רמי לוי פותח חנות שכונתית בהרצליה: ממיר את סופר קופיקס לחנות "רמי לוי בשכונה" - פואנטה

רמי לוי פותח חנות שכונתית בהרצליה: ממיר את סופר קופיקס לחנות "רמי לוי בשכונה"

כניסתו של רמי לוי למרכזי הערים מתחילה בהרצליה, כשהמטרה היא להפוך בהדרגה את עשרות סניפי סופר קופיקס לסניפי רמי לוי בשכונה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כאשר רמי לוי רכש לאחרונה את השליטה בקבוצת קופיקס, הוא הצהיר שאחת המטרות המרכזיות שלו הוא להיכנס לשכונות באמצעות המיקומים של "סופר קופיקס". כזכור, סופר קופיקס הוקם על-ידי אבי כ"ץ במתכונת של סופר-מרקט במחיר אחיד שבו המוצרים נמכרים ב-5 שקלים, ולאחר מכן המודל השתנה והיו מוצרים שתומחרו במחיר גבוה יותר – אך עדיין בקונספט של מוצרי מכולת זולים.

רמי לוי מצדו פתח לפני כשנה חנות ראשונה של "רמי לוי בשכונה" בשכונת רמות בירושלים, כשהקונספט הוא של סופר-מרקט מצומצם יותר מבחינת מגוון המוצרים שהוא מציע, אך במחירי רמי לוי.




ביולי האחרון סוכם בין רמי לוי לבעלי קופיקס כי קופיקס תעביר ללוי ללא תמורה 30% ממניותיה של החברה הבת סופר קופיקס, כך שרמי לוי מחזיק במישרין ובעקיפין ב-65% ממניותיה של סופר קופיקס.

סופר קופיקס
מדפי סופר קופיקס

כאמור, רכישת קופיקס נבעה, בין היתר, מהרצון של רמי לוי להיכנס אל השכונות באמצעות סופרמרקטים עירוניים זולים שיתבססו על הפריסה של סניפי סופר קופיקס, ובין הראשונים ליהנות מהקונספט הזה יהיו תושבי הרצליה.

סניף סופר קופיקס שממוקם ברחוב בן גוריון 52 יהפוך ל"רמי לוי בשכונה", ותהליך גיוס העובדים כבר החל – כפי שיכול לראות מי שנכנס לאתר של סופר קופיקס, שבו מתנוססת מודעה שעליה מופיע לוגו סופר קופיקס ולוגו רמי לוי.

לסופר קופיקס יש כ-30 חנויות ברחבי הארץ, הממוקמות במרכזי ערים. כך למשל, יש שתי חנויות סופר קופיקס ברעננה, שתי חנויות סופר קופיקס בראשון לציון ושש חנויות סופר קופיקס בתל אביב, שתיים מהן ברחוב בן יהודה, אחת מהן ברחוב יגאל אלון ועוד – מה שאומר שכאשר רמי לוי יפתח בכל מיקום כזה חנות "רמי לוי בשכונה", הנוכחות שלו בתל אביב ובערים אחרות תהיה מאוד מאוד בולטת ותכניס תחרות בריאה שתועיל לצרכנים.

לפי התוכניות של לוי, בתוך שנתיים צפויה הרשת להגיע ל-50 חנויות.

מי שרגיל לחנויות הענק של רמי לוי, שבהן יש מגוון עצום, ימצא בחנויות השכונתיות שלו מגוון מצומצם יותר. בעבר דיבר לוי על מגוון שיכלול שלושה יצרנים עבור כל מוצר. יש להניח שגם המותג הפרטי של רמי לוי יהיה ביניהם. כיום נמכרים בסופר קופקיס מגוון רחב של מוצרים ב-5 שקלים, לעתים חלקם נמכרים בפורמט של 2 ב-5 שקלים. מוצרים אלה ימשיכו להימכר כך, אבל יתווספו אליהם מאות מוצרים במחירים שונים. למעשה, כל הספקים של רמי לוי שיווק השקמה יעבדו כמובן גם עם סופר קופיקס.
 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות