוד למקררים ישנים, במקררים המודרניים יש למשתמש הרבה יותר אפשרויות לשנות את הגדרות המקרר (למשל, לשנות את הטמפרטורה בתא הגמיש כך שהוא יהפוך ממקרר למקפיא), נדרשים גם כפתורי הפעלה.

אלה ממוקמים בצג מגע הממוקם בפס המרכזי. לא צריך יום לימודים ארוך ולא צריך לשלוף בכל פעם את חוברת ההפעלה – הממשק ידידותי ואינטואיטיבי. גם העיצוב אלגנטי.

מנוע שקט ויעיל

מקרר רועש יכול להוות מטרד לא קטן. הרעש, כמובן, מקורו במנוע.

לקוחות שכבר רכשו את אחד המקררים מסדרת 4 הדלתות של סמסונג, מעידים כולם על מקרר שקט במיוחד.

הפעולה השקטה הושגה באמצעות מנוע שמייצר רעש מינימלי במקביל ליעילות אנרגטית גבוהה יותר בהשוואה למנועים רגילים. מדובר במנוע Digital Inverter, שמספק עמידות לשנים רבות ומייצר תנודתיות מינימלית בטמפרטורה.

התקן שבת מובנה

לטובת הציבור השומר שבת, המקררים מצוידים בהתקן שבת מהדרין מובנה, באישור הרבנות.

למה בכלל 4 דלתות?

הרעיון של 4 דלתות במקרר הוא רעיון יחסית חדש ומאוד מאוד מוצלח. הדבר מאפשר ארגון פנימי נוח, יכולת לווסת את הקור בהתאם לסוג המזון המאוחסן ופתיחה של החלק הרלבנטי בלבד. כל אלה, בניגוד למקררים של שתי דלתות בלבד – למקפיא ולמקרר.

מעבר לזה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהחלוקה הסימטרית הזאת מייצרת משהו נעים ואלגנטי שמוסיף לעיצוב ולנראות של המקרר.

רגע לפני החגים – אל תישארו עם המקרר הישן

אם אתם מתכננים להחליף את המקרר כבר חודשים, אבל דוחים ודוחים את ההחלטה, קחו בחשבון שחגי תשרי חלים השנה כבר בספטמבר, והמקרר שלכם שוב צפוי להתפוצץ.

נצלו את השבועות הקרובים ללמוד את הנושא, לעשות סקר מחירים ולהבין מה הצרכים האמיתיים שלכם, ותתחילו את השנה החדשה עם מקרר 4 דלתות שישדרג לכם את חוויית האירוח והבישולים.


תגובות: 1

  1. המקררים שלהם באמת שיא הטכנולוגיה . הבעיה אצלנו שאחרי שנתיים המדחס מתחיל לעשות רעשים. מפריע בלילה.

נגישות