הסמארטפונים של realme מגיעים לישראל. תחרות ישירה לשיאומי

הסמארטפונים של realme מגיעים לישראל. תחרות ישירה לשיאומי

המותג הסיני הצומח realme מציע סמארטפונים עם תכונות מתקדמות במחירים נמוכים. מה תקבלו תמורת 2000 שקל? פואנטה עם חדשות הסלולר

realme
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אתם זוכרים שעד לפני כמה שנים אף אחד בישראל לא הכיר את חברת שיאומי? מעניין אם זה יקרה גם למותג realme – מותג סיני שצומח בעולם במהירות ומתחיל להימכר ברשת באג. כמו שיאומי, גם realme מתמקדת במוצרים זולים שאמורים להבטיח תמורה טובה ותכונות מתקדמות. החברה הסינית מייצרת סמארטפונים, אוזניות, טלוויזיות, שעונים חכמים ועוד.

מה מקבלים בסמארטפון של 2,000 שקל?

לאחרונה השיקה רילמי סמארטפון דגל, דגם realme X3 Super Zoom. הסמארטפון הזה מגיע עם מסך LCD בגודל 6.57 אינץ' עם קצב רענון של 120Hz; מעבד סנאפדרגון 855+; ארבע מצלמות אחוריות עם זום כפול 60 (העיקרית של 64 מגה פיקסל); נפח אחסון של 256GB; זיכרון עבודה של 12GB; סוללה של 4200 מיליאמפר/שעה וטעינה מהירה של 30W (טעינה מלאה תוך 55 דקות).

באמזון בריטניה הוא נמכר בכ-470 פאונד (2,060 ש"ח).

יהיה מעניין לראות כיצד באג תתמחר את הסמארטפון הזה בארץ.

realme – זינוק מטאורי תוך שנתיים

realme הוקמה לפני פחות משנתיים, אבל היא לא קמה יש מאין. מדובר במותג השייך לענקית הסינית BBK, שמחזיקה גם את מותג הסמארטפונים Oppo. עם ההקמה בשנת 2018, הבטיחה החברה כי realme תתמקד בייצור סמארטפונים שמשלבים עיצוב אופנתי עם ביצועים חזקים, המיועדים לצעירים שמחפשים טכנולוגיה משולבת ביופי.

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

הדגמים הראשונים של realme הושקו לפני כשנה, במאי 2019, ביניהם realme X, realme X Lite, realme X Master. ביולי 2019 החברה פעלה ב-20 שווקים, ביניהם סין, הודו, דרום מזרח אסיה ואירופה. כעת היא כבר פועלת ב-27 מדינות, ומתחילה לפעול בישראל. בבאג אומרים כי המותג כבר מכר מעל ל-35 מיליון טלפונים ברחבי העולם. המספרים הללו לא נשמעים מופרכים, לאור ההצלחה המהירה שלה בהודו.

קו המוצרים של החברה כולל סדרות זולות לקהלים צעירים וסמארטפוני דגל מצוידים בחומרה עוצמתית ועיצוב חדשני, אשר מתומחרים גבוה יותר – אך עדיין רחוק מהמחירים של סמסונג או אפל.

"ישראל היא מדינה מובילה בחדשנות", מסביר ג׳וסף וואנג, נשיא realme מזה״ת ואפריקה, מדוע בחר המותג realme להגיע כעת לישראל. "החברה שלנו שואפת להביא לצרכנים ברחבי העולם מוצרים חדשניים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחירים יוצאי דופן – למגוון אוכלוסיות צעירות, מגוונות תרבותיות – ממש כמו ישראל. אנו מוכנים לזנק לעתיד יחד עם הלקוחות הישראלים״.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

אמיר מודן, מנכ״ל באג, הוסיף: "חיכינו הרבה ליום הזה, אנחנו מכירים ועוקבים אחרי פעילות realme והישגיה יוצאי הדופן. המותג מציע Value for Money עם איכות חומרה ותוכנה ממדרגה ראשונה ורמת אמינות גבוהה, ואנחנו בטוחים שגם הצרכנים בישראל יתאהבו במותג".

בשבועות הקרובים תכריז באג על דגמי הסמארטפונים הראשונים שיגיעו לישראל במהלך חודש יוני 2020 וישווקו בחנויות באג וברשתות נוספות.

המותג realme יהווה תחרות ראש בראש מול שיאומי, שנושאת את דגל  ה-Value for Money. הוא כמובן מתחרה גם בסדרת גלקסי A של סמסונג, ואפילו מול אפל שהשיקה את אייפון SE כדי להתמודד על אותו קהל שמחפש סמארטפון איכותי במחיר ביניים.

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות סלולר באתר פואנטה

 






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות